Škoda Yeti 2.0 TDI/125 kW nově i jako 4x4 s DSG
Jaro je u automobilky Škoda Auto ve znamení úpravy nabídky stávajících modelů. Zatímco třeba Fabia se dočkala standardního stabilizačního systému nebo nových barev karoserie, u Yeti je významnější změna jediná – nová vrcholná dieselová motorizace.
K vrcholné verzi turbodieselu 2,0 TDI o výkonu 125 kW kombinované s pohonem všech kol je nově možné objednat i dvouspojkovou převodovkou DSG. Dosud se k tomuto motoru pro Yeti dodával pouze manuál.
Yeti v tomto provedení spotřebuje v kombinovaném evropském cyklu 6,3 litru nafty na 100 kilometrů, což je o 0,4 litru více než v kombinaci se šestistupňovou manuální převodovkou.
Ceny Yeti s 2,0 TDI (125 kW), pohonem všech kol a převodovkou DSG začínají na částce 701.900 korun.
V této výbavě (stupeň Fresh Ambition) mladoboleslavské SUV disponuje zadními parkovacími senzory, dvouzónovou klimatizací, kolenním airbagem, 17palcovými koly z lehkých slitin a malým koženým paketem zahrnujícím věnec multifunkčního volantu, madlo ruční brzdy a hlavici řadicí páky z kůže.
Ještě během letošního roku se Yeti dočká významnějších změn než je úprava nabídky motorizací. V plánu je totiž rozsáhlá modernizace, která radikálně změní příď automobilu – Yeti v rámci faceliftu přijde o kulaté mlhovky a světla denního svícení hluboce zakousnuté do hlavních světlometů.
Modernizovaný Yeti se s největší pravděpodobností představí na podzimním autosalonu ve Frankfurtu. V plánu pro letošní rok je ještě Yeti s prodlouženým rozvorem, které bude speciálně určeno pro čínský trh.