Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda ocenila nejužitečnějšího hráče letošního mistrovství světa v hokeji

Škoda je oficiálním hlavním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 31 let
Martin Nečas a Radko Gudas se radují ze zlatých medailí na domácím mistrovství světa
Daniel Voženílek a Tomáš Kundrátek si po titulu s Třincem užili i oslavy zlatých medailí na MS
Roman Červenka je dvojnásobný mistr světa
12 Fotogalerie
Lukáš Volšický

Už přes 30 let je česká Škodovka hlavním oficiálním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. Letos připravila speciální cenu pro nejužitečnějšího hráče šampionátu.

Bylo to vyčerpávající, ale Česko si letos připsalo další velkolepý sportovní úspěch. Náš domácí tým s velkým odhodláním ovládl 87. mistrovství světa IIHF v ledním hokeji v Praze a Ostravě a za celou historii je teprve pátou zemí, která v něm dokázala zvítězit na domácím ledě. Vůbec posledním zápasem letošního šampionátu bylo utkání mezi Českem a Švýcarskem, kde naši hokejisté zvítězili s konečným skóre 2:0.

Už tradičně byla oficiálním hlavním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji česká automobilka Škoda, která po finálovém utkání předala cenu nejužitečnějšímu hráči šampionátu. I přes úspěch českých hokejistů ji nakonec získal švýcarský útočník Kevin Fiala a na pětikilogramovém poháru z tradičního českého křišťálu pracovalo oddělení Škoda Design. To se při vývoji inspirovalo čarami, které za sebou zanechávají brusle na ledu. Při vyhlášení vítězů ji předal Martin Jahn, člen představenstva Škodovky pro prodej a marketing.

Škoda Auto je oficiálním hlavním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji už od roku 1993 a po dobu letošního turnaje automobilka poskytla pořadatelům 45 vozů ve speciálním designu. Speciální flotila se skládala z nejmodernějšího elektromobilu Enyaq Coupé RS i nových generací modelů Kodiaq a Superb. Další automobily se nacházely na různých místech v okolí obou sportovních hal v Praze a Ostravě i přímo uvnitř sportovišť u ledové plochy. Vedle toho byl během akce k vidění jedinečný Enyaq Coupé Respectline, který propaguje rozmanitost, rovnost, spravedlnost a začlenění.

Letošní Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji v Česku navíc navštívil rekordní počet fanoušků – v obou pořadatelských městech se na hokejové západy přišlo podívat celkem 797.727 návštěvníků. Jen finálový zápas mezi Českem a Švýcarskem pak vidělo přes 17.413 lidí. Česká automobilka Škoda tak gratuluje vítěznému týmu k letošním zlatým medailím a těší se na další setkání s fanoušky ve sportovních arénách i u televizních obrazovek při následujících ročnících populárního mistrovství světa v ledním hokeji.

Video placeholder
Hokejová reprezentace oslavuje zlatou medaili s fanoušky na Staroměstském náměstí. • Zdroj: Zbyněk Pecák