Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tesla poprvé odhaluje oficiální české ceny! Kolik dáte za nejlevnější Model 3?

David Bureš David Bureš 3. 10. 2019
23
349
Zobrazit náhledy (23)
Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model X Tesla Model X Tesla Model X Tesla Model X Tesla Model X Tesla Model X Tesla Model X Tesla Model X

S oficiálním vstupem na český trh Tesla odhaluje i oficiální české ceny. I za základní Model 3 si musíte připravit více než milion korun.

Tesla tento týden otevírá své první oficiální zastoupení na českém trhu, které leží v pražských Vysočanech. Spolu s tím spustila také český konfigurátor, díky němuž Tesla vůbec poprvé odhalila oficiální ceny na našem trhu. Za nejdostupnější Teslu Model 3 dáte 1.199.200 korun. Odhadové dodání vozu je na začátku roku 2020.

Uvedená cenovka se vztahuje na verzi Standard Range Plus, což konkrétně znamená pohon zadních kol a baterie postačující na ujetí 409 kilometrů podle metodiky WLTP. Základní Model 3 pak zrychlí z 0-100 km/h za 5,6 sekundy a jede nejvýše rychlostí 225 km/h.

Standardem je perleťová bílá barva a 18palcová „Aero“ kola. Za další laky karoserie se musí připlácet minimálně 21.300 korun, 19palcová kola vyjdou na 42.700 Kč.

Základní výbava pak zahrnuje vyhřívaná a elektricky ovládaná přední sedadla, hudební systém, prosklenou střechu, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a systém Autopilot, který vozu umožňuje automaticky udržovat směr, zrychlovat a brzdit s ohledem na další vozidla a chodce v daném jízdním pruhu.

K dispozici jsou ale rovněž verze s pohonem všech kol. Varianta Long Range s dojezdem 560 kilometrů podle WLTP stojí 1.426.200 korun, zatímco sportovně laděné provedení Performance schopné zrychlit na stovku za 3,4 sekundy vyjde na 1.611.200 korun. To se liší i 20palcovými koly, karbonovým spoilerem, sníženým podvozkem nebo hliníkovými pedály.

České ceny ale odhalily také další dostupné modely amerického výrobce elektromobilů. Tesla Model X ve verzi Long Range s dojezdem 505 kilometrů stojí 2.458.200 korun, Performance s módem Ludicrous schopným auto zrychlit z 0-100 km/h za 2,9 sekundy pořídíte za 2.926.200 korun. Tesla Model S pak v základu přijde na 2.271.200 Kč, zatímco varianta Performance na 2.739.200 korun.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 5. 10. 2019
vsetko to bolo vo vlakne 3.10. 15:21 a 3.10. 16:27 ... uplne vsetko co si teraz napisal v poslednom prispevku tvrdim v tychto dvoch komentoch ... precitaj si ich.

preto som nechapal Tvoju snahu presvedcit ma, ze mnou odhadovany rozdiel v spotrebe nebude 1,5 ale 3 l ... ide o priemernu spotrebu, neporovnaval som TSI a HEV, ktore budu jazdit len/hlavne v meste.

a preco pisem o aute, ktore jazdi otec ? pretoze sme sa bavili o malom HEV a tazko mozem porovnavat spotrebu Corolly HEV s mojim 6 valcovym motorom vo velkom aute.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 5. 10. 2019
to je presne ono :-)

pokusal si sa zosmiesnit moje tvrdenia o drope na bateriach tesly ( tvrdenim, ze to nie je mozne, pretoze tesla ma na tieto pripady tepelne cerpadlo ), ktore som osobne zazil, ako aj moje "vyhlasenie", ze cestovanie je pre mna jedna z najlepsich "investicii" ( tvrdenim, ze cestovanie nemoze byt "investiciou" ). ked som Ti slusne ukazal, ake hluposti si napisal, ze tesly tepelne cerpadla nemaju ( a to sa na tomto fore tvaris ako odbornik na vsekto okolo Tesly ) a zaroven doplnil Tvoj nedostatocny vseobecny prehlad o tom, co vsetko slovo "investicia" znamena ... tak nedokazes ani len priznat svoju neznalost :-)

zial ano, si prilis jednoduchy, otazkou len zostava, ci vobec vies, co to slovo v tomto kontexte znamena :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ceny
| 5. 10. 2019
aha, ty tu píšeš zkušenosti tvého táty a já se zesměšňuju :D

V odkazech nemáš stejný filtr na výkon u Corolly, když si to vyrovnám na 120-140 PS, tak vidím hodnoty Golf 4.62-8.9l, Corolla 3.67-5.8l. ALE problém je v tom, že ta minima u Corolly jsou ve městě, v kterém má Golf maxima. A to se ti snažím celou dobu vysvětlit. Jak jsem několikrát psal, zda se to vyplatí záleží kde jezdíš. Pokud čistě velké město s kolonami, tak se HEV vyplatí, jinak moc ne.

Viz https://www.spritmonitor.de/…tail/991032.html vs https://www.spritmonitor.de/…cht/1048625.html - tam přesně ten rozdíl vychází tak jak jsem popisoval v mých rozdílech CHR vs Passat.

Nevím proč tak útočíš, aut mám několik a hybrida mám do firmy primárně kvůli parkování zdarma. Pro příště vím přesně co očekávat a podle toho jak budu jezdit se rozhodnu, žádné sny o super investici do HEV nemám a ani žádné nedělám :D Je to pro mě povoz do města na krátkou dobu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 5. 10. 2019
Jj prilis jednoduchy.

Na tebe, Wina, Barika i Karla a spol kazdopadne.

Cau
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grét
| 5. 10. 2019
jasne, Ty si ten troll, ktory netusi, co znamena "investicia" a tvari sa ako najvacsi znalec aut znacky Tesla, pritom ani netusi, ze tieto auta nemaju tepelne cerpadla :-) :-) :-)

co s tym ma spolocne sidlo spolocnosti ( miesto, kde firmy platia dane a podporuju ekonomiku krajiny a tym padom financne participuju na zlepsovani ekologie ) ? velmi vela, ale nakolko Ty nevies ani len to, co vsetko moze predstavovat "investiciu", tak vysvetlovat Ti to je absolutne marne :-)

Ty si proste prilis ... jednoduchy.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku