Tohle Porsche 911 je tak speciální, že musíte být členem klubu, abyste ho mohli mít. První kus nedostane nikdo
Porsche 911 Club Coupé vzniklo jako pocta největšímu fanouškovskému klubu značky. Limitovaná série čítá jen 70 vozů a veřejnost se k nim pravděpodobně nedostane.
Téměř každý velký klub zaměřený na jednu značku pořádá gigantický sraz. V případě Porsche Club of America (PCA), založeného Billem Sholarem v roce 1955, se jedná o setkání s názvem Porsche Parade, jehož místo konání již 20 let rotuje každý rok po zajímavých místech napříč Amerikou. Tentokrát zavítal do Oklahomy, a jelikož klub slaví kulatiny, připravila automobilka pro tuto událost zvláštní premiéru.
Model 911 T byl stvořen pro nadšené řidiče, proto také jako jediný kombinuje plochý třílitrový šestiválec o výkonu 300 kW a točivém momentu 450 Nm s manuální převodovkou. Jeho speciální edice Club Coupé bude zprvu nabízena výhradně členům klubu, spolu s možností příplatkového balíčku výbavy a zakázkových hodinek sladěných s vozem. Vzhledem k tomu, že PCA je největším klubem Porsche na světě, není pravděpodobné, že některý ze 70 vyrobených vozů zůstane dostupný veřejnosti. Objem série odráží 70. výročí klubu, přičemž první kus, ukázaný během premiéry, poputuje do muzea Porsche.
Řadu Club Coupé definuje specifická konfigurace, kde nejvýznamnějším prvkem je lak v odstínu modré Sample Sholar. Je výsledkem dvouletých konzultací mezi klubem PCA a divizí zakázkových úprav Porsche. Vychází z modré Club, která se poprvé představila v roce 2015 u druhého klubového vozu.
Karoserie dále zaujme kontrastními prvky v červené barvě, například na nárazníku a žebrování mřížky kapoty. V její blízkosti najdeme unikátní plaketu a ve spodní části dveří logo Club Coupé. Kontrastní černý mat se stříbrnými akcenty nesou kola s průměry 20 palců vpředu a 21 palců vzadu.
Interiér uvítá projekcí loga 70. výročí PCA a osvícenými prahy se jménem klubu. Vnitřek kombinuje černé kožené čalounění s červeno-modrým prošíváním, sladěnou vložkou na vrcholu volantu a bezpečnostními pásy. Hlavice řadicí páky je z ořechového dřeva.
Sériová výbava zahrnuje sportovní výfuk, mechanický samosvorný diferenciál, o 10 mm snížený aktivní podvozek, řízení zadní nápravy, paket Sport Chrono a volant GT Sport. Mezigeneračně posílená brzdová soustava využívá 350mm ventilované a vrtané kotouče, do nichž se zakusují šestipístkové třmeny vpředu a čtyřpístkové vzadu.
Majitelé 911 Club Coupé si budou moci koupit ručně skládané hodinky, jejichž design je zcela sladěný s vozem. Chronograf s certifikací COSC je vybaven kalibrem Porsche Design WERK 01.140. Průhledné safírové dýnko zobrazuje rotor v designu kola modelu 911 Club Coupé v saténově černé a brilantně stříbrné barvě. Přesně jako kola auta. Středovou krytku zdobí logo značky. Celkový dojem dotváří luminiscenční bílý číselník. Na výběr je titanový náramek nebo látkový řemínek na suchý zip.

Zdroj: Porsche I Video: Porsche