Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Všechno je jinak: Vozy BMW M budou také čtyřkolky

Jan Mička Jan Mička 3. 10. 2013
57
Vozy BMW M5 a M6 budou dostupné s pohonem všech kol. Ovšem až od příštích generací, které dorazí nejdřív v roce 2016.

Za zásadním vyjádřením stojí Dr. Friedrich Nitschke, šéf divize BMW M GmbH. Rozhodnutí pramení z prodejních čísel konkurenčních značek, především pak Mercedesu. Na americkém trhu se totiž prodává 70 – 80 % modelu E 63 AMG s pohonem čtyř kol, který zvyšuje bezpečnost, ale neubírá na zábavnosti.

Současné informace se vztahují k vozům BMW M5 a M6 příští generace. Nemusíme se tedy obávat, že se rázem u právě nabízených modelů objeví plaketka xDrive. Výhledově se tak s příchodem čtyřkolky počítá nejdříve v roce 2016, v případě modelu M6 ještě později. Nitschke však dodal, že spíše než o standardní vybavení půjde pouze o rozšíření nabídky. Dá se totiž očekávat, že se pohon čtyř kol objeví i v modelech M3 a M4, kde by měla jediná možnost výběru výrazně negativní efekt.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Nie až taký zlý nápad..
mino32
| 4. 10. 2013
Dá sa povedať že čiastočne súhlasím so všetkými názormi..i keď bolo by asi najlepšie keby BMW náhon 4x4 vyriešilo tak ako povedal Mig 35..pretože určite sa nájde niekto koho by pevná štvorokolka v M5 sklamala...bolo by to ideálne pretože v horších podmienkach by mohol využiť 4x4 a keby cítil potrebu sa vyblbnúť mohol by použiť čisto zadný náhon...netvrdím že so zadným náhonom sa nedá jazdiť..máme doma BMW a v zime ti nie je až taký problém...4x4 je ale predsa len väčšia istota.. :-)
bezpečnost?
MariAchi
| 4. 10. 2013
Můj názor?

No pokud BYCH si mohl vybírat, tak od BMW klidně tu M3, nebo raději M135i RWD pro mně na "vyblbnutí", ale pokud BYCH kupoval velký sedan, či kombi, M5, tak BYCH šel určitě raději do čtyřkolky.

Nemyslím, že si někdo kupuje M5 jako víkendovku, to bude spíš daily driver a tam dává jistější pohon všech kol smysl.

Takže jsem součást té nudné většiny :-)

P.S. Co už tak na světě zbývá za radost, než to někomu nandat na semaforech? >:D
Avatar - Cejsi Mpower
bezpečnost?
Cejsi Mpower
| 4. 10. 2013
S tvým vysvětlením souhlasím a je mi to líto, že jsou lidé v tomhle tak omezení a i BMW se jim bohužel musí přizpůsobovat a nebrat tak ohledy na svoji původní koncepci automobilů, je to tak.

Ovšem mě zajímá tvůj názor, ne pohled tý nudné většiny.

A netahej sem pořád, že jsem nějakej mistr, prosím. Nikde jsem to nikdy netvrdil, bavím se tu jen o samotných vozech.
bezpečnost?
MariAchi
| 4. 10. 2013
Jasně, v pohodě, já neumím vůbec řídit, kdežto ty jsi mistr volantu, přesně z kategorie těch, co pod každým článkem o novém autě brečí, že tam není normální ručka a že to neumí hodit zadkem.
Já se ti jen snažím vysvětlit, že pro většinu lidí za volantem se zábava smrskává na schopnost auta zatlačit do sedadla a tudíž je lepší mít v autě poháněná kola všechna, případně přední, než pouze zadní - a to tím spíš, čím vyšší mají k dispozici výkon a točivý moment.
Avatar - Cejsi Mpower
bezpečnost?
Cejsi Mpower
| 4. 10. 2013
Nevím co ti šplouchá na maják, nikde jsem se nezmínil, že jsem tu jediný se schopnostmi XY lidí. Co ti dělá takový problém pochopit, že ke sportovním autům prostě patří zadní pohon pro maximální zábavu(nebavíme se tu o rodinném kombi), že ty(podle tvých posledních 3 řádků) nedokážeš jezdit s RWD, není chyba pohonu, ale právě řidiče. Samozřejmě pro řidiče jako ty, kterým stačí, že auto dělá hodně věcí za ně, je pohon 4x4 jedna z nutností. Přeji ti za volantem spoustu zážitků, pac a pusu, dál se s tebou nemám asi o čem bavit, když vidím tvé uvažování :*)

Mimochodem, já reagoval předtím na ty tvoje Lancery, Subaru a GTR, což nejsou GT ;-)