SEAT Leon zlevňuje: Základní provedení stojí 324.900,- Kč (kompletní přehled nových cen)
SEAT zlevnil model León v závislosti na výbavě a motorizaci až o 85 tisíc Kč, největší zlevnění se týká základního motoru 1,4 16V.
Základní verze Basis zlevnila o 75 tisíc Kč. Toto provedení je dostupné jen z motorem 1,4 16V a je vybavené mimo jiné 6 airbagy (s deaktivací na straně spolujezdce), elektricky ovládanými a vyhřívanými zpětnými zrcátky, elektrickým stahováním předních oken a centrálním zamykáním s dálkovým ovladačem.
Provedení Reference proti loňským cenám zlevnilo v závislosti na motoru o 59 až 85 tisíc Kč, největší rozdíl je u motoru 1,4 16V. Verze Reference přidává k výbavě Basis rádio s přehrávačem CD a podporou MP3 a klimatizaci Climatic.
Verze Sport je od Reference dražší o 26 tisíc Kč. Výbava je bohatší o 16palcová litá kola, sportovní sedadla, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, volant a hlavici řadicí páky potažené kůží a palubní počítač.
SEAT León - nové ceny na českém trhu (leden 2009, část 1) | ||||
Motor | 1,4 16V | 1,6 8V | 1,4 TSI | 1,8 TFSI |
Převodovka | 5M | 5M | 6M | 6M |
Zdvihový objem [cm3] | 1390 | 1595 | 1390 | 1798 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/2 | 4/4 | 4/4 |
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] | 63/5000 | 75/5600 | 92/5600 | 118/5000 |
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] | 130/3600 | 148/3800 | 200/4000 | 250/4200 |
Max. rychlost [km/h] | 172 | 184 | 194 | 213 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 13,7 | 11,7 | 10,3 | 8,0 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 6,9 | 7,6 | 6,5 | 7,4 |
Cena Basis [Kč] | 324.900,- | - | - | - |
Cena Reference [Kč] | 354.900,- | 389.900,- | 429.900,- | - |
Cena Sport [Kč] | 380.900,- | 415.900,- | 455.900,- | - |
Cena Style [Kč] | - | 424.900,- | 469.900,- | 524.900,- |
Cena Sport-Up [Kč] | - | 444.900,- | 489.900,- | 544.900,- |
Další rozšíření výbavy přináší provedení Style, které je od Sport o 9 tisíc Kč dražší (s motory 1,4 TSI a 1,9 TDI DSG o 14 tisíc Kč). Za to přidává tempomat, automatickou klimatizaci Climatronic, přední mlhovky, elektrické stahování zadních oken, elektricky sklopná zpětná zrcátka a konektor autorádia AUX-in. Chybí naopak sportovní sedadla.
Kombinací výbav Sport a Style je verze Sport-Up. Ke Style přidává 17palcová kola, dále má sportovní sedadla. Cenový rozdíl proti Style je 20 tisíc Kč.
SEAT León - nové ceny na českém trhu (leden 2009, část 2) | ||||
Motor | 1,9 TDI (66 kW) |
1,9 TDI (77 kW) |
1,9 TDI Ecomotive |
2,0 TDI (103 kW) |
Převodovka | 5M | 5M (DSG) | 5M | 6M (DSG) |
Zdvihový objem [cm3] | 1896 | 1896 | 1896 | 1968 |
Válce/ventily | 4/2 | 4/2 | 4/2 | 4/4 |
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] | 66/4000 | 77/4000 | 77/4000 | 103/4000 |
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] | 210/1800 | 250/1900 | 250/1900 | 320/1750 |
Max. rychlost [km/h] | 174 | 185 | 186 | 205 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 13,3 | 11,3 (11,7) | 10,9 | 9,3 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 5,0 | 5,0 (5,8) | 4,5 | 5,6 (5,8) |
Cena Reference [Kč] | 439.900,- | 459.900,- | 469.900,- | - |
Cena Reference + DSG [Kč] | - | 509.900,- | - | - |
Cena Sport [Kč] | - | 485.900,- | 495.900,- | - |
Cena Sport + DSG [Kč] | - | 535.900,- | - | - |
Cena Style [Kč] | - | 494.900,- | 504.900,- | 534.900,- |
Cena Style + DSG [Kč] | - | 549.900,- | - | 574.900,- |
Cena Sport-Up [Kč] | - | 514.900,- | 519.900,- | 554.900,- |
Cena Sport-Up + DSG [Kč] | - | 569.900,- | - | 594.900,- |
Motor 2,0 TDI (103 kW) je za příplatek s filtrem pevných částic (+ 15.000,- Kč). Tato verze má 2 ventily na válec a kombinovanou spotřebu 5,7 (6,3) l/100 km. Motor 1,9 TDI s převodovkou DSG je standardně vybaven filtrem pevných částic.
Vrchol nabídky tvoří dvojice sportovních provedení. U verze FR SEAT zlevnil o 18 tisíc Kč (s DSG 8 tisíc Kč). Od Sport-Up se FR odlišuje vnějším optickým sportovním paketem a speciálním designem volantu, řadicí páky a sportovních sedadel. Výbava dále zahrnuje lepší audiosystém a ESP. León Cupra (nyní o 36 tisíc Kč levnější) má jiné provedení úprav exteriéru a interiéru, k tomu přidává sportovní pedály.
SEAT León - nové ceny na českém trhu (leden 2009, část 3) | ||||
Motor | 2,0 FSI | 2,0 TFSI (147 kW) |
2,0 TFSI (177 kW) |
2,0 TDI (125 kW) |
Převodovka | 6A | 6M (DSG) | 6M | 6M |
Zdvihový objem [cm3] | 1984 | 1984 | 1984 | 1968 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] | 110/5600 | 147/5100 | 177/5700 | 125/4200 |
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] | 200/3500 | 280/1800 | 300/2200 | 350/1800 |
Max. rychlost [km/h] | 208 | 229 | 247 | 214 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 9,4 | 7,3 (7,2) | 6,4 | 8,2 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 8,4 | 7,9 | 8,3 | 6,0 |
Cena Style [Kč] | 549.900,- | - | - | - |
Cena Sport-Up [Kč] | 569.900,- | - | - | - |
Cena FR [Kč] | - | 649.900,- | - | 684.900,- |
Cena FR + DSG [Kč] | - | 699.900,- | - | - |
Cena Cupra [Kč] | - | - | 699.900,- | - |
Motor 2,0 TDI o výkonu 125 kW je standardně vybaven filtrem pevných částic.
K možnostem příplatkové výbavy patří například zadní parkovací senzory (+ 8.000,- Kč), boční airbagy v zadní řadě sedadel (+ 7.300,- Kč), bi-xenonové světlomety (+ 27.000,- Kč), vyhřívané ostřikovače a vyhřívání předních sedadel (+ 12.000,- Kč) nebo panoramatická střecha (+ 16.900,- Kč).