Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Peugeot 208 vstupuje na český trh. Koupíte ho pod 400 tisíc

Peugeot e-208
Peugeot e-208
Peugeot e-208
Peugeot e-208
44 Fotogalerie
Marek Bednář
Diskuze (0)

V červenci odhalený facelift Peugeotu 208 a jeho elektrické verze e-208 se konečně začíná prodávat v Česku. Pětasedmdesátikoňový základ pořídíte od 375 tisíc korun, elektromobil začíná na 840 tisících.

Peugeotu 208 trval příchod na český trh od odhalení několik měsíců, ale už máme v ruce jeho kompletní ceník. Prozrazuje nejen všechno o výbavových stupních, ale také se dozvídáme, že k pohonu může sloužit zážehový tříválec nebo elektřina – nic jiného.

Startovací výbava Active nabídne kromě základní elektroniky, jako je ABS a ESP, také 6 airbagů, tempomat s omezovačem rychlosti, hlídání jízdních pruhů, autonomní nouzové brzdění, sledování provozu před vozidlem, rozpoznávání dopravního značení či sledování únavy řidiče.

Také tu jsou elektrická okna i zrcátka, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, klimatizace, LEDkové světlomety i zadní lampy, automatické rozsvěcení světel a v interiéru 10“ centrální dotykový displej s bezdrátovým zrcadlením smartphonu a rádio s příjmem DAB. Kola jsou ovšem ocelová s plastovými poklicemi a přístrojový štít je analogový jen s malým displejem uprostřed.

Video placeholder
Představení modernizovaného Peugeotu e-208 • Zdroj: Peugeot

Druhý stupeň Allure přidává 16“ litá kola, digitální přístrojový štít, automatickou klimatizaci, elektricky sklopná zrcátka, elektrickou parkovací brzdu, možnost volby jízdních režimů a infotainment Peugeot i-Connect, který na stejné 10“ obrazovce umožní personalizaci pomocí „widgetů“ či uložení až osmi řidičských profilů s tím, že auto pozná, kdo zrovna řídí, podle toho, který smartphone se po nástupu spojí s vozidlem.

Vrcholová verze GT nabídne lepší LEDková světla s autonivelací a automatickým přepínáním dálkových světel, 3D přístrojový štít, bezklíčový přístup, „dynamická“ přední sedadla s lepším bočním vedením a zeleným prošíváním černého látkového čalounění, 17“ kola.

Elektrická verze e-208, která je dostupná se všemi třemi výbavovými stupni, navíc nabídne předem programovatelné vytápění či klimatizování vozu a kontrolu stavu nabití baterie na dálku pomocí aplikace ve smartphonu.

Ceník Peugeotu 208 a e-208
VýbavaMotorizaceAkční cena
ActivePureTech 75 S&S MAN5375.000 Kč
 PureTech 100 S&S MAN6405.000 Kč
 Hybrid 100 e-DCS6490.000 Kč
 e-208 156 k/51 kWh840.000 Kč
AllurePureTech 100 S&S MAN6450.000 Kč
 Hybrid 100 e-DCS6530.000 Kč
 e-208 156 k/51 kWh875.000 Kč
GTHybrid 100 e-DCS6575.000 Kč
 Hybrid 136 e-DCS6600.000 Kč
 e-208 156 k/51 kWh920.000 Kč

Pod kapotu, jak stojí i výše, si lze vybrat několik verzí zážehového tříválce PureTech o objemu 1,2 litru bez elektrifikace nebo s mild hybridem. Vznětový čtyřválec 1,5 BlueHDi, který byl dosud dostupný, již v nabídce není. Nejsilnějším provedením je elektrická e-208.

Konvenční motorizace Peugeotu 208
 PureTech 75 S&S MAN5PureTech 100 S&S MAN6
Motorzážehový tříváleczážehový tříválec
Plněníatmosférickéturbodmychadlo
Nejvyšší výkon/v otáčkách55 kW (75 k)/5.75075 kW (100 k)/5.500
Nejvyšší točivý moment/v otáčkách118 Nm/2.750205 Nm/1.750
Nejvyšší rychlost164 km/h189 km/h
Zrychlení 0-100 km/h13,2 s10,1 s
Spotřeba (WLTP)5,4 l/100 km5,0-5,1 l/100 km
Provozní/užitečná hmotnost1108/402 kg1165/430 kg
Hmotnost brzděného/nebrzděného přívěsu500/500 kg1200/580 kg

Elektrifikované motorizace Peugeotu 208 a e-208
 Hybrid 100 e-DCS6Hybrid 136 e-DCS6e-208
Motorzážehový tříváleczážehový tříválecSynchronní elektromotor
Plněníturbodmychadloturbodmychadlo-
Nejvyšší výkon/v otáčkách75 kW (100 k)/5.500100 kW (136 k)/5.500115 kW (156 k)/4.500-7.000
Nejvyšší točivý moment/v otáčkách205 Nm/1.750230 Nm/1.750260 Nm/500-4.060
Elektromotor21 kW (29 k)/55 Nm -
BaterieLi-Ion, 48 V, 890 Wh 51 kWh
Nejvyšší rychlost190 km/h204 km/h150 km/h
Zrychlení 0-100 km/h9,8 s8,1 s8,2 s
Spotřeba (WLTP)4,5-4,6 l/100 km4,6 l/100 km14,1-14,4 kWh/100 km
Provozní/užitečná hmotnost1295/395 kg1303/387 kg1530/380 kg
Hmotnost brzděného/nebrzděného přívěsu1200/645 kg1200/650 kg-
Nabíjení DC--11 kW, 2,9 h
Nabíjení AC--100 kW, 0,5 h

Začít diskuzi