Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové BMW M4 s obřími ledvinami prozrazeno. Největší tajemství ale zatím tají

David Bureš David Bureš 5. 6. 2020 • 22:23
37
38
Zobrazit náhledy (37)
BMW 430i BMW 430i BMW 430i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i BMW M440i

Nová generace ostrého kupé střední třídy mnichovské automobilky vsadí na stejný třílitrový šestiválec jako SUV BMW X3 M. Jak to ale bude s poháněnými koly?

BMW tento týden představilo dlouho očekávanou druhou generaci kupé řady 4, která již dopředu šokovala sázkou na obří ledviny. To ale není poslední novinka na téma řada 4. Po kupé dorazí také kabriolet a Gran Coupé s dvěma páry dveří. Hlavně ale samozřejmě přijde také nové BMW M4, které už se odhalilo v celé své kráse, díky uniklým snímkům odhaleného prototypu.

Popravdě řečeno o kráse mluvíme s nadsázkou. Nová čtyřka vzbudila během premiéry hodně kontroverze a M4 generace G82 na tom nebude jinak. Také v jejím případě budou přídi dominovat obří ledvinky masky chladiče, který se svojí vertikální orientací inspirovaly u někdejšího BMW 328 z třicátých let. V tomto případě však budou doplněny o mnohem agresivněji tvarovaný nárazník a také přepracovanou kapotu.

Pod ní se podle potvrzených zpráv bude ukrývat dvěma turbodmychadly přeplňovaný řadový šestiválec o objemu 2993 cm3 převzatý z modelů X3 M/X4 M. Stejně jako v jejich případě, by nové BMW M4 mělo nabídnout výkon 353 kW a točivý moment 600 N.m, respektive 375 kW a 600 N.m ve vrcholné formě M4 Competition.

O přenos této síly na kola se má postarat výhradně osmistupňová automatická převodovka, která nahradí dnešní sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. Zároveň ale nadále bude k dispozici rovněž šestistupňový manuál.

Novinkou bude také zástavba pohonu všech kol, která tentokrát vytvoří zásadní rozdíl mezi nabízenými variantami. Zákulisní zprávy naznačují, že zatímco základ (tzv. M4 „Pure“) bude nadále zadokolkou pro pravověrné puristy, posílené M4 Competition vsadí na čtyřkolku, když převezme systém z modelů M5 a M8. To bude znamenat možnost odpojení čtyřkolky a sepnutí zadokolkového módu.

Jiné zdroje ale zase hovoří o tom, že pohon ovlivní zvolená převodovka. Zatímco s manuálem má být podle těchto informací M4 vždy zadokolkou, s automatem bude vždy čtyřkolkou. I to by s ohledem na cílovou klientelu té které verze mělo svoji logiku. Nechme se tak překvapit, jak to vlastně bude.

Podobu BMW M4 (G82) sice již známe, přesto si na ni ještě zákazníci hodnou chvíli počkají. Automobil má sice oficiálně debutovat ještě letos (mluví se o září 2020), prvním majitelům ale budou vozy dodány až během prvního pololetí roku 2021.

Související články

Témata
Avatar - white label
9. 6. 2020 15:49
Re: RWD+manuál
Tak tahle tvá reakce má úplně stejnou argumentační hodnotu, jako ty, cos tu napsal před ní...
9. 6. 2020 12:58
Re: RWD+manuál
blablabla... :yes:
Avatar - white label
9. 6. 2020 02:34
Re: RWD+manuál
Nepsal si náhodou ještě v neděli něco o mě a tvém aktivním hatelistu? A nepsal jsem já (ještě ten den), že to stejně zase nevydržíš? Moc dlouho si to nevydržel..., od tebe ten originální "labil" (vážně na víc nemáš?) fakt sedí, zdejší stabile. :-[]
Mimo jiné opakovaně tvrdíš, že:
"- na zmrzlinu do Rožnova jsi tady opakovaně zval diskutující."
"- že máš máš Porsche tady dáváš najevo v každé diskusi o Porsche."
Dej sem jakýkoli odkaz z diskuzí na a.cz!, kde někoho konkrétně zvu "na zmrzlinu do Rožnova".
A dej sem odkazy z "každé diskuze o Porsche", kde píšu, že osobně vlastním Porsche a jaké konkrétně.
Pak se ti klidně omluvím. V opačném případě to bude spíš vypadat na podvědomou závist, všude vidíš něco, čeho máš sám, bohužel, plnou hlavu.
Pokud si byl na motobydlech, pak si některé informace získal tam a následně je (uboze) použil v diskusi (což si sám přiznal). Na jedno z nich jsem chtěl jet, ale na poslední chvíli to bohužel padlo, taky to není úplně "za rohem" a pátky mi pracovně nevyhovují, proto taky srazy u mě bývaly v sobotu, a tam si zase (pro změnu) nikdy nebyl ty, podobně jako na srazu v Trojanovicích.
Co se týče Kylie, měl si tady za to "podmínku" (podmíněný BAN), viz tehdejší vyjádření redakce.
Kdybych si já chtěl dělat *** ze tvého komplexu a ješitnosti, napsal bych ti, že si maximálně tak ambasador olítaných baworáků, ale to bys pak zase vyletěl jak čert z krabičky a tvůj dlouhodobý diskusní komplex by se ještě znásobil, proto jsem to raději neudělal.
Ty si pořád myslíš, že máš problém se mnou (viz hatelist), přitom ho máš hlavně sám se sebou.
Dodnes nemůžeš dostat z hlavy logickou argumentaci na tvé jednoduché vyjádření v diskusi, že každý kdo si kupuje nové auto je v podstatě padlý na hlavu, protože zbytečně vyhazuje prachy oknem, zatímco ti co ví a znají (např. ty), si kupují jetá auta, a tak je to jedině správně. A podobně naprosto jasno máš i co se týče prémiových aut s diesely. A jak ti tu někdo ten tvůj černobílý svět začne líčit normálně/barevně, nedáváš to, viz většina diskuzí s tebou tady, kdy se tu opakovaně handrkuješ na stejné téma. Zkus si třeba založit svoje stránky a tam prezentovat své názory tak , aby na ně nemohl nikdo reagovat a nabourávat ti tak tvé snadno zranitelné ego.
Např. poslední diskuse pod ediční Targou, tebe prostě neskutečně se.re, že si tě někdo dovolí opravit, a je ti úplně jedno jestli má pravdu, nebo ne, prostě tě se.re, žes ji zase neměl ty. Diskuse mají obohacovat o informace, ne tě stresovat proto, že se náhodou ukáže, že jsi zrovna ty (tady a teď) neměl pravdu. Normální vyzrála osobnost reaguje na upřesňující informace kladně (někdy i s poděkováním), ale když je člověk zapčklý, bere to hlavně jako další osobní prohru a hledá za co by se (pro příště) mohl schovat do "bezpečí", viz hatelist.
A vědět něco o autech/značce/modelech a vlastnit je, jsou dvě různé věci, k tomu, aby člověk o něčem něco věděl, to nepotřebuješ (nutně) vlastnit. A v diskusi jde především o to, co má kdo v hlavě, ne doma/v garáži, tak už ten svůj diskusní stín (o bazarovém kovboji) hoď za hlavu a začni psát o autech (a pokud možno nejen o jejich spotřebě a ceně), místo toho, kdo co má, kde bydlí a co dělá.
edit - Mimochodem co dneska zase předvádíš pod 520d to je dílo, aby ti na to potomk stačila kapacita hatelistu. ;-)
8. 6. 2020 07:38
Re: RWD+manuál
Slídit pod fotosoutěž? Tady je nějaká fotosoutěž? To snad není pravda... Tak mi dej aspoň odkaz, ať se podívám, kde to jakože slídím :yes:
Sysoj - o něm tady psal někdo z jeho blízkého okolí, který znal i jeho otce. Protože už je to pár let, tak sis to pomotal... Navíc s ním mám teď řekl bych vztahy úplně v pohodě.
Kylie - znal jsem jí plným jménem z tipcars, dal jsem její jméno do google a vyjel mi na prvním místě odkaz, který vyjel. Ano, nebylo to hezké, ale ona uměla vytočit do běla. A žádný ban jsem nedostal, ty máš vážně stařeckou demenci už, motáš páté přes deváté a úplně z cesty...
Znovu opakuju, že s novým systémem jsi mi z hate-listu zmizel, párkrát jsem na tebe zareagoval, protože se mi zdálo, že už to není ten frustrát WhiteLabil, který přijde večer k počítači a tři hodiny nonstop do někoho vy.sí.rá ale opravdu jsem se zmýlil... je to pořád totéž.

Ambasador Porsche pro Rožnov a přilehlé paseky je argument? Ne, to si dělám pr.del z tvojí důležitosti, to nemá nic společného ani s tvojí nadváhou, ani zaměstnáním, ani bydlištěm, jen by asi vyznělo divně, kdybych napsal ambasador Porsche z Kladna...
Tebe by nenapadlo argumentovat? kdo mi tady psal o bazarových kovbojích?
Anonymní hrdina? tady se někdo ty jelito podepisuje plným jménem? Já jsem byl na Motobydle několikrát a ty? Nejsi náhodou anonymní hrdina ty, když máš strach, aby se někdo nedozvěděl, že jsi z Rožnova? a přitom to sám píšeš? Píšeš, čím jezdíš a v zápětí požaduješ mlčenlivost? Prášky na tu schizofrenii máš?
Avatar - white label
7. 6. 2020 23:12
Re: RWD+manuál
Chodíš slídit pod fotosoutěž (na ma.cz) a přitom si tam nikdy nenapsal jediný příspěvek.
A hlavně nejsem jediný o kom si tady vypisoval informace. Viz třeba Sysoj, kterého si tu pomlouval, nebo Kylie, o které sis zjišťoval informace a pak je zveřejňoval, až si tu dostal dočasný BAN. Tak tu teď ze sebe nedělej svatouška, v tomto ohledu jsi tu docela profláklý. Diskutujeme tu o převodovkách a ty najednou začneš "argumentovat" tím, odkud jsem, co dělám a s čím jezdím. Připadá ti to normální? Co to má společného s tématem diskuse? Tak už se konečně prober a začni se chovat jak normální dospělý člověk. Tys tu psal, jaké máš auta, že sbíráš motorky..., ale v životě by mě nenapadlo "argumentovat" s tím v podobné diskusi.
A žádný hatelist ti zase nepomůže, sám před sebou se nikdy neschováš. Už ses za něj nějakou dobu schovával a stejně si na mě nakonec reagoval, stačilo jen "lusknout prsty". Jsi příliš zvědavý (jako všechny drbny) a slabý, a hlavně nekonečně ješitný, aby ses na trefně napsanou reakci nechytl a nakonec neozval, což si tu dokázal už několikrát, lze dohledat v diskusích, anonymní hrdino s hatelistem.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku