Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 5008 zlevnil, stojí 370 tisíc Kč

David Bureš
Diskuze (17)
Peugeot 5008 proti svým francouzským konkurentům nabízí levnější turbodiesel, první cena je však ve srovnání se Scénicem a C4 Picasso nejvyšší.

Peugeot snížil české ceny modelu 5008. První cena klesla o 25.000 Kč o na 370.000 korun. Vůz je v tomto případě poháněn benzinovým motorem 1,6 VTi (88 kW).

Ceny konkurenčního Renaultu Scénic začínají na částce 369.900 korun za zážehovou šestnáctistovku s 81 kW. Základní výbava Scénicu a 5008 je prakticky shodná. Scénic navíc nabízí přední mlhovky a elektrické stahování zadních oken, 5008 zase hlavové airbagy a o něco silnější motor.

To konkurent z koncernové stáje – techniky spřízněný Citroën C4 Picasso – je výrazně levnější, jeho první cena při zakoupení skladového vozu činí 339.900 Kč za stejný benzinový agregát 1,6 VTi (88 kW). Výbava C4 Picasso je přitom bohatší, auto navíc disponuje tempomatem, automatickou klimatizací, dešťovým a světelným senzorem či předními mlhovkami.

Při srovnání turbodieselů je však 5008 rázem nejlevnější – s 1,6 HDi (84 kW) začíná na 390.000 Kč. To Scénic s 1,5 dCi (81 kW) startuje na 429.900 Kč a C4 Picasso s na 1,6 HDi (82 kW) na 399.900 Kč.

V základní verzi Access je 5008 vybavena šesti airbagy, asistentem rozjezdu do kopce, elektricky ovládanými a vyhřívanými vnějšími zpětnými zrcátky, centrálním zamykáním s dálkovým ovládáním, manuální klimatizací, elektrickým stahováním předních oken, rádiem se šesti reproduktory a ovládáním na volantu, palubním počítačem, koženým volantem a 16palcovými ocelovými koly s ozdobnými kryty.

Active přidává přední mlhovky, tempomat s omezovačem rychlosti, dešťový a světelný senzor, elektrické stahování zadních oken, sklopné a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce a Bluetooth systém. Nechybí ani hliníková 16palcová kola a automatická dvouzónová klimatizace.

Vrcholem je Allure s panoramatickou střechou, head-up displejem, systémem Distance Alert sledujícím vzdálenost od vpředu jedoucího vozu, elektricky sklopnými vnějšími zpětnými zrcátky, zadními parkovacími senzory a 17palcovými hliníkovými koly.

Příplatek za sedmimístné provedení u všech tří stupňů výbavy činí 16.000 korun.

Peugeot 5008 – ceny na českém trhu
Motor1,6 VTi1,6 HDI1,6 e-HDI2,0 HDI2,0 HDI
Převodovka5M6M6RM6M6A
Zdvihový objem [cm3]15981560156019971997
Válce/ventily4/44/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]88/600084/360084/3600110/3750120/3750
Největší toč. mom. [N.m/min-1]160/4250285/1750285/1750340/2000340/2000
Max. rychlost [km/h]187185183195190
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,212,313,29,910,4
Komb. spotřeba [l/100 km]7,05,24,65,46,9
Cena Access [Kč]370.000390.000---
Cena Active [Kč]390.000445.000465.000465.000485.000
Cena Allure [Kč]-470.000-495.000500.000

David Bureš
Diskuze (17)
11. 2. 2013 10:42
Re: Dobre ceny.
Aut dovážených z Koreje se po Evropě zrovna moc neprodá...Nač ochranářská opatření ? Francouzi zvelebují socialismus, jsou kvůli tomu drahou pracovní silou a ještě svoje výrobky ani neumí prodat....Btw. Volvo je dnes v čínských rukou a slunce svítí dál...
Avatar - Ronault.
10. 2. 2013 23:45
Re: Cenový (p)odpal
Bezúročné financování je u Peugeotu už několik let - 50 teď a druhých 50 %za rok.
Avatar - Magnetofon
10. 2. 2013 23:23
Dobre ceny.
Peugeot ma v poslednom case dobre auta za nizke ceny. Dalsia bezkonkurencna ponuka.

Hlavne, ze v TV reklame mame neustale vyplachy o tom ake su Hjondei a KIA naozaj Cesko-Slovenske auta a potom to dopadne, ze bezcolne importy z Korei ako Kia Rio a Picanto tu maju vysoku predajnost kym Europske automobilky krachuju.

Zaviest 25% clo na Korejske auta by bolo treba. Este viac nam treba nezamestnanych v Europe. :no:
Avatar - mirador
10. 2. 2013 21:22
Re: Cenový (p)odpal
Bohužel kompletně souhlasím :-( Kromě 7 dní Peugeot a reklam na 208, Peugeot a jeho tradiční výhody nejsou nikde vidět. 5008 mám a jsem s ní velmi spokojen. Když se podívám na cenu 308 z pohledu někoho, kdo rychle potřebuje nějaké auto, tak si musím spokojeně pomlaskávat. Když se na ní zamyslím reálně, tak musí být na hraně nákladů. Přitom je to vůz z doby, kdy se ještě na vozech tolik nešetřilo, což v současnosti beru jako velkou výhodu...a je v cenové hladině Dacie, kde se pohybuje 301, která je z úplně jiného světa a pro úplně jiný svět...
10. 2. 2013 20:40
Diskusia
TO sa tu budeme stazovat,ze tie auta su lacnejsie? :-|

Inak super cena za super auto...ved za to ide este len Rapid 1,2TSI :-!