Volkswagen CC: Ceny na českém trhu od 707.900,- Kč
Tak jako doposud bude na našem trhu čtyřdveřové kupé nabízeno v jediné výbavě, ke které si náročnější klienti budou moci vybrat příplatkovou výbavu z dlouhého seznamu. Stejně tak je tomu v německém ceníku Volkswagenu CC, naopak například zákazníci v Anglii mají na výběr ze dvou výbav; základní „Volkswagen CC“ a vyšší „GT“.
Kompletní ceník bude zveřejněn v průběhu příštího týdne, nyní vám přinášíme základní ceny jednotlivých motorizací.
Co tedy ve nyní v sériové výbavě najdeme? Kromě řekněme obvyklých věcí nabídne Passat CC standardně bi-xenonové světlomety s přisvěcováním do zatáček, sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin „Phoenix“, obložení interiéru „Titansilber“, multifunkční kožený volant, přední elektronický diferenciál XDS (pro motory od 125 kW výše) nebo elektronickou parkovací brzdu.
Dále dvouzónovou automatickou klimatizaci Climatronic, rádio RCD 310 s osmi reproduktory, sportovní podvozek pro agregáty 118 kW TSI a 103 kW TDI, adaptivní podvozek pro ostatní motorizace, monitorování bdělosti řidiče, nerezové prahy dveří či podélně nastavitelné opěrky hlav vpředu.
Zásadní informací je, že pod kapotou elegána z Emdenu najdeme šestici motorů. Všechny dieselové agregáty budou standardně disponovat start-stop systémem a inteligentním alternátorem, který bude dodáván i k benzinovým jednotkám. Dva turbodiesely 2,0 TDI o výkonu 103 kW a 125 kW doplní 2,0 BlueTDI s výkonem 103 kW splňující emisní normu Euro 6. Jeho udávaná kombinovaná spotřeba paliva je však horší než v případě výchozího motoru – 4,9 l/100 km vs. 4,7 l/100 km u 2,0 TDI (103 kW) se šestistupňovým manuálem. Ceny této verze budou zveřejněny později.
Volkswagen CC - Ceny na českém trhu (vznětové motorizace) | |||
Motor | 2,0 TDI | 2,0 TDI | 2,0 BlueTDI |
Převodovka | 6M (6DSG) | 6M (6DSG) | 6M (6DSG) |
Zdvihový objem [cm3] | 1968 | 1968 | 1968 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 103/4200 | 125/4200 | 103/4200 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 320/1750-2500 | 350/1750-2500 | 320/1750-2500 |
Max. rychlost [km/h] | 214 (212) | 227 (220) | 214 (212) |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 9,8 (9,8) | 8,6 (8,6) | 9,9 (9,9) |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 4,7 (5,3) | 4,9 (5,5) | 4,9 (5,4) |
Cena [Kč] | 729.900,- (779.900,-) | 771.900,- (821.900,-) | - |
Cena 4Motion [Kč] | 774.900,- (-) | - (866.900,-) | - |
Na výběr je šestistupňový manuál, nebo dvouspojková převodovka DSG o stejném počtu stupňů. Pouze k 1,8 TSI (118 kW) bude dodáváno DSG sedmistupňové, k vrcholnému 3,6 V6 FSI (220 kW) zase bude jedinou volbou šestistupňové DSG a pohon všech kol. Spojku Haldex si však můžete dokoupit i k naftovým motorizacím.
Volkswagen CC - Ceny na českém trhu (zážehové motorizace) | ||||
Motor | 1,8 TSI | 2,0 TSI | 3,6 V6 FSI 4Motion | |
Převodovka | 6M (7DSG) | 6M (6DSG) | 6DSG | |
Zdvihový objem [cm3] | 1798 | 1984 | 3597 | |
Válce/ventily | 4/4 | 44 | 6/4 | |
Největší výkon [kW/min-1] | 118/5000-6200 | 155/5300-6200 | 220/6600 | |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 250/1500-4200 | 280/1700-5200 | 350/2400-5300 | |
Max. rychlost [km/h] | 223 (223) | 242 (240) | 250 | |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 8,5 (8,5) | 7,3 (7,3) | 5,5 | |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 7,1 (7,2) | 7,3 (7,8) | 9,3 | |
Cena [Kč] | 707.900,- (757.900,-) | 777.900,- (827.900,-) | 983.900,- |
Jako první se Volkswagenu CC dočkají v Německu a v Lucembursku, a to už na začátku února. Na ostatních evropských trzích se vůz objeví na konci února či (jako u nás) na začátku března. Až na jaře se auta dočkají i v Rusku, Americe a Asii. Verze pro Čínu se začne vyrábět příští rok.
Jízdní dojmy z nového Volkswagenu CC vám přineseme již v pondělí.