Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modely ID. Buzz a ID. Buzz Cargo měly českou premiéru, k prodejcům dorazí již brzy

Ondřej Mára
Diskuze (18)

Součástí veletrhu e-Salon byla i domácí premiéra elektrických dodávek ID. Buzz a ID. Buzz Cargo.

Zatímco největším lákadlem značky Volkswagen pro e-Salon byl koncept ID.Space Vision, divize Volkswagen Užitkové vozy se v Letňanech pochlubila českou výstavní premiérou elektromobilů ID. Buzz a ID. Buzz Cargo, které uvedla na české trhy již před několika měsíci.

Připomeňme, že nové ikony divize Užitkové vozy se snaží zaujmout nejen svým designem, který byl inspirován dnes již kultovními historickými modely Bully, ale také vysokou užitnou hodnotou. Oba vozy slibují praktičnost, rozsáhlou sériovou výbavu a vyspělou konstrukci elektrického pohonu, vycházejícího z platformy MEB, který slibuje praktičnost ve městě i na dálkových cestách.

Video se připravuje ...

Nový ID. Buzz vzbuzuje již od zahájení předprodeje velký zájem mezi českými zákazníky. Proto mám velkou radost, že jim nyní tento progresivní model s ikonickým designem můžeme na veletrhu e-Salon představit naživo v české výstavní premiéře,“ uvedl Jakub Šebesta, ředitel značky Volkswagen Užitkové vozy v České republice.

Vzápětí Šebesta připomněl, že první kusy osobního modelu ID. Buzz a užitkového modelu ID. Buzz Cargo dorazí k českým prodejcům na začátku příštího roku. Ceny přitom společnost odtajnila již během léta, kdy byl spuštěn předprodej.

Připomeňme, že pětimístný model ID. Buzz s výbavovým stupněm „Pro“ startuje již od 1,537.556 Kč včetně DPH, zatímco vstupní cena skříňové verze ID. Buzz Cargo byla stanovena na 1.189.110 Kč bez DPH.

Pohon zajišťuje vzadu uložený elektromotor o výkonu 150 kW (cca 204 k), který je napájen z lithium-iontových akumulátorů s využitelnou kapacitou 77 kWh. Osobní verze tak slibuje dojezd na jedno nabití až 423 kilometrů, užitková verze pak 425 kilometrů. Nabití z 5 na 80 % je u rychlonabíječky s výkonem 170 kW otázkou zhruba 30 minut.

Ondřej Mára
Diskuze (18)

Doporučujeme

19. 11. 2022 19:08
Re: Nekašírovaná realita je tvrdá...
Srandovni je, ze ty tady hlasas co by kdyby.. v budoucnu. A ve skutecnosti ti jde o zachovani rucky a radicky co nejdele. :D

Ale ja jezdim v BEV ted. A ve vodikovem aute ani v aute na synteticke palivo jezdit nemuzu!

BEV jsou realita, vodik a synteticka paliva jsou (neekonomicky nerealny fyzikalne nesmyslny) sen budoucnosti.
18. 11. 2022 14:37
Re: Nekašírovaná realita je tvrdá...
Ano, některým zdejším fanatickým elektromaniakům opravdu nevysvětlíš, že odpor k politicky nařizované idiotské elektromobilitě ze strany EU pro všechny se opravdu nerovná být proruSSák. Protože 1) ropu můžeme kupovat i v řadě jiných zemí (vč. např. Norska, GB či USA) a 2) protože lze v budoucnu přejít na syntetická paliva či ve spalovacích motorech (po nepříliš náročné úpravě) spalovat vodík. :-)
18. 11. 2022 11:42
Re: Nekašírovaná realita je tvrdá...
Nič tým nedosiahneš, bude to aj tak sem pchať stále. Niekomu nevysvetlíš.
Lepšie je ten bullshit ignorovať a radšej prispieť niečím pozitívnym. ;-)
18. 11. 2022 08:06
Re: Nekašírovaná realita je tvrdá...
Protoze AF je bullshit.
17. 11. 2022 15:09
Re: Nekašírovaná realita je tvrdá...
Prečo to sem zase ťaháš? Nie je toho ešte dosť? Si rovnaký ako on.