Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi RS 7 Sportback se po úpravě mění v bestii s výkonem téměř 1000 koní

Stanislav Kolman
Diskuze (43)

Na světě není snad nikdo, komu by Audi RS 7 s výkonem 600 koní nepřišlo dostatečně zběsilé. Přesto se dočkalo úpravy a výrazně posílilo.

Nová generace Audi RS 7 Sportback působí v době přiškrcené emisními limity jako rudý hadr na býka. Pod kapotou mu totiž tepe čtyřlitrový osmiválec s výkonem 441 kW (600 k) a 800 newtonmetry točivého momentu. Stovka za 3,6 sekundy a maximální rychlost 280 km/h, to jsou parametry, které potěší i hodně, hodně náročné řidiče.

Tuningové společnosti Black Box-Richter to však stále přišlo málo a rozhodla se, že ostrou „sedmičku“ ještě o kousek okoření. Tedy kousek, spíše pořádný kus. Výsledkem úprav pohonné jednotky je síla 707 kW (962 k) a točivý moment 1250 newtonmetrů. Akceleraci z klidu na stovku tvůrci neprozrazují, ale hádáme, že čas kolem tří sekund nebude problém. A aby toho nebylo málo, společnost zbavila auto továrního omezovače rychlosti.

Video se připravuje ...

Už tak atraktivní exteriér zůstal bez úprav, stejně jako kabina s velkými dotykovými obrazovkami pro nastavování všeho, na co si vzpomenete. Ladilo se pouze zbarvení vozu, respektive unikátní lakování s topografickým vzorem, jehož příprava zabrala zhruba týden. Na výsledek se můžete podívat v galerii.

Společnost si cenu této modifikace bohužel nechává pro sebe, předpokládáme ale, že se potenciální zájemci budou muset pořádně plácnout přes kapsu. Jen připomeňme, že standardní RS 7 Sportback u nás přijde na více než 3,2 milionu korun. Hodnotu posílení na necelých 1000 koní pak odhadujeme minimálně ve statisících. Na druhou stranu, koho by taková bestie v garáži nelákala?

Stanislav Kolman
Diskuze (43)

Doporučujeme

9. 8. 2020 14:01
Re: 1000 hp
To ja netuším. Řeč není o tom kdo z koho. Ale lasery, full LED první na světě v sérii, pružiny které jsou schopny rekuperovat energii, vlastní palivo, první plně pozinkovaná karoserie, aktivní elektrické stabilizatory, schopnost použit stabilizator na zvýšení vozu v případě hrozící nehody, první centrum na světě pro výzkum elektrostaticke elektřiny a vlivu na auta, lisování dřeva a kovu do jedné struktury bez lepení, 48V palubní síť a stovky dalších věcí.

Stačí se podívat na patenty v automotive. Skoro 2000 zlepšovacích patentů u Audi od roku 2000 a 370 u BMW. Zda se mi to nebo se jen vezou na vlně toho, co vymyslí někdo jiný?
Avatar - speedfred
9. 8. 2020 11:40
Re: 1000 hp
A koľko tých prevratných inovácii prinieslo Audi okrem 4x4 a ASF karosérii?
8. 8. 2020 23:56
Re: 1000 hp
No vidíš. R6 nestíhá na V8, Audi R8 driftuje lépe než 540i, Alfa má větší charakter, Porsche lepší řízení. Souhlas, tak to je. Mase má zase exkluzivitu a zvuk. Srovnáváš svou první lásku s prima holkou ze sousedství. Chápeš.

Super diskuze k pivku, ale pokud nevidíš přínos BMW pro řidiče od cca 70', tak to prostě vidět nechceš.

Měj krásný den a dál toč super videoblogy..:-)
8. 8. 2020 21:22
Re: 1000 hp
Já nemám tendence mluvit do Tvých příspěvků jako ostatní. Každý má právo na svůj pohled na svět.
Jen jedna věc, pod těmi články o koncernových autech atd., mám prostě pocit, jako bys rád lidem vysvětlil, že dělají velkou chybu.
Že by měli na koncernová auta zapomenout. Nabízíš velkou spoustu odkazů na jiná auta (která jsou podle Tebe dobrá), což ale vytváří dojem, že jim tlačíš něco jiného.
Jakoby lidi měli nějak procitnout nebo co... Nemáš ten pocit, že děláš misionáře a zároveň zachránce, když ukazuješ lidem tu "správnou" cestu?
Nejsem psycholog, je to jen pocit.