Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Panda 4x4 a Trekking se odhalují na nových fotkách

Diskuze (9)
Fiat zveřejnil velkou fotogalerii dvou terénních verzí nové Pandy.

Nejnovější generace Fiatu Panda nabídne kromě klasické „městské“ konfigurace s pohonem předních kol i dvě varianty určené do lehčího terénu. Od výchozího modelu se liší zvýšenou světlou výškou a ochrannými lemy, mezi sebou pak řešením přenosu síly od motoru.

Panda 4x4 je nejmenším autem s pohonem všech kol na trhu. Tato verze má elektronicky řízené připojování zadních kol a šestistupňovou manuální převodovku s krátkou jedničkou, která usnadní jízdu mimo asfalt. Částečně tak nahrazuje redukční převodovku. Na výběr budou motory 0,9 TwinAir Turbo a 1,3 MultiJet II.

Panda Trekking je jednodušší alternativou. Nemá stříbrné lišty na náraznících a hlavně pohon 4x4 nahrazuje systémem Traction+, který označuje speciálně naladěnou kontrolu trakce. K dvojici motorů z Pandy 4x4 přidává i plynový 0,9 TwinAir Natural Power.

K dalším novinkám, které se Fiat chystá uvést na trh, patří model Panda NaturalPower – standardní karoserie s pohonem na stlačený zemní plyn CNG – a Panda EasyPower, která má motor 1,2 8v Fire upravený pro spalování LPG.



Diskuze (9)
Avatar -
anonym
24. 10. 2012 17:20
Re: Šarmantní jižan!
Vynecháme-li, že nechápu, jak můžete jásat nad něčím, s čím jste nejel (nová řada Pandy 4x4), tak mne zaráží zejména toto:
"Technické kvality nejmenšímu VW nikdo nemůže upřít".
Můžete mi namátkou nějakou tu technickou kvalitu jmenovat?
Víte, oni všichni vědí, že VW dělá nejlepší auta na světě, ale ještě jsem nenarazil na jediného člověka, který by to uměl zdůvodnit.
Panda má proti Citigo o tři třídy lepší podvozek, lepší výbavu a motory.
Rád bych se seznámil s tou "technickou kavlitou" vozů VW. Neměl jste na mysli mésto slova "technická" slovo "mediální"?
19. 10. 2012 00:58
Šarmantní jižan!
To auto působí neuvěřitelně sexy - zvláště v té oranžové barvě - nádhera. A teď ho srovnejte třeba s tou studenou krabicí Upem! Technické kvality nejmenšímu VW nikdo nemůže upřít, ale designem jej Panda doslova válcuje (a to samé platí i por Citigo). Panda navíc netrpí tak zoufalými snahami za každou cenu ušetřit (například nemá rozměrné holé plechy v kabině a kufru a klidně si dovolí i "luxus" stahovacích oken v zadních dveřích). A zkombinovat takto podařené miniauto s pohonem 4x4 je přímo geniální myšlenka, na kterou VW vůbec nemá odpověď. A vzkaz pro GTIho - tebou neustále vysmívaný skromnější rozvor Pandy 2,3 m je u verze 4x4 velkou výhodou, protože zvětšuje přechodový úhel! (a při manévrování ve městě je výhodou celé typové řady, protože zmenšuje poloměr otáčení, který je u minivozu velmi důležitý). Bravo Fiat, bravo Panda! :-) :yes: :yes: :yes:
18. 10. 2012 17:45
Re: panda 4x4
Toppere, ty se překonáváš. Jo tak nějak bych to viděl taky ;-)

Jen je škoda, že tam neni nějaký slušný benzin. Na 2hrnek 0.9l bych si nevsadil, tj zbývá je 1.3 Multijet ;-)
Avatar - Peto02
18. 10. 2012 16:18
Re: panda 4x4
Ja to auto zerem :-) Panda 4x4 :yes:

Uz sa tesim na zrovnavacie videa proti Range Roveru niekde v kamenolome ;-)
Avatar - Atlis
18. 10. 2012 15:00
nazivo
nazivo som ju videl v tychach tento tyzden. vyzera fajn :-) :yes: