Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Rapid: Prodej na indickém trhu zahájen (oficiální videa, nové foto)

Ondřej Láník
Diskuze (100)

Indové vybírají ze dvou motorů, dvou převodovek, tří stupňů výbav a pěti barevných odstínů.

Až do dneška podle stránek indického zastoupení Škody zůstávalo vše kolem Rapidu tajné nebo přinejmenším neveřejné. Zatímco indická média dostala příležitost poznat Rapid už před několika týdny, první zákazníci mají šanci až teď.

Automobilka vůz v Indii prodává, ale taky vyrábí. Technický základ Volkswagenu Vento osadila Škoda charakteristickými designovými prvky, takže Rapid dobře zapadá mezi Fabii a Lauru. Škoda Auto India očekává prodej asi 2.000 Rapidů měsíčně, přičemž turbodiesely 1,6 TDI budou hrát s ohledem na značný rozdíl v ceně nafty a benzinu na indickém trhu významnou roli.

Rapid bude v Indii nabízen pouze v pěti barevných odstínech: béžová Capuccino, bílá Candy, červená Flash, stříbrná Brilliant a černá Deep Black Pearl.

Zajímavým prvkem nejvyššího stupně výbavy Elegance je páka, kterou lze ze zadních míst odsunout sedadlo spolujezdce vpřed a uvolnit tak prostor pro cestujícího vzadu.

Škoda Rapid: Ceny a konkurence na indickém trhu

Škoda Rapid: První indické video-dojmy

Při prezentaci nových modelů zveřejnila Škoda Auto India několik následujících oficiálních videí.

První video s místy úsměvným, ale autentickým komentářem pořídili kolegové novináři z Carblogindia.com.


















Škoda Rapid pro Indii (2011) - Technická data a ceny na indickém trhu
Motor 1,6 MPI 1,6 MPI 1,6 TDI
Převodovka 5M 6A 5M
Zdvihový objem [cm3] 1598 1598 1598
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min-1] 77/5250 77/5250 77/4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1] 153/3800 153/3800 250/1500-2500
Max. rychlost [km/h] 188 183 186
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,7 12,4 10,8
Pohotovostní hmotnost [kg] 1145 1180 1205
Cena Active [ekvivalent Kč] 262.000,- - 300.000,-
Cena Ambition [ekvivalent Kč] 281.000,- - 318.000,-
Cena Elegance [ekvivalent Kč] 300.000,- - 337.000,-
Ondřej Láník
Diskuze (100)
25. 4. 2012 21:34
DESIGNERI SI MOC TEDA NEVYHRALI, docela nuda.
no podle toho co z rapidu indickeho, kdy predni verze pripomina zmodernizovaou fabii a zadni cast je aspon pro me docela katastrofa :-) na trend dnesnich vozu. napriklad kriklavy scifi od kie nebo hyundai design, ktery je hezky, ale rychle se okouka a za tri roky vyjde rychle z mody. audi klasika, ale kdyz sem videl mission L projekt tak ta skoda ma riz, doufam ze nakonec to bude pro evropskou verzi vyhra. docela se tesim. sportovni, mirne agresivni, netypicky, ale nahozen do decentnich linii >:D adios :-) :-!
18. 11. 2011 12:17
treska ala losos, losos ala krab
Tak takhle nějak mi to připadá. Koncern umí krásně jednu věc. Vezme z tohodle modelu (polo) támhle to ,naroubuje na to toto ( fabia ) a dovnitř dá tohleto ( citigo šedo světlý hnus) .Potom to prodává v indii a nebo kdekoliv. Peníze za to budou a bude se to prodávát dobře. Ale prosím nemluvme tady o dizajnu a nemluvme tady o technice. Tohle auto je jen pouhý slepenec i když do místního trhu zapadne dobře a špatné auto to taky nebude.
18. 11. 2011 10:02
Re: konečne vyvažena fabiaa
vento čo je vlastne polo sedan ...kedže je to na platforme na dizajne sučasnej generacie pola ,da sa povedať že je to polo sedan...tolko k tomu zabednencovy,slepcovy a hlupakovy treba brať veci tak jak su vento je polo
18. 11. 2011 08:14
Re: Kvalita PHM
Tím "zjednodušený" jsem měl na mysli právě to, že mu chybí přímý vstřik. Ten 1,6 16V se vlastně prodával (moc se ho ale neprodalo) ve Fabii a Roomsteru, na to jsem úplně zapomněl.
Avatar - Katikakus
18. 11. 2011 06:50
Re: bezpečnost
No, taky myslim, ze rec byla o Rapidu...