Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Range Rover Sport koupíte od 1.544.000 Kč

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 26. 4. 2013 • 14:52
80
108
Zobrazit náhledy (80)
Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport Land Rover Range Rover Sport
Ač se první zákazníci dočkají svých Range Roverů Sport až ve třetím čtvrtletí letošního roku, v České republice už lze nový Range Rover Sport objednávat.

Nový Range Rover Sport druhé generace se představil 26. března 2013 na autosalonu v New Yorku. Nová řada přichází po osmi letech, předchůdce se prodalo na 380 tisíc kusů, což je bezesporu úspěchem. Sport je díky délce 4,850 mm a rozvoru náprav 2923 mm sedmimístný. Celohliníková karoserie umožnila snížit hmotnost na 2115 kg v případě turbodieselů, kompresorový pětilitr váží 2310 kg.

V nabídce pro Českou republiku jsou při uvedení na trh dva přeplňované vznětové šestiválce: 3,0 TDV6 s výkonem 190 kW (258 k) a výkonnější verze SDV6 s 215 kW (292 k). Zážehové agregáty zastupuje zatím pouze známý vidlicový osmiválec 5,0 l s kompresorem (385 kW//523 k). Standardem je nejen start-stop, ale hlavně osmistupňová samočinná převodovka, která přenáší sílu agregátů na všechna kola. U obou dieselů je k dispozici 600 N.m, kompresorový benzinový osmiválec nabídne až 625 N.m. Podrobnější technické údaje přinášíme v obvyklé tabulce.

Range Rover Sport 2013 – Základní technické údaje a ceny
ModelTDV6SDV6V8 Supercharged
Převodovka8A8A8A
Zdvihový objem [cm3]299329934999,7
Válce/ventily6/46/48/4
Největší výkon [kW/min-1]190/4000215/4000375/6000-6500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]600/2000600/2000625/2500-5500
Max. rychlost [km/h]210210 (222)225 (250)
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,67,25,3
Komb. spotřeba [l/100 km]7,37,512,8
Hmotnost [kg]211521152310
Cena S [Kč]1.544.081,---
Cena SE [Kč]1.680.811,-1.801.206,--
Cena HSE [Kč]1.852.268,-1.949.552,--
Cena HSE Dynamic [Kč]1.905.508,-2.014.408,-2.290.167,-
Cena Autobiography [Kč]-2.248.301,--
Cena Autobiography Dynamic [Kč]-2.299.242,-2.571.734,-

Výbava má čtyři úrovně: S, SE, HSE a Autobiography, dvě poslední lze rozšířit ještě o sportovní paket Dynamic. Základní stupeň S se váže pouze k motoru TDV6, tato nejlevnější verze stojí přes 1.544.000 korun. Ve standardu najdeme kromě armády airbagů ABS a brzdové asistenty, elektronickou stabilizaci, vozu i přívěsu, kontrolu trakce, asistent pro sjíždění kopců, zadní parkovací senzory, diody ve světlech, tempomat, vzduchový podvozek a devatenáctipalcová litá kola. Komfort obsluhy i na palubě zvyšují dálkové centrální zamykání, všechna elektrická okna, vnější zrcátka i přední sedadla, dešťový senzor, automatická přední světla, asymetricky dělená a sklopná zadní lavice, úchyty Isofix, volant v kůži, loketní opěrka, dvouzónová klimatizace, CD/MP3 rádio s Bluetooth, USB a osmipalcovým dotykovým displejem.

Stupeň SE už má adaptivní tlumiče, dvacetipalcová kola, mlhovky, kožené čalounění, navigaci a samostmívací vnitřní zrcátko. Základní turbodiesel s touto výbavou stojí přes 1,68 milionu korun, příplatek za výkonnější SDV6 činí necelých 120.400 Kč. Vyšší HSE zahrnuje přední xenonové světlomety, vyhřívané čelní sklo, zrcátka lze elektricky i sklápět, motorky se starají také o nastavení volantu a víko zavazadelníku. V případě TDV6 zaplatíte oproti SE 171,5 tisíce navíc. Parkovací čidla jsou už i vpředu a doplňuje je zadní kamera. Ve verzi s kompresorem (za 2,29 milionu korun) se může řidič spolehnout na dvoustupňovou redukci.

Luxusní Autobiography s výkonnějším naftovým motorem obsahuje například kompletně digitální přístrojovou desku, přední sedadla s chlazením, ta zadní jsou pro změnu vyhřívaná. Hudbu přehrává audio Meridian s 19 reproduktory. Samozřejmostí jsou široké možnosti další individualizace. Balíček Dynamic pro silnější naftový šestiválec a kompresorový osmiválec nabízí kromě sportovnějšího vzhledu a jednadvacetipalcových kol také páčky řazení na volantu, tyto vozy mají rovněž vyšší maximální rychlost.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Servis
| 2. 5. 2013
no vzhledem k tomu, ze dnesni auta maji servis cca po 20 000, tak moc planovat nemusis :-) a to ze nekdo sevis pochvali, neznamena, ze tam Ty budes spokojeny.Je to o lidech a o jejich pristupu. Uz jsem zažil lecos, ale auto si podle toho, zda jsou v tom ci onom servisu blbci kupovat nebudu. kupuji si ho podle toho jak se v nem budu citit. V dnesni dobe se technologie skoro vyrovnaly a tedy stejne nakonec rozhoduje cena a prestiž značky. Ja bych si VW nekoupil, Volkswagen i kdyz Touareg, zustane vzdycky jen Volkswagen. Navic jeho cena je dost vysoka, vlastne srovnatelna s ostatnimi v off road segmentu, tak proc VW? :-)
Servis
| 30. 4. 2013
Díky za odpověď, dobrá zkušenost a jsem rád, že jsi spokojený. Co píšeš o servisu je opravdu zajímavé, můj problém je trošku v tom, že nejsem z Prahy a nechce se mi za servisem případně daleko dojíždět. Nechtěl bych si koupit premiové auto a pak si plánovat život podle toho, který den pojedu do Prahy, aby mě vzali v servisu. To je zrovna věc, která mě odrazuje konkrétně od BMW, na místní servis jsem slyšel od majitelů BMW dost stížností (a taky ty runflaty, ale to se dá řešit). No, není to jednoduché, ale jsou horší starosti na světě :-)
Re:RRS
| 30. 4. 2013
Ja vubec nevidim problem v servisu. Charouze bych vynechal :-), je tu ted v Praze Auto Dajbych, prevzali Toyota Duba na Homolce. Jsou z Plzne a jsou Perfektni. Ja potom co odpadlo AMT v Kyjich, kde jsem RRS kupoval jezdil k nim do Plzne. Opravdu profici, strasne vstricni. Jinak jsem s RRS v servisu stejne jako u X6. Ja bych Te chtel varovat s tim 4,2TDI. V RRS mam 2,7 a X6 mam 3.0 diesel. Vic neni potreba. RRS reaguje skvele a kvuli krabicovy karoserii na dalnici je 200 strop, X6 je 3.0 motor jako blazen, ja uz rychlejsi auto radeji nechci, akceleruje ze se stim ucis jezdit dost dlouho aby jsi neskocil nekomu do kufru a na daknici tam mas 220 tak rychle ze neuveris, proste spicka v te kategorii. Pri dnesnich radarecch a represi ridicu rychlejsi nepotrebuju. Navic spotreba je uzasna . Ja jezdim dost na krev :-) , ale X6 mam porad 9 a RRS 10,2. Mne obe auta slapou perfektne a rad je casto mnenim. Jen na hory jezdim vyhradne RRS. Tam je neprekonatelne. Je to tak udelane auto, ze nepoznas po cem jedes. Stale je 100% stabilni, vyrovnane, nelita, nekliouze, proste jede a drzi. A ten terrain respons, utaverky vseho co je treba , jsou parada. Navic luxus a svetla a destak urcite lepsi nez u BMW. X6 je zase krasny, rychly a spolehlivy. Mam ho dva roky, uz 100 najeto a pocit jako u noveho auta. 8 stupnu prevodovka a nepoznas te automat řadi. Je strasne rychle na tu velikost. Kola jsou problem, jsou 20, krasna , ale runflat a siroka, na nerovnostech to lita a huči to jako by jsi mel loziska v čudu. Ta ocelova vystuha se malicko casem na vytlukach zdeformuje a dela sileny ramus. Mohl bych porovnavat donekonecna, kazde ma svoje plusy a minusy, ale urcite se nezklames ani v jednom a podle tech pisalku tady bych ani jedno neodsuzoval. Drzim Ti palce :-)
Re Touareg vs RRS
| 29. 4. 2013
Ahoj a díky za postřehy. Víš, nespoléhám se samozřejmě na názory "souseda mojí známé" a dalších podobných diskutérů na netu. Ale je pro mě cenné, když se ozve někdo, kdo s RR nebo třeba 4,2 TDI má osobní zkušenost, jako třeba ty, i když je jasné, že je to zase jen subjektivní názor jednotlivce. Neboj, nerozhoduji se podle toho, co někdo napíše v diskuzi. Budu sice dál naslouchat zkušenostem jiných, ale auta vyzkouším a rozhodnu se pochopitelně sám. Vím, co od auta očekávám, ale přestože to může být pro někoho těžko pochopitelné, můj názor je takový, že vlastnosti Touarega a RRS (vím, novým ještě nikdo nejel, takže je to do jisté míry spekulace) se do značné míry překrývají. Ano RR je krásný, má fantastický interiér, je luxusnější atd., souhlasím s tebou. Ale ani Touareg mě svým vzhledem a výbavou nijak neuráží, má lepší diesel a asi bude levnější. Kdyby byla obě auta srovnatelná co do spolehlivosti, motoru a přístupu servisu, asi bych si za RRS rád připlatil, ale děsím se častých návštěv servisu. Ano, možná neoprávněně, kdo ví, protože tenhle RRS bude zcela nové auto. Ale servisy a jejich přístup nové přes noc nebudou... Proto mě také především zajímalo, zda a jakou má kdo zkušenost s 4,2 TDI, protože jich moc nejezdí a se spolehlivostí a přístupem servisu RR. To jsou věci, které těžko zjistíš jinak, než od majitelů. Pokud jde o BMW, nevidím u současné X5 reálnou výhodu oproti Touaregu, pokud člověk nechce benzín. Pokud můžeš něco dodat, budu rád.
Ještě poznámka o tom, jak jsou věci relativní: shodou okolností jsem dnes najel asi 200 km v min. generaci Forestera (moje auto je v servisu). Kdybych vybíral v této kategorii, tak bych si ho na první dojem nekoupil, protože mi přišel moc měkký, ale čím déle jsem jezdil po rozmlácených okreskách, tím víc jsem u tohoto auta obdivoval, jak skvěle funguje na těch našich necestách. To auto má svoje mouchy, ale jak je dobré člověk zjistí, až ho důkladně projede.
Re Touareg vs RRS
| 29. 4. 2013
Hele Ebbe, to co tady ctu je opravdu spousta blabolu a nesmyslu. Vis spolehat se na nazor " soused moji zname " a pod. je dost na hlavu. Srovnani X5 a RR Sport nebo Touareg take. Ja sam jsem jezdil RRS 4 roky, protoze se takovy vuz neprodava, dal jsem ho manzelce a sam mam ted X6. Je to nesmysl takova auta srovnavat. RRS je proste luxusnejsi a srdcova zalezitost, navic opravdu offroad. BMW je rychlejsi a sportovnejsi. Ma uzasne brzdy a prevodovku, jen s tim nesmis ven kdyz snezi :-). Jsou to diametralne odlisna auta a jen neznalec a trouba, ktery je nikdy neridil je srovnava. Zadne auto na trhu se nevyrovna v offroad parametrech RRS s terrain respons a hydraulikou, BMW te zase nikdy nezklame, jen te po 300 km po dalnici bude strasne bolet zadek. Pokud budes kupovat auto, mel by jsi vedet co od nej chces ocekavat. Drzim palce :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku