Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Posílení jestřábů: Policie převzala dalších sedm dálničních Superbů

Ondřej Chamilla
Diskuze (163)
I přes sílící kritiku přibylo do služeb policie dalších sedm vozů Škoda Superb 3.6 V6. Mají nahradit stárnoucí Passaty, na nebezpečných úsecích je však nečekejte.

Většina Volkswagenů Passat R36 pro policii již odešla do důchodu, údajně ve službě zůstane již pouze jeden. Náhrada však na sebe nenechala dlouho čekat, již nyní přibylo do flotily policie sedm nových Škod Superb 3.6 V6. Opět však budou jezdit pouze na dálnicích, tedy na dlouhodobě nejbezpečnějších silnicích u nás. Je tedy otázkou, jestli se jedná opravdu o preventivní opatření či o nástroj na výběr peněz. Přiděleny byly do oddělení v Rudné u Prahy, Nové Vsi, Poříčanech, Ostrově u Stříbra, Velkém Beranově, Ivanovicích na Hané a Podivíně.

Policisty přebrané Superby s maximální rychlostí 250 km/h používají podobně jako většina dříve dodaných vozů stejného typu či všechny Passaty R36 pasivní měření kamerou PolCam. Podle našich informací jen na dálnici D1 okolo Jihlavy operuje Superb s aktivním měřením radarem Ramer, který mají i Passaty B7 operující převážně na silnicích první třídy či nedávno představená Octavia pro Pardubický kraj. Můžeme jen doufat, že kromě snadného měření rychlosti se Superby zaměří i na velmi časté prohřešky řidičů, jako je neoprávněná jízda v levém či prostředním pruhu dálnice.

Ondřej Chamilla
Diskuze (163)
22. 12. 2014 08:53
Re: pomoc
Prominenti >:D >:D >:D
Obrovské množství aut je registrováno na firmu.
22. 12. 2014 08:50
Re: ok
Na enduru.... >:D >:D
22. 12. 2014 08:43
Re: Ať chcípnou!
Buď v klidu. Je tam úsekovka, jezdim 85-90 tacho a nic mi nikdy nepřišlo.
21. 12. 2014 22:44
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Chapu tvoje pohnutky sepsat takovy manifest, s..e me to stejne, ale vysledkem je boj dona Quixota s vetrnymi mlyny..

Je sice mozne lamentovat nad systemem, na kterem je neco spatne - viz. kategorizace nehod (mrznouci dest na vozovce = neprizpusobeni stavu a povaze vozovky prip. neprimerena rychlost), represe vitezici nad (nulovou) prevenci, zpusob vyhodnocovani efektivity provozu "dalnicnich stihacu" (tj. radost nad tim, jak rychle se tyhle vozy zaplati...), ale stejne tak je spatne neco na nas ceskych ridicich. Pro me osobne je vrcholem prevence SRN, vrcholem represe CH a vrcholem benevolence IT, ve vsech techto zemich nemam problem se s mistnim chovanim na cestach szit. Takze pointa = nedaval bych vse za vinu dopravni policii..
21. 12. 2014 21:07
Re: Německo - připojovací pruhy a plná čára Re: účel splní
Denně jezdím Německo a lepší a širší je naše D5. Za Rozvadovem, kde můžu jet legálně 160 km/hod je lépe jet cca 140 a přitom na D5 by se dalo jet bezpečně 160. Kolegové z Německa se tomu sami diví.
Jinak co se týká prohřešků, keré jsou nebezpečné. Češi běžně nevyužívají připojovací pruh a nedají přednost při vjezdu na dálnici. Jaký je problém zrychlit na rychlost ostatních aut a v hustém provozu se zapojit - stačí se podívat jak to dělají Němci. A za druhé - někteří řidiči "preventivně" vjíždí do předjížděcího pruhu, jakmile se někdo objeví v připojovacím. Pro tyto české blby mají Němci nakreslenou plnou čáru v místě, kde je připojovací pruh.