Brabus G 500 Cabrio: 462 otevřených koní na rozloučenou

 

Úpravce Brabus si vzal do parády hranatou klasiku G a z odcházejícího kabrioletu vytvořil černý přízrak. S řádnou posilou pod kabátem!

Konec výroby kabrioletu G (tovární kód A463) byl oznámen již loni v říjnu. V Německu lze pořídit poslední exempláře dvousetkusové Final Edition. Známý tuner Brabus z Bottropu se rozhodl patřičně vyladit běžnou verzi G 500. Nedávno představil podobný balíček pro krátkou třídveřovou verzi, která se rozloučila s výrobou už v roce 2011. To znamená jedno: veškeré úpravy jsou aftermarketové a půjde zušlechtit i starší auto.

A co všechno se u hranaté legendy s plátěnou střechou změnilo? Jiná je maska s tradičním písmenem B v kulatém logu, trojcípou hvězdu mít auto nemůže, respektive zůstala jen uvnitř na čtyřramenném volantu. Přední nárazník dostal kulatou řadu mlhovek (tři na každé straně) a nad nimi jsou pásy diod pro denní svícení. Na bocích se usídlily ocelové nášlapné prahy, také blatníky jsou o něco málo vytažené a mají výdechy za předními koly. Zadní nárazník není ochuzen o difuzor, bohužel falešný. Brzdové světlo na tykadle za náhradním kolem se skládá také z moderních diod. Rezerva dostala kryt s logem. Černá metalíza vypadá hodně efektně.

Také vnitřku v ručně prošívané kůži s nezbytnými emblémy dominuje tahle barva, doplněná o prvky z klavírního laku a objeví se i nějaký ten uhlíkový kompozit. Zmíněný volant lze nahradit sportovnějším tříramenným. Benzinový vidlicový osmiválec byl vyladěn na celých 462 koní, tedy 340 kW. Označení na krytu motoru i zádi auta dává tušit, že se změnil i jeho zdvihový objem, z původních 5,5 l narostl až k hranici 6,1 litru. Točivý moment činí 615 N.m. Takto motorizované géčko pochopitelně není žádným úsporným, nedejbože ekologickým autem do města, spotřeba zde šplhá ke dvacetilitrové hranici.

Standardní G W463 se přes luxus nevzdává ani terénních ambicí, ne, opravdu to není SUV. Otevřený Brabus je ale spíše bulvárovým zevlounem určeným k poutání pozornosti. Nízkoprofilové slupičky obuté na nádherných litých kolech s devíti dvojitými paprsky rozhodně nemají chuť dovádět někde v bahně a ani na Sahaře se s nimi daleko nedostanete, leda za první dunu. Ale kdo by si tuhle 35 let vyráběnou hranatou krabici s aerodynamikou žebřiňáku (pochopitelně míněno s nadsázkou) ničil nějakými off-roadovými hrátkami?

JAKE.AUTO.CZ: Mercedes-Benz G (všechny testy a další články)

Spolupracujeme s TipCars.com
Česká Arriva změní podobu Česká Arriva změní podobu

Vznikne nová společnost Arriva City pro městskou dopravu.…

Pohledem Jaroslava Bukovského: Potěšení pro pacienty i investory Pohledem Jaroslava Bukovského: Potěšení pro pacienty i investory

Téměř o čtyřicet procent si během několika obchodních…

Školství rozdělovalo peníze na sport netransparentně, zjistili kontroloři Školství rozdělovalo peníze na sport netransparentně, zjistili kontroloři

Ministerstvo školství rozdělovalo v letech 2013 až 2015…

Finanční správa prošetřuje od podzimu skupinu RSJ Finanční správa prošetřuje od podzimu skupinu RSJ

Specializovaný úřad zkoumá oprávněnost předloňských…

 
Zdroj: Brabus, WorldCarFans

Štítky SUV Brabus Mercedes-Benz Kabriolet

 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
6 otázek a odpovědí o pokutách v cizině. Taxy dosáhnou i 200 000 Kč 6 otázek a odpovědí o pokutách v cizině. Taxy dosáhnou i 200 000 Kč

Tuzemský automotoklub ÚAMK připravil před nadcházející…

10 nejrychlejších kabrioletů na českém trhu aneb Když nejde jen o kochání... 10 nejrychlejších kabrioletů na českém trhu aneb Když nejde jen o kochání...

Trvalé teploty nad dvacet stupňů vybízejí ke stažení…

 




Mercedes G: Hranatý klasik do terénu má dvě nové limitované edice Mercedes G: Hranatý klasik do terénu má dvě nové limitované edice

Ne že by se Geländewagen prodával špatně, ale Daimler si…

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet je další šílené géčko. Tentokrát bez střechy! Mercedes-Maybach G 650 Landaulet je další šílené géčko. Tentokrát bez střechy!

Řada Maybach se přece jen rozroste o terénní automobil.…

 



 
Ferrari pro značkový pohár od jeho zrodu až po současnost ve velké galerii

Ferrari pro značkový pohár od jeho zrodu až po současnost ve velké galerii

Dnes 08:00

Ferrari Challenge má za sebou více než dvě desítky sezón. Přitahuje pozornost díky závodům s identickými vozy, kde je hlavním rozdílem umění jezdců a souhra jejich týmů.




Blesk.cz

„Strašná chvíle.“ David svěřil morče kamarádce, zakousl ho pes. Co dělat?

„Strašná chvíle.“ David svěřil morče kamarádce,…

David (26) nastěhoval své morče ke kamarádce, protože odjížděl na delší dobu pryč. Jenže k jeho kleci se…

Zemřel bývalý řecký premiér Mitsotakis (†98). „Byl obklopen milovanými“

Zemřel bývalý řecký premiér Mitsotakis (†98). „Byl…

Ve věku 98 let zemřel bývalý řecký premiér Konstantinos Mitsotakis. Rodina v krátkém prohlášení uvedla, že…

 

iSport.cz

Opavu do ligy tlačil i střelec Kozák: Příští rok to kluci zvládnou!

Opavu do ligy tlačil i střelec Kozák: Příští rok to…

Ve žlutém opavském moři, které v posledním kole FN ligy hnalo Slezský FC Opava zpátky mezi elitu, byl i jejich…

Slavia vládne lize. Nejlepším hráčem je Škoda, trenérem Šilhavý

Slavia vládne lize. Nejlepším hráčem je Škoda,…

Vyhrála ligový titul a ovládla také závěrečné vyhlašování cen pro nejlepší jednotlivce ePojisteni.cz ligy.…

 

Reflex.cz

Další připomínka Nicholase Wintona. Pomník Rozloučení připomíná rodiče zachráněných dětí

Další připomínka Nicholase Wintona. Pomník…

Na pražském hlavním nádraží byl umístěn pomník, který připomíná rodiče Wintonových dětí. Působivý pomník se…

Toulky krajem Sikulů. Kdo byli tito obávaní válečníci a kde vznikl trdelník?

Toulky krajem Sikulů. Kdo byli tito obávaní…

Kdo byli Sikulové? Odkud přišli a co po nich zůstalo? Po stopách dávného etnika se vydáme jen kousek za hranice…