Lexus LS má po faceliftu. Změny jsou hodně nenápadné
Luxusní vlajková limuzína japonské automobilky prošla omlazovací procedurou, která se nese v duchu drobných úprav.
Aktuální pátá generace Lexusu LS se světu oficiálně představila počátkem roku 2017, nyní tedy uzrál ideální čas na facelift. Japonská konkurence německého prémiového tria A8, řady 7 a třídy S tak přijíždí v omlazeném balení, které přináší ne tak výrazné, avšak šikovné novinky.
Předně si máme všimnout nového laku Gin-ei Luster, což je podle marketérů značky „mimořádný“ a zrcadlově hladký odstín. Spíše ale facelift poznáte díky pozměněnému nárazníku či upraveným světlometům, které dostávají adaptivní systém dálkových světel z modelu RX. Za zmínku stojí ještě poupravená grafika koncových svítilen a několik nových vzhledů kol včetně dvacetipalcových pro variantu F Sport.
Hodně záležet si Lexus dal na jízdním komfortu. Japonci optimalizovali adaptivní odpružení tak, aby nabídlo hedvábně hladkou jízdu. Nejde však jen o ladění samotného podvozku, ale i pohodlnější a měkčí sedadla, která nyní zvládají lépe absorbovat vibrace. Podrobnosti o technice si inženýři zatím nechávají pro sebe, Lexus nás však u verze LS 500 láká na plný točivý moment od nižších otáček a ještě lepší reakce na sešlápnutí plynového pedálu u hybridní varianty LS 500h.
Prodej omlazené limuzíny LS má na domácím trhu v Japonsku odstartovat na konci roku 2020, zbytek světa se dočká v průběhu roku následujícího.