Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Porsche Cayenne S E-Hybrid
Porsche Cayenne S E-Hybrid
Porsche Cayenne S E-Hybrid
Porsche Cayenne S E-Hybrid
9 Fotogalerie

Nové Porsche Cayenne S E-Hybrid: Kombinovaný výkon 519 koní a elektrický dojezd až 90 km

Lukáš Volšický

Už třetí plug-in hybridní nové Porsche Cayenne spojuje světy svých sourozenců a má nabídnout kompromis mezi každodenním provozem a solidní dynamikou. Novinku si můžete objednat už dnes.

Porsche letos v dubnu uvedlo facelift populárního modelu Cayenne. Největší SUV v portfoliu značky se v Evropě bude i nadále prodávat se šestiválcovými a osmiválcovými motory, které automobilka doplňuje moderní plug-in hybridní technikou. V dnešních dnech se představuje už třetí hybridní motorizace E-Hybrid a bude tvořit pomyslný střed nabídky elektrifikovaných jednotek.

Nové Porsche Cayenne S E-Hybrid je třetím modernizovaným plug-in hybridním Cayenne a značka jej řadí doprostřed mezi standardní Cayenne E-Hybrid a silnější Cayenne Turbo E-Hybrid. Novinka spojuje světy obou sourozenců a má přinést ideální balanc mezi každodenním provozem a vysokými jízdními výkony. S inovovanou hybridní technikou má nabídnout dlouhý elektrický dojezd i rychlé nabíjení díky inteligentnímu řízení energie.

Plug-in hybridní Porsche Cayenne S E-Hybrid zakládá na modernizovaném přeplňovaném vidlicovém šestiválci o 260 kW (353 koních). V kombinaci s jedním elektromotorem o 130 kW (176 koních) vyvine kombinovaný systémový výkon 382 kW (519 koní) a točivý moment vrcholí při 750 newtonmetrech. Hybridní „eSko“ pak akceleruje z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy a jezdí nejvyšší rychlostí 263 km/h.

Video placeholder
Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid • Porsche

Nové Cayenne S E-Hybrid těží z optimalizace hybridního systému a v městském provozu umí dosáhnout čistě elektrického dojezdu až 90 kilometrů. Díky tomu budoucím majitelům umožní každodenní bezemisní cestování ulicemi měst. Elektrickou energii přitom čerpá z akumulátoru s kapacitou 25,9 kWh. Nová palubní AC nabíječka pak zvládá plné nabití baterie za méně než dvě a půl hodiny.

Základní výbavou všech vozů bude vzduchové odpružení s inovativní dvoukomorovou dvouventilovou technologií. Inženýři Porsche tak chtějí nabídnout široké spektrum nastavení tuhosti podvozku od velmi pohodlného pro komfortní cestování po extrémně tuhý pro opravdovou dynamickou jízdu.

Porsche Cayenne S E-Hybrid designově zapadá do aktuální modelové řady a standardem budou 20palcová kola i dvě dvojité výfukové koncovky z broušené nerezové oceli. Standardní SUV má vnější designový paket Silver, stylovější Coupé pak Black. Porsche novinku vybavilo maticovými LED světlomety, přičemž novou inovativní technologii HD Matrix LED nabízí jako volitelnou výbavu.

Nové Porsche Cayenne S E-Hybrid si zájemci mohou objednávat už dnes a dodávky prvních vozů k čekajícím zákazníkům budou zahájeny v listopadu letošního roku.