Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Mercedes-Benz GLC odhaluje ceny. Kolik stojí jako mildhybrid?

David Bureš David Bureš 20. 5. 2019
25
9
Zobrazit náhledy (25)
Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC

Faceliftované GLC na český trh vstupuje s dvěma zážehovými a třemi vznětovými motory. Všechno to jsou čtyřválce kombinované s devítistupňovým automatem.

Mercedes-Benz na březnovém ženevském autosalonu prezentoval modernizovanou podobu svého populárního SUV GLC, které vsadilo na kompletně přepracovanou nabídku motorů. Nyní inovované GLC konečně vstupuje na český trh a prostřednictvím zveřejněného konfigurátoru prozrazuje české ceny.

Začínají na částce 1.116.830 korun za základní turbodiesel se 120 kW, s obchodním označením GLC 200 d. Standardně je spárován s pohonem zadní nápravy a devítistupňovou automatickou převodovkou. Čtyřkolka je dodávána za příplatek 60.500 korun.

360p720p1080p

GLC tak pořídíte levněji než německou prémiovou konkurenci. Audi Q5 s turbodieselem 35 TDI (120 kW) a sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou stojí 1.261.900 korun. BMW X3 pak ve verzi xDrive20d (140 kW) v kombinaci s osmikvaltem 1.294.800 korun. Obě SUV ale mají v tomto případě pohon všech kol.

Zájemci o benzinový motor pak v případě GLC zaplatí minimálně 1.145.870 korun. Tolik podle ceníku stojí varianta GLC 200, alias benzinový dvoulitr se 145 kW spolupracující s devítikvaltem a pohonem zadní nápravy. Jedná se o mildhybrid, spalovacímu motoru tak pomáhá elektromotor o výkonu 10 kW, který energii získává rekuperací brzdné energie.

Mercedes-Benz GLC – základní technická data modernizované verze
Model GLC 200 GLC 200 4Matic GLC 300 4Matic GLC 200 d GLC 200 d 4Matic GLC 220 d GLC 220 d 4Matic GLC 300 d 4Matic
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW] 145 145 190 120 120 143 143 180
Točivý moment [N.m]  280 280 370 360 360 400 400 500
Výkon elektromotoru [kW] 10 10 10 - - - - -
Točivý moment elektromotoru [N.m]  150 150 150 - - - - -
Převodovka 9A 9A 9A 9A 9A 9A 9A 9A
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,6 7,1 7,1 5,1 5,2 5,1 5,2 5,7
Základní cena [Kč] 1.145.870 1.206.370 1.362.460 1.116.830 1.177.330 1.201.530 1.262.090 1.360.040

Základní výbava Mercedesu GLC 200 d čítá 18palcová kola z lehkých slitin, dešťový senzor, hliníkové střešní nosiče, elektrické otevírání víka kufru, automatickou klimatizaci, multimediální systém MBUX, kožený multifunkční volant, tempomat, diodové světlomety, podvozek se selektivními tlumiči nebo kolenní airbag řidiče.

Systém provonění interiéru Air-Balance přijde na 10.337 Kč, vyhřívaná a ventilovaná přední sedadla na 33.323 Kč a plně digitální přístrojový štít s 12,3“ obrazovkou 23.141 korun. Za hudební systém Burmester dáte 26.227 Kč, za rozšířenou virtuální realitu pro navigaci 7.714 Kč, zatímco za hlídání mrtvého úhlu 13.885 korun. Podvozek je pak možné vylepšit adaptivními tlumiči za 29.312 Kč, nebo rovnou vzduchovým odpružením za 58.624 korun.

Mercedes-Benz GLC v rámci faceliftu měnil hlavně svoji techniku. Benzinové agregáty rodiny M 274 nahradil nový dvoulitr M 264 s 48V palubní sítí, zatímco 2,2 turbodiesel OM 651 byl vyměněn za moderní dvoulitr OM 654. Novinkou je i multimediální systém MBUX, který postupně nachází cestu do dalších modelů značky. Naopak vzhled prošel jen evoluční proměnou.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: GLC 63 S
| 20. 5. 2019
Pokud vím, tak OM 656 v GLC 400 d 4MATIC s 243 kW bude v nabídce někdy od léta (pravděpodobně už jako model 2020). Řadový šestiválec se tam vejde, už se dávno v GLC (X253) testuje a to jak u klasického SUV, tak i u Coupe. Bohužel nepůjde do nového GLB, což je škoda.
GLC 63 S
| 20. 5. 2019
Tam je uz davno 8 valec 510 koni , myslim to robia len v GLC coupe
GLC AMG 63 alebo 63 s , a je aj 6 valec GLC 43 tiez coupe . Tak ze nevidim velky problem pod kapotou jedine kto by chcel R6 naftu musi o triedu vyzsie.
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Mercedes vůbec nevyužívá odkaz na staré plastick
| 20. 5. 2019
Máš pravdu samozřejmě, měl jsem napsat, bude, resp. vrátí se V6, právě v té 43amg verzi, stejně jako u céčka. Ta řadovka se tam zřejmě nevejde, tj. dýzlový šestiválec asi po fl. vůbec nebude, opět stejně jako u céčka. ;-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Mercedes vůbec nevyužívá odkaz na staré plastick
| 20. 5. 2019
Ty se nevejdeš... A jak se tam nevešla 4.0 V8 ? >:-[] Aha, ono je to vlastně 2x R4 2.0 vedle sebe, jo jasně chápu... :D >:-[] :yes:
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Mercedes vůbec nevyužívá odkaz na staré plastick
| 20. 5. 2019
Jestli ten motor opravdu někde chybí tak je to ve V. I v nejsilnější verzi je ta dynamika nic moc.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku