Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Mégane R.S. Trophy vstupuje na český trh. Připlatíte si za něj tučných sto tisíc

David Bureš David Bureš 5. 2. 2019
28
43
Zobrazit náhledy (28)
Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy
Posílená verze ostrého Méganu nabízí 300 koní. Pořídíte ji s manuálem i dvouspojkovou převodovkou.

Renault loni na český trh uvedl novou generaci kompaktního hot hatche Mégane R.S. Tehdy jej bylo možné pořídit v základním provedení, případně s paketem Cup, disponujícím samosvorným diferenciálem nebo tužším podvozkem. Nyní Renault nabídku rozšiřuje o posílené provedení Trophy. Jeho ceny startují na částce 840.900 korun.

To znamená, že Renault Mégane R.S. Trophy je o rovných sto tisíc dražší než výchozí provedení. Za tuto částku dostanete především posílený motor, přeplňovaný čtyřválec 1.8 TCe si u Trophy pomohl z výchozích 206 kW na 221 kW, tedy rovných 300 koní.

U Trophy navíc v základu dostanete samosvorný diferenciál Torsen, tužší podvozek nebo červeně lakované třmeny, na které se v rámci paketu Cup pro běžný Mégane R.S. připlácí 40.000 korun. Autu nechybí ani 19palcová kola, komplexní systém palubní telemetrie R.S. Monitor, sportovní volant potažený Nappa kůží a alcantarou nebo vylepšené přední kotouče. Pro odlehčení je tu i speciální lithiová baterie.

360p720p1080p

Renault Mégane R.S. – ceny na českém trhu
ModelRenault Mégane R.S.Renault Mégane R.S.Renault Mégane R.S. TrophyRenault Mégane R.S. Trophy
Pohon4x24x24x24x2
Motor1.8 TCe1.8 TCe1.8 TCe1.8 TCe
Zdvihový objem [cm3]1798179817981798
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]206/6000206/6000221/6000221/6000
Točivý moment [N.m/min]390/2400390/2400400/3200420/3200
Převodovka6M6DS6M6DS
Max. rychlost [km/h]255250260255
Zrychlení 0-100 km/h [s]5,85,85,75,7
Komb. spotřeba [l/100 km]7,97,48,07,7
Pohotovostní h. [kg]1437146014191443
Základní cena [Kč]740.900780.900840.900880.900

Jinak je výbava shodná s výchozí variantou. To znamená podvozek 4Control s aktivním natáčením zadní nápravy a hydraulickými dorazy, diodové světlomety, navigaci TomTom v rámci multimediálního systému R-Link 2 nebo sportovní sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami.

Komu by to pak nestačilo, může si připlatit za další prvky. Lehká kovaná 19palcová kola přijdou na 45.000 korun, skořepinová přední sedadla Recaro s čalouněním v alcantaře na 55.000 korun. Kdo by pak chtěl místo výchozího manuálu šestistupňové EDC, připlatí si 40.000 korun. A navíc spolu s tím dostane i zvýšený točivý moment z 400 na 420 N.m.

Cenové srovnání s konkurencí pak dokazuje, že si Renault Mégane R.S. Trophy vůbec nevede špatně. Je totiž levnější než obdobně výkonné modely Honda Civic Type R, Seat Leon Cupra i Volkswagen Golf R. Na druhou stranu, u pětidveřového Leonu Cupra nyní už v základu dostanete automatickou převodovkou v podobě sedmistupňového DSG, zatímco Golf R standardně kombinuje DSG s pohonem všech kol.

Renault Mégane R.S. Trophy – srovnání s dalšími kompaktními hot hatchi
ModelRenault Mégane R.S. TrophyHonda Civic Type RSeat Leon CupraVW Golf R (5dv.)
Pohon4x24x24x24x4
Motor1.8 TCe2.0 VTEC Turbo2.0 TSI2.0 TSI
Zdvihový objem [cm3]1798199619841984
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]221/6000235/6500213/-221/-
Točivý moment [N.m/min]400/3200400/2500-4500380/1950-5300400/2000-5200
Převodovka6M (6DS)6M7DS7DS
Max. rychlost [km/h]260 (255)272250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]5,7 (5,7)5,76,04,7
Komb. spotřeba [l/100 km]8,0 (7,7)7,86,57,1
Základní cena [Kč]840.900 (880.900)929.900862.9001.121.300

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Krásné
Market
| 6. 2. 2019
Presne tak a RS v porovnani s inymi HH v zrychleni nejak po tych 150 km/h straca dych...
Avatar - praděda7
Ucelená nabídka, až na...
praděda7
| 6. 2. 2019
Tož je to další mechanická věc, takže další věc co se může porouchat...... ;-\ Spolehlivost se ukáže časem.... :-!
Avatar - praděda7
Sto tisíc za
praděda7
| 6. 2. 2019
Máš SZ.....
Krásné
cape
| 6. 2. 2019
ja mam obe auta Fiestu aj Focusa s automatom , na manual by som si uz nezvykol .. samozrejme padla pod volantom by to chcelo.. :-)
Avatar - iudex
Krásné
iudex
| 6. 2. 2019
Dočkáš sa, spy shots nového F ST ukazujú aj verziu s automatom (a.k.a. kolečkom zo sporáku): [odkaz]
Ja by som osobne automat do HH nedal (možno tak do tých hyperhatchov typu RS3 so 400 koňmi).

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku