Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novou Škodu Octavia už si můžete nakonfigurovat. Má to ale několik háčků

Stanislav Kolman
Diskuze (42)

Od premiéry dlouho očekávané čtvrté generace Škody Octavia už pár dní uběhlo, pořád ale čekáme na to nejzásadnější. Konfigurátor a české ceny.

Škodovka při představení zbrusu nové Škody Octavia avizovala, že konfigurátor včetně českých cen spustí na přelomu listopadu a prosince letošního roku. To stále platí, na sítích už se ale objevila odlehčenější verze konfigurátoru, ve které můžete alespoň nanečisto vyzkoušet jednotlivé barevné kombinace, velikosti kol a provedení interiéru.

Teď k těm háčkům, které jsem zmiňoval v titulku. Předně je potřeba říci, že v konfigurátoru stále chybí nižší výbavové stupně, zejména základní Active, na jehož podobu jsme obzvlášť zvědavi. Na auto tak můžete obout šestnáctipalcová kola, pořád je ale vybaveno špičkovými Matrix LED světlomety či mlhovkami. Stejně tak chybí karosářské provedení liftback. První verze kolujícího konfigurátoru tedy poslouží spíše pro zkrácení čekání na ten oficiální, který dorazí v horizontu příštích dnů.

Výbava Active bude jistě oblíbenou volbou u firemních zákazníků. Octavia má v tomto výhodu, protože další mladoboleslavské novinky, například Scala a Kamiq, tento nejlevnější stupeň vůbec nemají. Je však dost dobře možné, že Active se v nabídce neobjeví ani při blížícím se spuštění konfigurátoru a nabídku obohatí až o něco později.

Ve své tradici budou pokračovat výbavové varianty Ambition a Style, stejně tak se v příštím roce dočkáme sportovního derivátu RS a terénně orientovaného Scoutu. Z naších dřívějších článků už víte, že s novou generací se Octavia loučí s luxusní výbavou Laurin & Klement. Snad proto, že by takové auto už příliš lezlo do zelí Superbu.

Líbí se vám nová Škoda Octavia IV? Ohodnoťte design jako ve škole:
  • 1
    72,8%
  • 2
    9,3%
  • 3
    6,9%
  • 4
    3%
  • 5
    8%
Děkujeme za váš hlas.
Celkem hlasovalo 53658 čtenářů.

Stanislav Kolman
Diskuze (42)

Doporučujeme

27. 11. 2019 21:00
Re: jsem myslel,ze na titulni fotce
Je to pravda ja ji videl hned i30
Avatar - freedom-fries
27. 11. 2019 19:15
Re: Vydržte
Takže do toho budeme ještě mixovat stará auta ať je v tom totální hokej? Oktávka má rozvor cca 268 cm, nový Focus 270 cm, Corolla, Megane 271 cm. Oktávka není ničím zvláští, ani ten rozvor nedosahuje hodnot rivalů v nižší střední. Ano, je to obrovská krabice napasovaná na krátký podvozek - tak tomu bylo vždy. Když se to někomu líbí... Btw - ta střední hraje úplně jinou ligu v rozvoru. Passat má 279 cm, Mondeo 285 cm a tak bych mohl pokračovat dál a dál. Prostě oktávka není nijak velká a k střední třídě se neblíží ani omylem, vždyť se ještě nedostala ani na úroveň dvacet let starých Passatů...
27. 11. 2019 19:10
Re: Vydržte
Každý má sen vždy výše. Mi se Oktavie líbí ,ale nechci ji protože u nás se fasuji jako služební ... Proto u mě zvítězil Golf. Požadavek byl kompakt ,benzín, min.150k , a hlavně výbava... Projel jsem si více aut a zvítězil Golf. A nebojím se říct ,že to je fakt etalon třídy. Oktavii jsem nechtěl,chtěl jsem htb.
Moje paní je ujeta na SUV a taky ji nevymluvim ,že auto pro rodinu je A6 avant..
Avatar - poterienko
27. 11. 2019 18:57
Re: Vydržte
Honzo o Octavii samotnou nejde, ani o Škodu, ale oni prostě dělaj pro mě ideální mix vlastností. Passat se mi prostě nelíbí, pro mě je to divné auto. Bohužel musím přiznat, že Sub 2.0tsi nebo hybrid jsou pro mě ideální auta. Až na to awd u hybridu, které není. Mít větší rozpočet, tak je BMW/Audi jasná volba.
27. 11. 2019 10:58
Re: Vydržte
Nechápu proč vedeme my dva diskuzi o požadavku, kterému každý rozumíme jinak.
Každý normální člověk chápe ,že požaduje oktavii. Tak když ji chce tak at si ji koupí. Ale s těmi požadavky to u nové nepůjde pod milion....