Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota RAV4 PHEV zná české ceny. Stojí to samé jako dvojče Suzuki Across

David Bureš David Bureš 4. 12. 2020 • 09:17
34
34
Zobrazit náhledy (34)
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota RAV4 Plug-in Hybrid

Na český trh tento týden dorazily na začátku prosince dva technicky spřízněné plug-in hybridní SUV. Ceny Toyoty RAV4 PHEV a Suzuki Across se liší o bezvýznamnou stokorunu.

Toyota rozšiřuje nabídku SUV RAV4 o dopředu avizovaný plug-in hybrid, kombinující 2,5litrový benzinový čtyřválec se dvěma elektromotory. Jeho ceny začínají na částce 1,4 milionu korun.

To znamená, že stojí prakticky to samé co technicky spřízněné Suzuki Across, které odhalilo český ceník jen před pár dny. V jeho případě je k dispozici zatím jen jediný stupeň výbavy, a to za cenovku 1.399.900 korun.

Across je vlastně přeznačkovanou variantou RAV4 PHEV se svébytnou přídí. Technika v útrobách je ale pro oba vozy samozřejmě shodná. To znamená kombinovaný výkon 226 kW, který poskytuje 2,5litrový benzinový čtyřválec (136 kW) a dva elektromotory. Ten přední má 134 kW, zatímco ten zadní 40 kW - jako výpomoc pro pohon všech kol.

Samotná výbava obou modelů se však liší a v tomto případě se jeví jako výhodnější Suzuki. V jeho případě totiž dostanete takové prvky jako čalounění kombinující syntetickou kůži s textilem, 19palcová kola, sledování mrtvého úhlu nebo vyhřívání volantu a prostoru pod předními stěrači, které Toyota v základním stupni Comfort postrádá. Zase má však navigaci.

Toyota RAV4 Plug-in hybrid – srovnání výbavy se Suzuki Across
Vůz Toyota RAV4 PHEV Suzuki Across
Motor 2.5 PHEV 2.5 PHEV
Výbava Comfort Elegance
Základní cena [Kč] 1.400.000 1.399.900
Airbagy 7 7
Bezdotykové otevírání kufru S S
Bezklíčový vstup S S
Čalounění sedadel látka syntetická kůže/látka
Dešťový/světelný senzor S/S S/S
Klimatizace automatická dvouzónová automatická dvouzónová
Kola 18" litá 19" litá
Mlhovky vpředu S S
Multimediální systém 9" 9"
Navigace S -
Parkovací čidla vpředu/vzadu S/S S/S
Parkovací kamera S S
Rezervní kolo S S
Sledování mrtvého úhlu - S
Světlomety diodové diodové
Tempomat adaptivní, s funkcí stop & go adaptivní, s funkcí stop & go
Vyhřívané sedačky vpředu/vzadu S/S S/S
Vyhřívaný volant - S
Vyhřívání prostoru pod stírači - S

V případě RAV4 si však můžete připlatit za druhý stupeň Selection, jehož cena je stanovena na rovných 1,5 milionu korun. Výbavu v tomto případě rozšiřuje automatický brzdový asistent, panoramatické sledování okolí vozu, digitální vnitřní zpětné zrcátko, přepínač jízdních režimů, vyhřívání čelního okna pod stěrači, 19palcová kola, vyhřívaný volant, sledování mrtvého úhlu nebo čalounění kombinující syntetickou kůži s textilem.

Připlatit si navíc můžete za paket VIP. Za rovných 100.000 korun dostanete panoramatickou střechu, hudební systém JBL s devíti reproduktory, kožené čalounění, ventilovaná přední sedadla, elektricky nastavitelná přední sedadla (u řidiče s pamětí) nebo head-up displej.

Suzuki Across je součástí rozsáhlé spolupráce dvou japonských automobilek. Vzniklo pro evropský trh, hlavně kvůli snížení flotilových emisí značky. Na rozdíl od RAV4 tak byl uveden výhradně jako plug-in hybrid. Třeba na indickém trhu ale technika putuje opačným směrem, kdy Toyoty Glanza a Urban Cruiser jsou upravené modely Suzuki.

Související články

Témata
5. 12. 2020 11:59
Re: Jp a elektro
Ne, sira a saze nejsou zdrave.

Pisu o chybnem porovnani s auty. Kdyz auta zadne emise siry neprodukuji, jsou logicky v takovem srovnani lepsi.
To ale neplati o CO2 a hlavne NOx!

Fostekovo primer muze stejne tak rict, ze vsechna auta jsou eko, jelikoz neprodukuji jaderny odpad. To je blbost na podobne urovni.
5. 12. 2020 11:57
Re: Jp a elektro
Diky :yes:
Avatar - Blue Sun
5. 12. 2020 09:21
Re: Jp a elektro
Síra a saze se dají nejsnáze filtrovat a redukovat, dokonce i v tak "malém" zařízení, jakým je kontejnerová loď.
Že i ty spadneš na takovou úroveň, to je smutné.
5. 12. 2020 05:42
Takový pekáč za cenu GLC hybrid...
...to dá jen prodejce Toyoty, protože musí. Kdokoliv jiný by pak musel být šílenec.
5. 12. 2020 05:39
Re: Jp a elektro
Síra a saze jsou tedy zdravé...už chápeme. A spalování uhlí přímo regenerující? ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud