Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi RS 4 Avant po faceliftu: Má výraznější masku, lepší infotainment a pořád šestiválec

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 2. 10. 2019
60
5
Zobrazit náhledy (60)
Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant

Masáž novými sportovními modely čtyř kruhů nebere konce. Po sérii několika novinek se představuje další z nich – Audi RS 4 Avant.

Před časem jsme se oficiálně seznámili s Audi RS 6 Avant, RS 7 Sportback či RS Q3 a RS Q3 Sportback. Jestli máte pocit, že už těch sportovních modelů čtyř kruhů bylo nějak moc, jste na omylu. Audi totiž dnes oficiálně představuje další novinku – omlazený model Audi RS 4 Avant.

Ve srovnání s ostatními ostrými verzemi ale tady došlo jen na jemné ladění. Všimnout si můžete pozměněné přídě s širší maskou a černým logem, kterou po vzoru ostatních modelů doplňuje úzká linka mezi předními diodovými světlomety. Většina inovovaných prvků se nechává inspirovat větším sourozencem RS6 Avant, ale je pravda, že tady vzhled zůstává více při zemi.

Omlazovací procedura se podepsala také na interiéru, který nově dostává multimediální systém MMI s 10,1“ obrazovkou. Vždy je nakloněn mírně směrem k řidiči. Prostřednictvím obrazovky teď obsloužíte veškeré funkce, které jste dříve ovládali pomocí otočného ovladače na středové konzole. Ten byste dnes v kabině hledali marně. Na rozdíl od velkých moderních audin ale RS 4 Avant má i nadále oddělený panel pro nastavování klimatizace.

360p720p

Co fandy rychlých kruhů potěší, to je určitě sázka na stejnou pohonnou jednotku, na jakou jsme v tomto kombíku byli zvyklí už před faceliftem. Audi RS 4 Avant i nadále pohání 2,9litrový šestiválec twin-turbo vyladěný na výkon 331 kW a 600 newtonmetrů točivého momentu, jenž je dostupný v širokém pásmu od 1900 do 5000 otáček. Na stovce je rodinný sportovec za 4,1 sekundy a pokračovat může na elektronicky omezenou maximálku 250 km/h.

Pohonná jednotka se páruje výhradně s osmistupňovou samočinnou převodovkou Tiptronic, která posílá sílu motoru na všechna čtyři kola prostřednictvím pohonu quattro. Na ceny omlazeného RS 4 Avant si zatím musíme počkat, příjezd novinky na český trh ale očekáváme co nevidět.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Dany
Re: Re: Re: Super, ale...
| 3. 10. 2019
Čierne logo je detail, ktorý je riešiteľný. Mňa teší, že nesprasili interiér celodotykovým ovládaním. :yes:
Avatar - white label
Re: Super, ale...
| 3. 10. 2019
V Německu stojí TT RS "jen" 67.700,- eur, což už je rozdíl (3.300,- eur) pro který bych se klidně vydal do Německa.
Avatar - iudex
Re: Re: Super, ale...
| 2. 10. 2019
Práveže ten čumák je parádny, Audi v poslednej dobe išlo moc do understatementu, vyvrcholilo to s modelmi S, ktoré sú úplne nenápadné. Od 300-400k auta s označením S (ako Sport) už chcem, aby vyzeralo trochu dynamickejšie ako základ. Takže som rád, že aspoň RS modely sú na pohľad odlišné od série. Za mňa tá maska nie je prehnaná, presne akurát vyvážená pre RS sedan/kombi: https://img2.auto.cz/…ull/5951399_.jpg
S čiernym logom ale máš pravdu, čierne na čiernom, to nevyzerá dobre, úplne zaniká.
Avatar - Emel
Re: Super, ale...
| 2. 10. 2019
Na mě je ten čumák moc a třeba černé logo považuju za dost nešťastný nápad. Interiér ale vypadá dost dobře.
Avatar - iudex
Super, ale...
| 2. 10. 2019
Tak tento facelift sa podaril, ako pri bežných modeloch, tak aj pri RS. Vizuálne je to pre mňa najkrajšie kombi triedy, má to tú správnu mieru agresivity a ako kombi je to dokonalý kompromis, dynamika blížiaca sa superšportom, ale stále priestranné rodinné auto bez praktických obmedzení; k tomu dokonalý audiňácky interiér. O to viac RS poteší, keď Audi sklamalo s S modelmi, keď z nich spravili iba rýchle naftiaky. RS našťastie zostáva s poriadnym benzínom (a súčasne je ešte výraznejší odstup S a RS a väčšia exkluzivita RS).
Škoda, že BMW nerobí Mko v kombíku, jediný konkurent zostáva C AMG kombi a z tejto dvojice sa mi viac páči RS4, je vizuálne ostrejšie a krajšie (aj keď AMG má osemvalec, uprednostnil by som nižšiu hmotnosť a agilitu V6, naviac 2,9TFSI je veľmi vydarený a chválený motor a ani výkonovo za AMG moc nezaostáva).
Jediný problém zostáva cena, Audi (a materský VW tiež) v poslednej dobe nenápadne, ale sústavne zdražujú (emisné pokuty treba z niečoho zaplatiť). Prekvapila ma napr. cena TT RS, ktoré stojí 71t eur, čo je za malé kupé na platforme MQB fakt dosť (pre porovnanie M2Copmetition s výkonnejším a väčším motorom stojí 64t). Takže sa obávam, že RS4 bude poriadne mastné, tipujem niekde okolo 80t eur.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku