Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche Exclusive uvádí 911 Carrera S Endurance Racing Edition

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (2)
Porsche Exclusive stojí za vznikem modelu 911 Carrera S, jehož exteriér odkazuje na aktuální úspěchy značky ve vytrvalostních závodech.

Porsche zvítězilo ve slavné čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans vícekrát než jakákoliv jiná značka a prozatím poslední vítězství zde získalo letos. Vedle tohoto slavného podniku je německá značka úspěšná i v dalších více či méně slavných vytrvalostních závodech.

Právě na tuto skutečnost má upozorňovat Porsche 911 Carrera S Endurance Racing Edition, za jehož vznikem stojí oddělení Porsche Exclusive. Za dlouhým a honosným názvem se ovšem neukrývá stroj ve stylu modelů 911 Sport Classic nebo 911 Speedster, patřících k nejvýraznějším dílům Porsche Exclusive.

Novinka sází především na grafiku v podobě trojice pruhů na přední kapotě, střeše a zádi, do nichž je vepsáno heslo Porsche Intelligent Performance, jímž 911 Carrera S Endurance Racing Edition odkazuje především na aktuální vytrvalostní speciál 919 Hybrid.

Porsche Exclusive tuto limitovanou edici nabídne s karoserií v bílém, červeném nebo černém laku. V případě prvních dvou odstínů budou pruhy s nápisy, i pruhy na bocích a kryty vnějších zpětných zrcátek spolu s litými koly v černé barvě, zatímco vozy s černým lakem karoserie mají mít tyto prvky v šedé barvě.

Interiér všech Porsche 911 Carrera S Endurance Racing Edition má kombinovat černé čalounění a obložení s detaily v kontrastní červené barvě a prvky z uhlíkových vláken. Na loketní opěrce mezi sedadly se pak opakuje motiv Porsche Intelligent Performance.

Vedle specifického provedení exteriéru i interiéru se má tato limitovaná edice pyšnit i rozšířenou standardní výbavou, jejíž součástí má být mimo jiné paket Sport Chrono, PDCC, PASM, řízení zadní nápravy a snížení světlé výšky o 20 mm.

V případě pohonné jednotky se nic nemění a zadní kola tohoto Porsche bude i nadále roztáčet přeplňovaný třílitrový šestiválec, disponující výkonem 309 kW (420 k) a točivým momentem 500 N.m. Volit lze mezi manuální nebo dvouspojkovou převodovkou PDK.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (2)
Avatar - Naštvaná Dopravní Značka
Re: Ano ale
No pokud to má odkazovat na úspěch 919, která má oturbený 2,0 V4 + 8MJ hybrid tak by to bylo asi celkem divný. Pro "beznadějný" staromilce bude 911 R.
Avatar - CHerokee
20. 6. 2016 18:07
Ano ale
Malůvky jsou fajn, ale kdyby tam dali pořádný atmosférický motor, udělali by lépe. :-!