Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Němci vyladili Ford Mustang na výkon 745 koní, cena je však stejně extrémní

Ondřej Mára Ondřej Mára 6. 8. 2019
18
4
Zobrazit náhledy (18)
Wolf Mustang GT Compressor One of 7 Wolf Mustang GT Compressor One of 7 Wolf Mustang GT Compressor One of 7 Wolf Mustang GT Compressor One of 7 Wolf Mustang GT Compressor One of 7 Wolf Mustang GT Compressor One of 7 Wolf Mustang GT Compressor One of 7 Wolf Mustang GT Compressor One of 7 Wolf Mustang GT Compressor One of 7 Wolf Mustang GT Compressor One of 7 Wolf Mustang GT Compressor One of 7 Wolf Mustang GT Compressor One of 7 Wolf Mustang GT Compressor One of 7

Ford Mustang „One of 7“ slaví 40. výročí německé společnosti Wolf Racing, která si s jeho úpravou parádně vyhrála.

Od chvíle, co se z Fordu Mustang stal globální model, se o jeho úpravy pokouší celá řada společností z celého světa. A jednou z nich je i Wolf Racing, sídlící v německém Neuensteinu, který speciální edicí „One of 7“ oslavuje 40 let své existence. A jak už název napovídá, jedná se o skutečně exkluzivní záležitost.

Začněme ale technikou, jejímž základem se stal tradiční evropský Mustang GT s 5.0 litrovým motorem V8. Motor však dostal řadu komponent Ford „high-performance parts“ ze zámoří a vše nakonec korunoval kompresor Edelbrock. Úpravce sice neuvádí kompletní seznam všech nových komponent, výkon se mu však podařilo vyhnat až na 547 kW (745 k) a 880 Nm točivého momentu.

Přenos výkonu na zadní kola může zajišťovat jak tradiční šestistupňový manuál, tak desetistupňový automat. Maximální rychlost sice úpravce neuvádí, akcelerace z 0 na 100 km/h by se však měla pohybovat v časech pod 4 sekundy. Standardní Mustang GT přitom potřebuje 4,8 sekundy a edici Bullit stačí jen 4,6 sekundy.

O dostatek trakce by se měl starat nový diferenciál s omezenou svorností a lepší ovladatelnosti by měl pomáhat nový nastavitelný podvozek, který snížil světlou výšku o 30 milimetrů. Jakékoliv zbytky volného místa v podbězích pak dokonale vyplňují 21palcové lehké disky Wolf Racing, na kterých jsou obuty sportovní pneumatiky Michelin Pilot Sport.

Speciálnost vozu pak ještě podtrhují drobné estetické doplňky, jako třeba decentní karbonový spoiler, sportovní sedačky s prošívaným logem v hlavové opěrce, sportovní volant a nechybí ani drobné plaketky „One of 7“ se sériovým číslem vozu.

Jak už název napovídá, úpravce plánuje postavit pouze sedm těchto speciálních Mustangů, jejichž cena však rozhodně není lidová. Speciální Mustang totiž začíná na ceně 94.440 euro, což je v přepočtu 2.430.000 Kč. Standardní Mustang GT s motorem V8 přitom začíná v Česku na částce 1.291.990 Kč a speciální model Bullit vyjde na 1.426.990 Kč.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Ford Novinky
| 9. 8. 2019
Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk
Avatar - netcar.xx
Re: A takový detail
| 6. 8. 2019
Ale Wolf Racing se ctyriceti lety zkusenosti...
A takový detail
| 6. 8. 2019
Češi ho vyladili na 750 s cenou o půl mega méně ;-)
Avatar - CHerokee
Jedna technická
| 6. 8. 2019
Co je extrémního na ceně 2,4 milionu za auto se skoro 750 koníky? Znáte nějaké výrazně levnější z Německa nebo odjinud? Možná by bylo fajn trochu slevit z bulvárnosti nadpisů.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku