Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tukas v Praze otevřel moderní autolakovnu

Ondřej Láník
Diskuze (2)
Za jediný den je lakovna schopna zvládnout dvacet až pětadvacet zakázek, přičemž v přípravě může být až deset vozů najednou.

Na ploše malého fotbalového hřiště (1500 m2) vyrostla v Malešicích lakovna aut, která je v České republice největší a zároveň nejmodernější. Zásluhu na tom mají dva investoři Tukas a.s. a ČSAO Praha – Černokostelecká a.s. Dodavatelem prestižní technologie se stala společnost INTERACTION s.r.o., která se zároveň stará o nadstandardní servis, technickou podporu a kvalitní lakovací materiály, srovnatelné s nejvyššími standardy EU.

V nové hale jsou čtyři lakovací kabiny (z nichž tři jsou pro osobní automobily a jedna je určena pro užitkové vozy) a šest přípravných pracovišť, které oproti konkurenci dokáží zkrátit čas přípravy takřka o polovinu. Je to především díky zkušenému personálu a modernímu zařízení, které umožňuje vypálit plnič za pomoci přímého ohřevu (při teplotě cca 70°C) přímo v přípravně za pouhé dvě a půl až tři hodiny. Z ekologického hlediska za zmínku stojí i vysoce efektivní odvětrávání lakovny, které funguje bez použití uhlíkových filtrů.

Provozovatel lakovny nabízí nadstandardní služby. Již od samého počátku provozu zavádí 7denní pracovní týden s pracovní dobou 7.30 – 18.30 hod. Za jediný den je lakovna schopna zvládnout dvacet až pětadvacet zakázek, přičemž v přípravě může být až deset vozů najednou. V případě jakýchkoliv problémů s přesnou recepturou či problémem v lakovně, jsou technici společnosti Interaction s.r.o. připraveni okamžitě přijet a s vyřešením problému pomoci či ho sami vyřešit. Aby k takovým to situacím nedocházelo je u dodavatele technologie zajištěno pravidelné školení všech pracovníků lakovny, včetně nevýrobního personálu.

Ondřej Láník
Diskuze (2)
31. 5. 2008 11:26
Re: divne
Však ona to taky reklama je...
Je to opravdu nutné, přebírat tiskové zprávy doslova? Nebylo by od věci si do té lakovny udělat výlet a krok za krokem tam prozkoumat jak se lakuje takové jedno auto. Do takového článku se pak v pohodě vpraví i ty informace z PR článku a vypadá to rozhodně o mnoho lépe.
Zdá se mi, že auto.cz čím dál tím častěji publikuje PR. Nemyslím si že je to dobře. Otázkou zůstává, jestli jsou za to peníze. Celkově si myslím že je na auto.cz přereklamováno a tak další reklamy v podobě článků z portálu dělají čím dál tím méně zajímavý... ;-\
31. 5. 2008 09:52
divne
V titulku je napsano ze ji teprve otevreli a v clanku uz jsou nejmodernejsi, nejlepsi se zkusenym personalem :-| pritom v te lakovne asi nic jeste nelakovali. Me to prijde jako reklama.