Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault zvažuje výrobu modelu levnějšího než je Dacia Logan

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (29)
V současnosti nabízená Dacia Logan je s akční cenou 184 400,-Kč jedním z nejlevnějších vozů na trhu, ale vedení automobilky Renault uvažuje o ještě levnějším voze.

Renault odhalil, že zvažuje vývoj nového velmi levného automobilu, který by se měl prodávat především na rozvíjejících se asijských trzích. Tuto informaci zveřejnila automobilka jako reakci na článek, který vyšel ve francouzských novinách Le Figaro. V tomto článku bylo uvedeno, že Renault pracuje na voze za 3000 dolarů (zhruba 65 000,-Kč) pro indický trh a spuštění prodeje se očekává do tří let.

Le Figaro také uvádí detaily o plánech na otevření nového vývojového centra v Indii, v němž by mohlo na vývoji vozu pracovat tisíc místních inženýrů. Renault již dříve uvedl, že v Indii staví druhou továrnu, která bude plně v provozu v roce 2009.

„Skutečně přemýšlíme o voze jehož cena bude konkurenceschopnější na rozvíjejících se trzích než je tomu u Loganu,“ řekla mluvčí Renaultu reportérům agentury Reuters.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (29)
18. 6. 2007 06:46
Re: A co tam ji?
Ty si z akej ceresne padol.... :no: socializmus si asi uz nepamatas. Myslim ale, ze aj vtedy to bolo este stale lepsie ako v niektorych statoch dnes... ;-\
18. 6. 2007 06:43
Re: Vážně si u renaultu myslí, že..
Jasne. A na com Ford usetril, aby mohol zlacnit a predavat take haldy aut? Vyroba bola hromadna, z pasov schadzali velke pocty aut, a vsetky auta boli uplne rovnake. Jediny motor, jedine vyhotovenie karoserie, jediny lak! SLogan v tej dobe hlasal "Model T si mozete vybrat v akejkolvek farbe, ale musi byt cierna..." :-)
18. 6. 2007 06:41
Re: Realita (?)
Za 65 tisic kupis 15-rocny crep, ktory o dalsie dva roky zahodis, ak sa v nom prv nezabijes....
Tu nizku cenu snad dokazu dosiahnut, ked to takto otvorene deklaruju, a moze to byt samozrejme v lacnej pracovnej sile, lacnych materialoch (cena ocele z Indie a z Nemecka rozhodne nebude rovnaka), jednoduchosti konstrukcie, a tiez v malom pocte verzii a vybav, alebo dokonca len v jednej. A v neposlednom rade hromadna vyroba pre nenarocne a takmer bezodne trhy rozvojovych a niektorych byvalych socialistickych krajin.
Dacia je pomerne lacna - bez vybavy. Kazda blbost navyse ale stoji majland a dovybavenie si takehoto auta do nejakeho slusneho standardu navysi cenu o peknych par desiatok tisic. A potom sa uz vyhoda nizkej ceny uplne straca...
Avatar - sparrow1
17. 6. 2007 22:59
Re: blbost
To sou kecy zrovna jsem prodal svojí Lantru v plný výbavě klima,2bag apod. za 60tis. byla z roku 1996 a najeto měla skutečných 96tis, neb jsem byl 1.majitel.A vrak to rozhodně nebyl ;-)
Avatar - SpiderJ
16. 6. 2007 16:21
Re: miniauto?
:yes: