Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jak by dnes vypadal VW Golf GTI, kdyby se vrátil k hranatým tvarům?

Jan Zajíc Jan Zajíc 26. 11. 2020 • 22:23
57
21
Zobrazit náhledy (57)
Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTD Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTE Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI

Sportovní verze Golf GTI vzniká již od první generace a nejinak je tomu u té aktuální. Jak by to ale vypadalo, kdyby se vzhledem značně inspirovala u svého pradědečka?

Retro poslední dobou frčí, automobilky se snaží inspirovat historií zejména v případě elektromobilů. Třeba se ale jednou dočkáme i zajímavých retro edic s tradičními spalovacími motory. Kolega a grafik Honza Lušovský popustil uzdu vlastní fantazii a ukazuje nám, jak by vypadal přepracovaný Golf GTI, kdyby vsadil na hranaté tvary svého pradědečka – Golfu GTI první generace.

Již na první pohled vidíme, že vyobrazené auto není tak uhlazené jako poslední vydání. Nemá sice úplně kulaté světlomety jako jednička a dvojka, přesto svými tvary nechávají na první gétéíčka vzpomenout. Hodně podobné jsou především zadní svítilny, stejně jako velikosti jednotlivých sloupků karoserie. Honza si pak „náš“ exemplář vypůjčil ze současné sportovní verze.

Jen připomeňme, že pod kapotou Golfu 8 GTI pracuje přeplňovaný zážehový čtyřválec 2.0 TSI naladěný na výkon 180 kW a 370 newtonmetrů točivého momentu. Standardně se páruje se šestistupňovou manuální převodovkou, alternativu představuje sedmistupňová dvouspojka DSG. Vedle ryzí benzinové verze lze pořídit i plug-in hybridní GTE či GTD s turbodieselem.

video

Související články

Témata
27. 11. 2020 18:31
Rapid?
.... vypadal by v zadní části jako Škodaq Rapidq, podle mě. :-O
27. 11. 2020 09:58
Polo
Vypada jak polo a ne golf.
Avatar - Jaros71
27. 11. 2020 00:43
Re: pecka
za mne zajímavý :-) :yes:
..ale dnes už se takové auto asi težko vyrobí... :-!
26. 11. 2020 22:34
Golf I
No to bych růčo tužkou nakreslil lepší kus, než je tahle bezduchá krabice.. ;-\
Avatar - Blue Sun
26. 11. 2020 22:23
Re: Zajímavé
Myslíš jako třeba ostrá hrana kapot u Mazdy? Proč se pouštíš do něčeho, o čem nemáš ani nejmenší páru, a děláš ze sebe zbytečně blbce?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud