Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW naznačuje, že se dočkáme vlastního sportovního M modelu

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 15. 9. 2019
86
15
Zobrazit náhledy (86)
BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT BMW Vision M NEXT

Není vůbec vyloučeno, že se v příštích letech dočkáme výhradně „emkového“ sportovního modelu. S největší pravděpodobností přijede coby hybrid či ryzí elektromobil.

Poprvé od modelu BMW M1 (vyráběného v letech 1978-1981) by se sportovní divize mnichovské automobilky mohla dočkat vlastního produktu. V rozhovoru pro Top Gear se o těchto plánech rozpovídal šéf sportovní divize Markus Flasch.

„Skutečně máme konkrétní plány na něco takového,“ přiznává a sděluje i nějaké další podrobnosti. Například preferuje, aby takové auto nebylo hypervozem po vzoru Mercedesu-AMG One. Flasch by se rád vydal trochu jinou cestou, konkrétnější ale nebyl. Dodal, že pokud model vznikne, určitě přijede s nějakou formou elektrifikace. Buď coby hybrid, případně jako čistý elektromobil.

Celý projekt je zatím v počáteční fázi a Flasch uvádí, že pro divizi M aktuálně nejde o prioritu číslo jedna. „Pracujeme na elektrifikovaných a elektrických vozech. Zákazníkům je ale nabídneme pouze v momentě, kdy budeme mít jistotu, že přinesou nějakou výhodu v oblasti charakteru a výkonnosti,“ prozrazuje hlavní představitel sportovního odvětví BMW.

Spekuluje se, že sportovní novinka by mohla být sériovým vozem vycházejícím z konceptu BMW Vision M Next, ve hře jsou ale i jiné vzhledové návrhy. Podle neoficiálních informací už sportovní divize položila před vedení BMW konkrétnější návrh na zbrusu nový model, ale hlavním představitelům nepřišel dostatečně přesvědčivý.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Tyhle možná a někdy,
| 17. 9. 2019
"...a její model se prodává minimálně dvojnásobně jako nejbližší konkurence." V tom případě je velice zajímavé, že v celkových prodejích dostává M divize na zadek od AMG divize.
https://www.caradvice.com.au/…di-global-sales/
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Marketingové řečičky
| 16. 9. 2019
Nevim, kdo tady má 10 profilů... Land Honor... ? :D božíčku, ružoveeeej pežoooot
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Tyhle možná a někdy,
| 16. 9. 2019
Já bych “nerozum” bmw uvítal ve větším purismu aut pro širší veřejnost, nějaké csl verze emek (vč manuálů), opravdu sportovní kupé/roadster, prostě auta pro radost, ale ne pro pár majetných, to byla vždy esence bmw, a to by je mohlo zase trochu postrčit od konkurence, takový přístup by udělal radost milovníkům řízení, stejně jako pomohl sportovní image značky. Případně našlápnuté auto v revíru carrery, nějakou opravdu výkonnou verzi i8, například. Supersport je pro značku typu bmw, podle mého zbytečnost, i bez rácia. ;-)
Re: Re: Re: Tyhle možná a někdy,
| 16. 9. 2019
Furt jdes na me s raciem, ale v tom s tebou nejsem ve sporu. Logicky vazne BMW supersport delat nema duvod, ani kvuli cisilkum, ani kvuli posunu v image (btw. myslim ze R8 audi urcite prospela), kdyz image sportovni znacky jiz ma. Ty moje predesle radky jsou spis povzdech nad tim, ze je to prave jen logika a rozum co dnes v BMW rozhoduje. Z pohledu firmy je to pristup ten nejlepsi mozny. Z pohledu zakaznika-nekupce mi to muze byt taky srdecne jedno, ale z pohledu cloveka ktereho auta bavi, bavi ho potkavat na silnicich a ktery je rad za pestrost i kdyz si na ni sahne jen ocima, ten by trochu toho silenstvi, trochu odvazani se, trochu predvedeni se, trochu toho klukovskeho postrkovani se s Audi a MB... jednoduse trochu toho nerozumu proste uvital.
Avatar - Dinar
Re: Re: Tyhle možná a někdy,
| 16. 9. 2019
Nevidím jako důvod nutně čísílka, spíš jde o pozicionování značky, on ten segment supersportů neznamená jen sport, ale také luxus, ve smyslu cen. BMW je výrobce konfekce, byť premiové, proč by měl lámat přes koleno svou image a cpát ji do teritoria ferrari nebo lamba. Vezmi si příklad audi, pomohlo nějak k větší prestiži značky R8? Nemyslím si. Podle mého to stejně vidí i v BMW, vyvíjet supersport není levná záležitost a efekt (a jak říkám nejde jen o finanční efekt) moc žádný, sportovní image značka už má, auto v supersport třídě ji nijak nepozvedne. Že se o tom mluví teď, v souvislosti s elektrikou, chápu, náklady na el. supersport jsou řádově nižší, tak to možná někoho láká, osobně ale doufám, že touhle šméčkovou cestou bmw nepůjde, a plnotučný supersport, jak říkám, nedává pro značku moc smysl.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku