Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT Leon zlevňuje: Základní provedení stojí 324.900,- Kč (kompletní přehled nových cen)

Diskuze (9)

SEAT zlevnil model León v závislosti na výbavě a motorizaci až o 85 tisíc Kč, největší zlevnění se týká základního motoru 1,4 16V.

Základní verze Basis zlevnila o 75 tisíc Kč. Toto provedení je dostupné jen z motorem 1,4 16V a je vybavené mimo jiné 6 airbagy (s deaktivací na straně spolujezdce), elektricky ovládanými a vyhřívanými zpětnými zrcátky, elektrickým stahováním předních oken a centrálním zamykáním s dálkovým ovladačem.

Provedení Reference proti loňským cenám zlevnilo v závislosti na motoru o 59 až 85 tisíc Kč, největší rozdíl je u motoru 1,4 16V. Verze Reference přidává k výbavě Basis rádio s přehrávačem CD a podporou MP3 a klimatizaci Climatic.

Verze Sport je od Reference dražší o 26 tisíc Kč. Výbava je bohatší o 16palcová litá kola, sportovní sedadla, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, volant a hlavici řadicí páky potažené kůží a palubní počítač.

SEAT León - nové ceny na českém trhu (leden 2009, část 1)
Motor 1,4 16V 1,6 8V 1,4 TSI 1,8 TFSI
Převodovka 5M 5M 6M 6M
Zdvihový objem [cm3] 1390 1595 1390 1798
Válce/ventily 4/4 4/2 4/4 4/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 63/5000 75/5600 92/5600 118/5000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 130/3600 148/3800 200/4000 250/4200
Max. rychlost [km/h] 172 184 194 213
Zrychlení 0-100 km/h [s] 13,7 11,7 10,3 8,0
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,9 7,6 6,5 7,4
Cena Basis [Kč] 324.900,- - - -
Cena Reference [Kč] 354.900,- 389.900,- 429.900,- -
Cena Sport [Kč] 380.900,- 415.900,- 455.900,- -
Cena Style [Kč] - 424.900,- 469.900,- 524.900,-
Cena Sport-Up [Kč] - 444.900,- 489.900,- 544.900,-

Další rozšíření výbavy přináší provedení Style, které je od Sport o 9 tisíc Kč dražší (s motory 1,4 TSI a 1,9 TDI DSG o 14 tisíc Kč). Za to přidává tempomat, automatickou klimatizaci Climatronic, přední mlhovky, elektrické stahování zadních oken, elektricky sklopná zpětná zrcátka a konektor autorádia AUX-in. Chybí naopak sportovní sedadla.

Kombinací výbav Sport a Style je verze Sport-Up. Ke Style přidává 17palcová kola, dále má sportovní sedadla. Cenový rozdíl proti Style je 20 tisíc Kč.

SEAT León - nové ceny na českém trhu (leden 2009, část 2)
Motor 1,9 TDI
(66 kW)
1,9 TDI
(77 kW)
1,9 TDI
Ecomotive
2,0 TDI
(103 kW)
Převodovka 5M 5M (DSG) 5M 6M (DSG)
Zdvihový objem [cm3] 1896 1896 1896 1968
Válce/ventily 4/2 4/2 4/2 4/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 66/4000 77/4000 77/4000 103/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 210/1800 250/1900 250/1900 320/1750
Max. rychlost [km/h] 174 185 186 205
Zrychlení 0-100 km/h [s] 13,3 11,3 (11,7) 10,9 9,3
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,0 5,0 (5,8) 4,5 5,6 (5,8)
Cena Reference [Kč] 439.900,- 459.900,- 469.900,- -
Cena Reference + DSG [Kč] - 509.900,- - -
Cena Sport [Kč] - 485.900,- 495.900,- -
Cena Sport + DSG [Kč] - 535.900,- - -
Cena Style [Kč] - 494.900,- 504.900,- 534.900,-
Cena Style + DSG [Kč] - 549.900,- - 574.900,-
Cena Sport-Up [Kč] - 514.900,- 519.900,- 554.900,-
Cena Sport-Up + DSG [Kč] - 569.900,- - 594.900,-

Motor 2,0 TDI (103 kW) je za příplatek s filtrem pevných částic (+ 15.000,- Kč). Tato verze má 2 ventily na válec a kombinovanou spotřebu 5,7 (6,3) l/100 km. Motor 1,9 TDI s převodovkou DSG je standardně vybaven filtrem pevných částic.

Vrchol nabídky tvoří dvojice sportovních provedení. U verze FR SEAT zlevnil o 18 tisíc Kč (s DSG 8 tisíc Kč). Od Sport-Up se FR odlišuje vnějším optickým sportovním paketem a speciálním designem volantu, řadicí páky a sportovních sedadel. Výbava dále zahrnuje lepší audiosystém a ESP. León Cupra (nyní o 36 tisíc Kč levnější) má jiné provedení úprav exteriéru a interiéru, k tomu přidává sportovní pedály.

SEAT León - nové ceny na českém trhu (leden 2009, část 3)
Motor 2,0 FSI 2,0 TFSI
(147 kW)
2,0 TFSI
(177 kW)
2,0 TDI
(125 kW)
Převodovka 6A 6M (DSG) 6M 6M
Zdvihový objem [cm3] 1984 1984 1984 1968
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 110/5600 147/5100 177/5700 125/4200
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 200/3500 280/1800 300/2200 350/1800
Max. rychlost [km/h] 208 229 247 214
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,4 7,3 (7,2) 6,4 8,2
Komb. spotřeba [l/100 km] 8,4 7,9 8,3 6,0
Cena Style [Kč] 549.900,- - - -
Cena Sport-Up [Kč] 569.900,- - - -
Cena FR [Kč] - 649.900,- - 684.900,-
Cena FR + DSG [Kč] - 699.900,- - -
Cena Cupra [Kč] - - 699.900,- -

Motor 2,0 TDI o výkonu 125 kW je standardně vybaven filtrem pevných částic.

K možnostem příplatkové výbavy patří například zadní parkovací senzory (+ 8.000,- Kč), boční airbagy v zadní řadě sedadel (+ 7.300,- Kč), bi-xenonové světlomety (+ 27.000,- Kč), vyhřívané ostřikovače a vyhřívání předních sedadel (+ 12.000,- Kč) nebo panoramatická střecha (+ 16.900,- Kč).

Diskuze (9)
21. 1. 2009 16:16
Re: Ani ne ...
Tak ne někdy, ale většinou. Vlastně skoro vždy, až ne výjimky...
21. 1. 2009 16:15
Re: cudujem
Kde jsou ty časy, kdy Seat vyráběl licenčně modely Fiat a ještě je trochu přizdoboval. Kdyby u toho zůstal, udělal by nejlépe. Takový Seat Grande Punto s optickým vylepšením a za ještě nižší cenu... Proč ne? ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 1. 2009 13:34
Re: Ani ne ...
"...někdy na bl..."?
To vám (málem) "závidím", to já skoro naopak: "Jen NĚKDY NE" (jinak téměř "trvale" ANO) ;-\
PS: A LEPŠí to už nebude .. (očekávala bych). Prostě to chce "vyrobit" si "filtr" - jinak to asi NEjde
"Palce držím" a pěkný den ;-)
21. 1. 2009 13:29
Re: Ani ne ...
Ale proč dělají z lidí blbce? Někdo zdraží a dělá z toho slevu. Z toho marketingu je mi fakt někdy na blití.
Avatar - Hammunasakra
21. 1. 2009 13:21
Re: Ani ne ...
... to jen "HUP - HUP" udělal v posledních dnech kurz koruna/€ ;-)
PS: Tohohle se na Slovensku už "obávat" NEmusí (tady asi ještě DLOUHO ... hradní pán prý by 100té výročí koruny /L.P. 2019/ "oslavit" chtěl/si přál ;-\ )