Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Šéf automobilového koncernu VW Diess nečekaně končí!

ČTK
Diskuze (79)

Generální ředitel automobilového koncernu Volkswagen Herbert Diess končí. S dozorčí radou společnosti se dohodl na tom, že funkci opustí k 1. září. Nahradit ho má dosavadní šéf Porsche Oliver Blume. Firma tento nečekaný krok oznámila ve svém dnešním sdělení, informovala agentura DPA.

Podle tiskové zprávy se o překvapivém odchodu rozhodlo "po vzájemné dohodě“ na jednání dozorčí rady Volkswagenu. Dozorčí rada poděkovala Diessovi za jeho velké zásluhy na transformaci koncernu.

Diessova budoucnost v čele jedné z nejprominentnějších globálních firem byla během jeho čtyřletého působení ve funkci v ohrožení několikrát, připomněla agentura Reuters. Naposledy na podzim loňského roku se třiašedesátiletý manažer střetl s výkonnou radou společnosti ohledně své strategie elektrifikace a stylu řízení.

Jeho odchod přichází v době, kdy koncern tlačí na to, aby porazil amerického výrobce elektrovozů Tesla, a stal se největším světovým výrobcem elektromobilů. Chystá se také uvést na burzu svou značku sportovních vozů Porsche.

Video se připravuje ...

"Po opravdu stresující první polovině roku 2022 se mnozí z nás těší na zaslouženou letní dovolenou," napsal Diess na sociální síť LinkedIn před oznámením svého odchodu.

"Zaměřím se na zákazníky, značky a na produkty," uvedl čtyřiapadesátiletý Blume, který má Diesse v čele koncernu, jehož součástí je i česká automobilka Škoda Auto, od září nahradit. Podle předsedy dozorčí rady Hanse Dietera Pötsche by nový šéf Volkswagenu měl společně s celou výkonnou radou pokračovat v prosazování transformace v týmovém duchu.

ČTK
Diskuze (79)

Doporučujeme

Avatar - rohYpnol
26. 7. 2022 19:30
Re: Chcel optimalizovať náklady
K soudu jít může co chceš. Ale podstatné je že nemá u soudu šanci.
Ano, samozřejmě že si nemůžeš dělat co chceš když nevlastníš 100% ale to ani nikdo nechce a neříká že si máš dělat co chceš. Stát klidně může zdanit zisky energetických společností a vše je jen o jednání mezi státem a akcionáři domluvit se na řešení tak, aby se našlo rozumné řešení. Ale Fiala na to zvysoka kašle.
Takže znovu - za to v jaké kaši jsme Fiala nemůže. Ale za to jak se v té kaši chováme může jen a pouze Fiala!!! Místo toho aby se snažil chytnout stébla se jen s plnou hubou keců o jedmotě a solidaritě dívá na to, jak padá průmysl a střední třída.
Ale garantují ti, že na podzim tu budou plně ulice lidí až tomu stádu dojde co tu Fiala za tu dobu neudělal! Vzpomeň si v listopadu!

A podívej se na
https://youtu.be/pQ9XSgULmjc
Podepisuji každé slovo!!!
Avatar - narona
25. 7. 2022 19:45
Re: Moje důvody
To píšeš samé polopravdy. I kdyby skončila dotace na naftu tak ten nárůst 4 korun na litr sníží rozdíl 300 000 korun v pořizovací ceně spalováku/EV jen minimálně. Tak že minimálně po 120 000 km se vyplatí. Stačí umět počítat a vyjde ti že EV je rentabilní pouze pokud máš vlastní zdroj nabíjení (ze slunce, hydroel...) bez používání rychlonabíječek kde je nabíjení drahé plus ničí baterii.
Dál je problém např. neudym, měď do motorů a lithium do baterek, většina se těží v zemích třetího a čtvrtého světa.

Nafťák a zážehový může spalovat celou řadu syntetických paliv a biopaliv tak že ropa ať si dojde (což se za našich životů stejně nestane). Velký potenciál má využití plastovéeho odpadu - pyrolýza.
Avatar - twistedTSD
25. 7. 2022 14:37
Re: Chcel optimalizovať náklady
Můj první lajk tobě...
Avatar - twistedTSD
25. 7. 2022 14:34
Re: Chcel optimalizovať náklady
Blbost, ve Francii to půjde k soudu. Nelze si s polostátní firmou dělat, co se nám zachce, zákon hovoří jasně. Žádné jednoduché řešení není, neskákej na nesmyslné populistické kecy. Stěžuj si na předchozí vlády, že to došlo do tohoto stavu.

Jaká vyšší podpora prosímtě? 5 tisíc korun, to je tak na nádrž benzínu a větší nákup. Ostatně stát není od toho, aby tě dotoval.

Jak prosímtě můžeš tvrdit, že za zdražování energií může Fiala, když je to evidentně výsledek předchozí absolutní závislosti na Rusku a Německu? Myslel jsem, že jsi víc schopen kritického přístupu k informacím. Žádný další kontrakt to nevyřeší, od Ruska se potřebujeme odstřihnout. Už dávno mají v Gazpromu splněn finanční plán na celý rok. Proč? Protože nás vydírají a omezují dodávky, čímž šponují ceny do šílených výšin a platí válku. Ani Maďarsko žádnou zvýhodněnou cenu nemá.
25. 7. 2022 07:34
Re: Chcel optimalizovať náklady
Opět jen zrcadlení ruské propagandy.

Predsedame EU. Uzavírat nový kontrakt s ruskem. (to o čem píšeš u jiných států jsou staré kontrakty) je hloupost. Rusko neplní ani ty probíhající a dělat kontrakt s nespilehlivym partnerem?

Podpora uprchlíků je normální věc a zajistí jejich začlenění do společnosti.

Je smutné vidět jak papouskujes populismus a snahu o vyvolání nenávisti.