Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Martin Vaculík a Fiat Ducato 2019: Jedna z nejspolehlivějších dodávek současnosti

redakce AUTO.CZ
Diskuze (40)

Užitkové vozy vám Martin Vaculík nepředstavuje zas tak často. Když už k tomu dojde, je to jasné znamení, že video bude stát za to.

Technický expert Světa motorů si v novém díle svého nepravidelného seriálu Šumná auta Martina Vaculíka posvítil na Fiat Ducato 2019, užitkovou dodávku, která nám ve sdíleném automobilovém newsroomu dělala roční společnost.

Možná si řeknete, že se vás takový vůz absolutně netýká. Ale když o něm Martin Vaculík řekne, že je to jedna z nejlepších dodávek současnosti, určitě byste měli zbystřit. Nebudeme však předbíhat, všechno podstatné se dozvíte v přiloženém videu. I tentokrát je to vyčerpávající materiál, Martin italskému pracantovi věnoval takřka pětadvacet minut. Rozhodně se máte na co těšit.

A pokud vyhlížíte i další videa Martina Vaculíka, nezapomeňte nás sledovat na instagramovém účtu @auto.cz. Na našem profilu včas informujeme o chystaných novinkách a třeba právě tam můžete Martinovi posílat dotazy technického zaměření.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (40)

Doporučujeme

12. 11. 2021 10:19
Re: Řazení pobavilo...
Já sice také s Vaculíkem souhlasím, ale ke štěstí by mi úplně stačilo, kdyby to na všech autech bylo aspoň stejně. Přesedat v průběhu dne třeba mezi Toyotou Tundra a Jeepem JL, když to každý má jinak, je utrpení.
Avatar - Tomogo
8. 11. 2021 10:47
Řazení pobavilo...
... mám Audi a je to přesně ta věc, co mě štve. A i když je to můj druhý automat, tak někdy stejně zařadím obráceně, protože je to nelogické. Naštěstí většinou jezdím na "D", protože jinak bych se u toho musel zbláznit.
Asi jsem taky ten člověk, jako Vaculík, co ho prostě vytáčí takové kraviny. ;-)
5. 11. 2021 09:06
Re: Fiat a dodávky
Vím, o čem mluvím. Jezdím skoro 20 let s obytným MB Sprinter s alkovnovou nástavbou, výška 3,1m, celková délka 6,9m. Je na středním rozvoru 3,55m a zadní převis je 2,3m. Díky tomu, že Sprinter je zadokolka, je zatížení zadní nápravy tak ideální, že v zimě na sněhu i ledu ujedu všechno a nikdy jsem nenasazoval řetězy. Takže 1. výhoda. 2. výhoda je opravu malý poloměr otáčení, čemuž přispívá i zadní náhon a tedy obrovský rejd předních kol. Otočení na silnici 2. / 3. třídy není problém. 3. výhoda je opravdu nižší náchylnost na boční vítr, který když se opře mezi nápravy a zároveň za zadní nápravu, citlivost je pak minimální. Jezdil jsem se stejným Sprinterem na stejném rozvoru, akorát o 0,8m kratším a tam ta náchylnost byla opravdu o parník větší. Jinak souhlas, má to své meze, např. musí se s tím naučit couvat, vyjíždět s plným rejdem vedle lampy taky nejde, stejně jako vyjíždění do prudkého svahu - hrozí rytí zadkem. Na vše se dá ale zvyknout a výhody tohoto konceptu (u zadokolek) rozhodně převažují.
Avatar - Avanti
3. 11. 2021 22:44
Video už funguje
A skutočne sme s nefungujúcim videom o nič neprišli. :no:
3. 11. 2021 18:17
Re: dodávka
Ducato je hlučné , spomedzi úžitkáčov je to už ťažké retro. Vaculíkové video na tom nič nezmení.