Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia IV ukazuje základní výbavu. Podívejte se na nejlevnější interiér

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 24. 2. 2020 • 09:09
47
70
Zobrazit náhledy (47)
Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia

Škodovka zveřejnila ceník nové Octavie pro slovenský trh včetně nejdostupnějšího provedení Active. Co všechno základ obsahuje?

Aktualizováno 19:50: Na facebookové skupině Škoda Octavia 4 CZ/SK se dnes objevila fotografie zachycující vylevněný interiér s klasickými analogovými budíky či právě volantem bez tlačítek. Prohlédnout si jej můžete v přiložené galerii.

Mladoboleslavská automobilka Škoda prozradila české ceny čtvrté generace Octavie již před časem, avšak pouze pro vyšší výbavové stupně Ambition a Style. To Slováci už jsou o něco moudřejší, neboť tamní zastoupení prozradilo ceny nejdostupnějšího provedení Active.

Můžeme se tedy podívat, co všechno obsahuje vstupní výbava, jež bude na slovenském trhu dostupná od července 2020. Ale pozor, neznamená to nutně, že na chlup stejné prvky dostanou i čeští zájemci. Jednotlivé součásti výbavy se napříč evropskými trhy liší. Přesto se od slovenského ceníku můžeme alespoň z části odpíchnout.

Základní výbava Active se nabízí výhradně s motorem 1.0 TSI/81 kW (110 k) a šestistupňovou manuální převodovkou. Liftback je k mání za 17.790 euro (v přepočtu 448.000 Kč; u nás 456.900 Kč), kombík přijde na 18.760 euro (v přepočtu 472.500 Kč; u nás 496.900 Kč).

video

Součástí výbavy je komplet diodová světelná technika – přední světlomety s funkcí denního svícení, zadní světla a přední mlhovky. Nejlevnější Octavia obouvá šestnáctipalcová ocelová kola s poklicemi. Základu dále nechybí sedm airbagů, asistent rozjezdu do kopce, udržování vozu v jízdním pruhu, asistent s nouzovým brzděním, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla či elektromechanická parkovací brzda. Dostanete také elektrické ovládání oken vpředu a vzadu, stejně jako centrální zamykání a startování tlačítkem.

Také základ má dvouramenný kožený volant, avšak bez tlačítek, jeho multifunkční řešení je na Slovensku vyhrazeno až vyššímu provedení Ambition. Multimédia zastupuje 8,25“ obrazovka rádia Swing s barevným dotykovým displejem a dvěma konektory USB-C, klimatizaci dostanete „jen“ manuální, dvouzónová automatická taktéž náleží vyššímu provedení. Tempomat s omezovačem rychlosti chybí, můžete jej ale pořídit v rámci balíčku Active Plus za 349 euro (8800 Kč), jehož součástí je i tempomat s omezovačem rychlosti.

Jsme zvědavi, jak moc se nakonec bude základní výbava pro Slovensko lišit od té naší, dozvědět bychom se to každopádně měli v horizontu několika příštích týdnů. Byli byste se slovenským základem spokojeni, nebo byste za danou částku žádali ještě něco navíc?

Líbí se vám nová Škoda Octavia IV? Ohodnoťte design jako ve škole:
  • 1
    73.7%
  • 2
    9.2%
  • 3
    6.6%
  • 4
    2.8%
  • 5
    7.7%
Děkujeme za váš hlas.
Celkem hlasovalo 44747 čtenářů.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar - JohnyRnR
28. 2. 2020 16:55
Re: to je ok
Pokud funguje, jak má, tedy skutečně jen v nouzi, tak ano. Bohužel občas panikaří i v naprosto normálních a plně kontrolovaných situacích, což může nehodu naopak spíš způsobit, než jí zabránit. Typicky když to nouzové brzdění zašlápne brzdu na sněhu, protože usoudí, že se moc rychle blížím k autu před sebou, které hodlám v té chvíli předjíždět...
Avatar - JohnyRnR
28. 2. 2020 16:52
Re: to je ok
Ono ve stojící koloně toho moc nabourat nejde ani bez asistentů...
25. 2. 2020 23:17
Re: ceník
Já jsem měl asi půl roku služební 1.0 TSI 81 kW DSG Fabii Combi po fl (motor už s OPF) a s tím autem byla radost jezdit. Narozdíl od manuálu, který různě chrastil (měl jsem předtím v Rapidu), byl ten automat celkem kultivovaný. Pravda je, že ta Fabia byla Monte Carlo snad se vším, co šlo objednat, včetně sportovního podvozku, takže to určitě dojem zlepšovalo :-)
25. 2. 2020 21:01
Re: ceník
Snad mas pravdu, onehdy jsem mel pujcenou fabii 1.0tsi 81kw dsg (pred fl) a na “D” podtacela a na “S” zase nesmyslne vytacela... krome toho automatu ale jinak super motorizace, s tunovou fabii cvicila uplne v pohode.. :)
25. 2. 2020 20:56
Re: Alespoň u té nejlevnější verze si mohli odpustit...
Myslim, ze u me autohold funguje tak, ze podrzi tlak v normalnich brzdach (taky auto na MQB), odbrzdeni je daleko rychlejsi, nez delat to same s el. parkovaci brzdou. El. brzdu pouzivam fakt jen na to parkovani, tak je mi fakt jedno, jestli je na tlacitko nebo na paku...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku