Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Takto vypadá standardní Alfa Romeo Stelvio. Je hezčí než Giulia!

Jan Mička
Diskuze (35)
Alfu Romeo Stelvio jsme dosud viděli pouze v ostrém provedení Quadrifoglio. To standardní je překvapivě mnohem hezčí!

Je tomu teprve pár dní, co se světu oficiálně představila Alfa Romeo Stelvio, první SUV italské automobilky, zatím jsme si však museli vystačit pouze s výkonem nadopovanou verzi Quadrifoglio. Události naštěstí nabraly rychlý spád, a proto dnes máme k dispozici také snímky standardního provedení. Zveřejnil je holandský Autoblog a vedle samotného vozu na nich uvidíte i „pana domácího“.

Sergio Marchionne, šéf Fiat Chrysler Automotive, nás ale v tuto chvíli až tak nezajímá. Na snímcích vidíme dva exempláře standardní Alfy Romeo Stelvio, a musím říci, že se mi líbí snad více, než brutální Quadrifoglio. Je elegantní, dost možná i hezčí než sedan Giulia, ze kterého vychází! Hlavně jde ale o verzi, která se bude prodávat více, takže by to mělo těšit o samotné tvůrce. Nejvíce to alfě nepřekvapivě sluší v rudé barvě, v tmavě modré jsem si zadní část původně málem spletl s Fiatem Tipo hatchback.

Automobilka zatím o standardním provedení nic moc neřekla, pod kapotou se ale stoprocentně objeví motory z modelu Giulia. Čtyřválcový benzinový agregát je v nabídce zatím jeden, dvoulitr o výkonu 147 kW, kterému bude sekundovat 280koňová verze Veloce (tu jedinou zatím alfa potvrdila už při představení Quadrifoglia), vznětové motory pak bude zastupovat dva-dvojka s výkonem až 132 kW. Zatím ale není jasno hlavně v tom, jaké k nim automobilka zvolí převodovky, a kolik verzí bude mít poháněna všechna čtyři kola.

Jan Mička
Diskuze (35)
15. 12. 2016 15:33
Re: U mě
.....ale i SUV se dá udělat líp.

Uveďte tedy aspoň nějaký příklad!
Avatar - Ham.
30. 11. 2016 15:56
Re: Predaj
Já to vidím naopak.
Exteriér je velmi pěkný, působí jako nižší a rozcáplejší než ve skutečnosti je, prostě opticky působí jako širší a delší auto s nízkou přídí a to se mi líbí.
Interiér má design fajn, nic proti, ale já našel tři zásadní přešlapy:
- valivý hluk od kol, od motoru i aerosvist je v interiéru slyšet víc než u zbytku D3, pro prémii docela zásadní parametr
- infotaiment, mizerný kontrast displeje, mnoho menu a kostrbaté ovládání, infotaiment nesnese srovnání s D3 ani omylem.
- kvalita materiálů zaostává
30. 11. 2016 15:44
Re: Predaj
No já ti nevim... ;-)
[odkaz]
Avatar - Dinar
30. 11. 2016 14:03
Re: Predaj
S tím vnitřkem souhlas, v architektuře přístrojovky a středového tunelu je sice silná inspirace Němci, zejm. bmw zjevná, ale designově je to zvádnuto lépe než v aktuální 3er. Jak provedení a materiály nevím, zatím jsem v ní ani neseděl.
S exterierem nesouhlas, mám zato, že akt. 3er a XE designově zbytek vč. julče převyšují. ;-)
30. 11. 2016 13:58
Re: Predaj
...a presne to aj tvrdím :-) Celkové riešenie palubnej dosky je originálne, ergonomické s nízkym športovým posedom, prvý dojem je výborný, hovoril som skôr o detailoch. Samozrejme, nič tragické sa nedeje, ale volič automatu jednoducho mohol byť výrazne zaujímavejší a hlavne, vzhľadom k cene lepšie spracovaný. Tu ide o preferencie. Všetci dnes onanujú nad mäkkými plastmi (mimochodom, Giulia ich má na rozdávanie, dokonca aj na miestach, kde je „referenčné“ Audi tvrdé ako kameň) a okolo spár pri tlačidlách chodia s lupou, ale jazdu oceniť nevedia (často preto, že jazdiť vlastne ani nevedia). Toyota Land Cruiser ešte pár rokov ako auto luxusného segmentu používala minimum mäkčených plastov a svete div sa, ani po 200 000km nič nevŕzga a všetko krásne lícuje. Keď dva robia to isté, nie je to to isté. Samostatnou kapitolou je zakomponovanie displaya infotainmentu, aktuálne bezkonkurenčne najkrajšie riešenie (s kompromisom pri kontraste), proti ktorému napr. tablet v inak krásnom interiéry MB C vyzerá z ríše hračiek Fisher Price :-)