Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Shelby Super Snake se představuje

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (4)
Společnost Shelby American uvádí nový Super Snake pro modelový rok 2015, který vychází z aktuálního Fordu Mustang GT.

Jméno Super Snake použil Carroll Shelby v souvislosti s Fordem Mustang poprvé v roce 1967, kdy vznikl výjimečný prototyp s výkonem 485 kW (659 k). Ten se sice sériových sourozenců nedočkal a zůstalo u jediného exempláře, ale s pátou generací Mustangu se vrátila touha po extrémně výkonné verzi.

V roce 2007 díky tomu nastoupil zcela nový Super Snake, který byl odvozen od tehdejšího Shelby GT500 a jeho přeplňovaný osmiválec nabídl 451 kW (613 k). V následujících letech výkony Super Snake rostly až k hodnotě 633 kW (862 k).

Nyní nastupuje zcela nový Super Snake, který je připraven uspokojit zájemce o výkonný Mustang, jimž nestačí nebo nevyhovují verze Shelby GT350 a GT350R.

Výchozím bodem pro nový Super Snake je Ford Mustang GT modelového roku 2015 s vidlicovým osmiválcem o objemu 5,0 litru, který v evropském provedení disponuje výkonem 307 kW (418 k) a točivým momentem 524 N.m.

V „základním“ provedení je pohonná jednotka Shelby Super Snake doplněna o kompresor z nabídky Ford Performance a výfukový systém Ford Racing od společnosti Borla s koncovkami Shelby. Výsledkem provedených úprav je výkon 485 kW (659 k), který může mířit na kola zadní nápravy prostřednictvím šestistupňové manuální nebo automatické převodovky.

Pokud někdo zatouží po ještě větší porci výkonu, pak je mu za příplatek k dispozici kompresor Whipple nebo Kenne Bell a hodnota 559 kW (760 k). Spolu s touto úpravu je nastupují úpravy chladícího systému a doplňuje je chlazení převodovky i diferenciálů a výkonnější brzdový systém Wilwood.

Shelby Super Snake kromě extrémně výkonného motoru nabízí i sportovní stavitelný podvozek, 20-palcová kola obutá do pneumatik Michelin Pilot Super Sport a náležitě přepracovaný design exteriéru spolu s luxusnějším provedením interiéru.

Karoserie nejnovějšího vydání modelu Super Snake se pyšní kapotou, předním spoilerem, nástavci prahů, difuzorem, zadním spoilerem, panelem mezi zadními světly a kryty vnějších zpětných zrcátek z uhlíkových vláken.

V interiéru nechybí plaketa se sériovým číslem motoru, již tradiční trojice přídavných přístrojů na středu palubní desky, stylová řadicí páka nebo logo Super Snake vyšité na opěrkách hlav předních sedadel. Za příplatek si lze objednat nové kožené čalounění, závodní sedadla i pětibodové bezpečnostní pásy.

Shelby Super Snake pro modelový rok 2015 má vzniknout v sérii 300 vozů se základní cenou od 49 995 amerických dolarů (zhruba 1 220 000 Kč), do níž ovšem není započítána částka za výchozí Ford Mustang GT.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (4)
Avatar - Barrichello
17. 6. 2015 13:36
Re: Já pořád někde čtu o
Na gumový interiér BMW z banglovy éry má pravda máloco, to pořáží i některé ameriky 90. let >:D >:D

A halvně ty super spolehlivé motory BMW 3,0 diesel, 4,4 V8 Turbo nebo V10 v modelech M. To sou takový dražáky, že je plnej net fotek zakarbonovaných motorů, potkaných atd. Stačí sá otevřít patričná zahraniční BMW fora.

K tomu jako bonus tekoucí vany automatů ZF, super kvalitní díly Behr Hella, světla od Automotive Lightnig, do který proniká vlhkost atd.

prostě prémiová kvalita plně odpojídající prémiové ceně. >:D >:D >:D >:D
Avatar - fOE
17. 6. 2015 13:19
Re: Já pořád někde čtu o
Jo, na fotce vypada vsechno krasne. Chleba se ale lame po usednuti. Ameriky meli na fotkach casto interiery super, po usednuti si ale clovek uvedomil proc stoji mustang v US jako fabie v evrope. V tomto novem jsem jeste nesedel, ale nemam iluze, zakon "zachovani energie" bude fungovat i tady a kdyz je neco takto velke a pritom takto levne tak to nekde vazne i musi byt levne. Interier co nejen vypada, ale bude i pusobit jako premie co zminujes to podle me nebude, a to je BMW z premie pokud jde o interiery snad nejslabsi. ;-)
17. 6. 2015 13:01
Já pořád někde čtu o
tom,jak jsou interiéry amerických aut mizerné,ale pro mě osobně je vnitřek tohoto auta milionkrát zajímavější než tolik vychvalované interiéry BMW,které já zase považuju za těžkou nudu a šeď.A karoserie to je prostě stará dobrá americká škola,něco jako krvavý steak z pořádné hospody někde v Californii. :yes:
Avatar - Hittman
17. 6. 2015 12:51
Co dodat
:yes: :yes: :yes: