Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Hyundai Kona odhaluje český ceník. Za benzinový mildhybrid připlatíte 30.000 Kč

David Bureš David Bureš 17. 11. 2020 • 18:28
26
58
Zobrazit náhledy (26)
Hyundai Kona Hyundai Kona Hyundai Kona Hyundai Kona Hyundai Kona Hyundai Kona Hyundai Kona Hyundai Kona N Line Hyundai Kona N Line Hyundai Kona N Line Hyundai Kona N Line Hyundai Kona N Line Hyundai Kona N Line Hyundai Kona N Line Hyundai Kona N Line Hyundai Kona N Line Hyundai Kona N Line Hyundai Kona N Line Hyundai Kona N Line Hyundai Kona N Line Hyundai Kona N Line

Kona v rámci faceliftu rozšířila svoji nabídku o mildhybridní verze. U turbodieselu 1.6 CRDi je takové řešení standardem, u tříválce 1.0 T-GDI se za něj připlácí 30.000 Kč.

Hyundai Kona vstupuje na český trh v modernizované podobě, která se světu představila v září. Její ceny začínají na částce 399.990 korun za benzinový tříválec 1.0 T-GDI o výkonu 88 kW, spárovaný s šestistupňovým manuálem.

Zákazníci si však mohou připlácet za dvě různá technická řešení. Zájemci o automat zaplatí rovných 50.000 korun za sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. Kdo by pak preferoval mildhybridní pohon s 48V palubní sítí a možností jezdit na elektřinu, s vypnutým spalovacím motorem, musí připlatit 30.000 korun.

Základní výbava Start navíc bude leckomu stačit. Čítá 16" ocelová kola, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu, manuální klimatizaci, multimediální systém s osmipalcovým dotykovým displejem, multifunkční volant nebo zadní parkovací kameru.

Nechybí ani slušná bezpečnostní výbava v podobě šesti airbagů, tempomatu, aktivního vedení v jízdním pruhu, sledování únavy řidiče nebo upozornění na zapomenuté cestující vzadu.

Druhý stupeň Comfort je o 30.000 korun dražší, přičemž výměnou za tuto částku dostanete hliníková kola, přední mlhovky, střešní ližiny, kožený volant, přepínač jízdních režimů nebo zadní parkovací senzory.

Smart už pořídíte i ve čtyřkolce, v podobě benzinového čtyřválce 1.6 T-GDI (145 kW) v kombinaci se sedmistupňovým DCT, a to za 579.990 korun. Případně s turbodieselem, 1.6 CRDi (100 kW), který je mildhybridem standardně, přijde v kombinaci s manuálem na 519.990 Kč.

Výbava v tomto případě zahrnuje zatmavená zadní skla, vyhřívání volantu a předních sedadel nebo automatickou klimatizaci. Za 25.000 korun si navíc můžete dokoupit navigaci s 10,25" displejem.

Vrcholem je pak Style se sledováním mrtvého úhlu, elektricky nastavitelnými předními sedačkami, dešťovým senzorem, adaptivními tempomatem, předními parkovacími čidly, navigací, bezdrátovým nabíjením telefonu nebo bezklíčovým vstupem.

Nabídka modernizovaného Hyundaie Kona se ještě bude rozšiřovat. České ceny zatím nezná nově nabízená sportovně laděná verze N-Line, počkat si zatím musíme i na český ceník Kony Hybrid a Kony Electric.

video

Hyundai Kona (2020): Technická data modernizované verze
Motor 1.0 T-GDI 1.0 T-GDI MHEV 1.6 T-GDI 1.6 T-GDI 4x4 1.6 CRDi MHEV 1.6 CRDi MHEV 4x4
Zdvihový objem [cm3] 998 998 1598 1598 1598 1598
Válce/ventily 3/4 3/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Výkon [kW] 88 88 145 145 100 100
Točivý moment [N.m/min]  172/1500-4000 (200/2000-3500) 172/1500-4000 265/1600-4500 265/1600-4500 280/1500-3000 (320/2000-2250) 320/2000-2250
Převodovka 6M (7DS) 6M 7DS 7DS 6M (7DS) 7DS
Max. rychlost [km/h] 181 (182) 180 210 210 190 (190) 185
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,5 (11,0) 11,9 7,7 8,1 10,3 (9,9) 10,5
Cena Start [Kč] 399.990 (449.990) 429.990 - - - -
Cena Comfort [Kč] 429.990 (479.990) 459.990 509.990 - - -
Cena Smart [Kč] 459.990 (509.990) 489.990 539.990 579.990 519.990 (-) -
Cena Style [Kč] 549.990 (-) 579.990 629.990 669.990 609.990 (659.990) 699.990

Související články

Témata
19. 11. 2020 15:37
Re: MHEV
A světe div se, on je rozdíl ve spotřebě 1,4l/100km, měl jsme služební i30 WG 1,4 TGDI a teď mám 1,5 TGDI MHEW, po městě najednou jezdím za 6L, předtím 7,4L. Stejná trasa, stejná jízda. Tak předpokládám že u Kony to bude stejné, navíc by mělo jít o úplně nový motor
18. 11. 2020 17:45
Re: Déjà vu
Jasne, ze dacie padali predaje:
- hospodarska kriza sa hlasila uz pred covidom, ten ju len zosilnil, no a kupujuci dacie maju vacsinou hlbsie do kapsy, zasiahlo ich to viac ako kupujucich bmw...
- dacia obmenuje cely modelovy rad, kto by kupoval napr. sandero teraz, ked cochvila bude novsie a vyrazne lepsie
Avatar - kaa
18. 11. 2020 14:45
Re: 4x4
Koukám, že se nedokážeš smířit s tím že Tvé názory je jenom demagogie a nechápeš realitu. Neboj se, nebudu Ti pravdu nutit ani vysvětlovat (Ty máš jen tu svou jedinou). Na to nemám čas ani chuť a stejně by jsi to nepochopil.
Avatar - KANKUNEN
18. 11. 2020 07:33
Re: 4 desetiny?
Ano, lidi jsou čím dál blbější, nemají základní znalosti, že ten motor musí vším točit a vézt to sebou.
Avatar - Blue Sun
18. 11. 2020 07:18
Re: Déjà vu
Hm, Dacia vyrábí levná a jednoduchá auta bez asistenční elektroniky, a i před covidem jí prodeje docela hezky padaly.
Jestli to zase nebude jinak, než plácáš. :-D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku