Platforma sedanu Giulia je prý klenot. Dostanou ji i další modely FCA...
Jeden z top manažerů Fiat Chrysler Automobiles Reid Bigland si na L.A. Auto Show povídal se zástupci webu autonews a nezapomněl se pochlubit platformou Giorgio, která nese model Giulia a Stelvio. Jedná se prý o skutečný technický "klenot", v oblasti jízdní dynamiky je nejlepší ve třídě a je "příliš dobrá" na to, aby si ji nechala milánská značka jen pro sebe.
Je tak téměř jisté, že se v upravené formě objeví i v dalších modelech koncernu, patrně se bude jednat o produkty dalších sportovně laděných značek FCA - Dodge a Maserati. Platforma se prý dá snadno modifikovat tak, aby nesla levnější, ale i dražší vozy, než je giulia a stelvio. Očekává se, že bude použita v poměrně široké škále modelů od kompaktního hatchbacku, jenž nahradí giuliettu až po sedan vyšší střední třídy.
Sdílení napříč FCA se pochopitelně dalo očekávat, italsko-americký koncern do ní investoval zhruba miliardu euro a zachování exkluzivity pro Alfu, potažmo Maserati by bylo nesmyslné. Navíc "veřejné tajemství", že americké vozy využívají techniku Alfy Romeo, jim určitě neublíží, což se ale nedá říci obráceně - vzpomínáte ještě, jakou vlnu nevole vyvolaly v minulosti informace, že Alfa a Maserati dostanou komponenty Chrysleru?