Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lexus LS má po faceliftu. Změny jsou hodně nenápadné

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 7. 7. 2020 • 22:25
64
6
Zobrazit náhledy (64)
Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS Lexus LS

Luxusní vlajková limuzína japonské automobilky prošla omlazovací procedurou, která se nese v duchu drobných úprav.

Aktuální pátá generace Lexusu LS se světu oficiálně představila počátkem roku 2017, nyní tedy uzrál ideální čas na facelift. Japonská konkurence německého prémiového tria A8, řady 7 a třídy S tak přijíždí v omlazeném balení, které přináší ne tak výrazné, avšak šikovné novinky.

Předně si máme všimnout nového laku Gin-ei Luster, což je podle marketérů značky „mimořádný“ a zrcadlově hladký odstín. Spíše ale facelift poznáte díky pozměněnému nárazníku či upraveným světlometům, které dostávají adaptivní systém dálkových světel z modelu RX. Za zmínku stojí ještě poupravená grafika koncových svítilen a několik nových vzhledů kol včetně dvacetipalcových pro variantu F Sport.

Interiér se příliš neměnil, hlavním poznávacím znamením je nahrazení vestavěné obrazovky multimediálního systému za volně stojící 12,3“ displej s podporou Apple CarPlay a Android Auto. Novinkou je také digitální zpětné zrcátko s vysokým rozlišením, které umožňuje lepší výhled na dění za vozem.

video

Hodně záležet si Lexus dal na jízdním komfortu. Japonci optimalizovali adaptivní odpružení tak, aby nabídlo hedvábně hladkou jízdu. Nejde však jen o ladění samotného podvozku, ale i pohodlnější a měkčí sedadla, která nyní zvládají lépe absorbovat vibrace. Podrobnosti o technice si inženýři zatím nechávají pro sebe, Lexus nás však u verze LS 500 láká na plný točivý moment od nižších otáček a ještě lepší reakce na sešlápnutí plynového pedálu u hybridní varianty LS 500h.

Novinkou pro řadu LS je sada asistenčních a bezpečnostních systémů Lexus Teammate. Součástí je například asistent pro parkování, částečné samočinné řízení, udržování vozu v jízdním pruhu, změna jízdního pruhu, adaptivní tempomat či pomocník při předjíždění jiných vozů. Automobilka navíc slibuje, že se tento systém bude s postupnými aktualizacemi softwaru stále vylepšovat.

Prodej omlazené limuzíny LS má na domácím trhu v Japonsku odstartovat na konci roku 2020, zbytek světa se dočká v průběhu roku následujícího.

Související články

Témata
7. 7. 2020 16:13
Re: Bohužel...
Ostatním třídám od Lexusu to celkem sluší, tady jsem ochoten uznat, že to je minela...
7. 7. 2020 15:31
Bohužel...
...ta neuvěřitelně odporná maska chladiče, která auta dává výraz hnusného Predátora, tam pořád je. Něco tak hnusného bych si nikdy nemohl koupit :-( :no: :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2020 13:27
Motor
Ten šestiválec 421 koní a 10st. Aisin http://pdf-lexus.eu/lexus_cz_sk/cenik_LS_CZ.pdf by mohli dá(va)t i do něčeho menšího :yes:

A tady by mohli přestat blokovat = i odkazy na zahraniční automagazíny nebo webový stránky prodejců :-|

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku