Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW představí v letošním roce ostřejší M5 Competition

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 14. 3. 2018
28
8
Zobrazit náhledy (28)
BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car BMW M5 MotoGP Safety Car
Mnichovská automobilka pracuje na vývoji BMW M5 Competition. Premiéra se má uskutečnit ještě v letošním roce.

BMW M5 bylo ve své nejnovější podobě odhaleno v srpnu roku 2017 a výstavní premiéra se odehrála na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.

Podzim loňského roku přinesl mimo jiné i premiéru BMW M5 MotoGP Safety Car pro sezónu 2018. Tento vůz nemá pouze posloužit ke zviditelnění modelu M5, ale podle informací, které zveřejnil Carscoops s odvoláním na slova Franka Van Meela, prezidenta BMW M GmbH, slouží i jako vývojová platforma pro nové BMW M5 Competition, které se má představit ještě v letošním roce.

BMW M5 MotoGP Safety Car je díky tomu, že se pohybuje po závodních okruzích prakticky celého světa ideální pro využití při vývoji nového M5 Competition, u nějž mají být změny oproti výchozímu modelu M5 zaměřeny především na nastavení podvozku a naladění motoru. Bližší informace k technice připravované novinky samozřejmě nejsou ještě k dispozici, ale s ohledem na výchozí M5 i M5 MotoGP Safety Car budou bezpochyby impozantní.

BMW M5 MotoGP Safety Car má pod kapotou stejně jako sériové provedení modelu M5 přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 4,4 litru s nejvyšším výkonem 441 kW (600 k) a točivým momentem 750 N.m. Tento motor spolupracuje s osmistupňovou převodovkou M Steptronic s technologií Drivelogic a umožňuje velkému sedanu akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,4 s.

Proměna sériového BMW M5 v MotoGP Safety Car proběhla ručně v BMW M Manufaktur v Garchingu a byla při ní použita celá řada dílů BMW M Performance, splňujících všechny požadavky na aerodynamiku, chlazení a lehkou konstrukci. Patří mezi ně řada karbonových komponentů, jako jsou například nástavce prahů, zadní difuzor, zadní spoiler či maska chladiče. Sportovní výfukový systém z titanu s karbonovými koncovkami byl navržen speciálně pro použití na závodní trati.

BMW M5 MotoGP Safety Car se navíc může pochlubit i řadou prvků ze závodních vozů. Spoiler na spodní hraně předního nárazníku je prototypem vyvinutým speciálně pro tento vůz, západky kapoty jsou převzaty přímo ze závodů. Maximální komfort a bezpečnost zajišťují anatomická sedadla z modelu BMW M4 GTS.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

M5 pro Moto GP.
| 15. 3. 2018
Trochu jsem na netě študoval situaci s BMW V8 N63/S63 turbo motorem, protože jsem jednu chvíli fancy koupi F15 X5 M. Po té, co jsem se všechno o tomto motoru dočetl, se už vůbec nedivím, že BMW tento motor v roce 2018 stále vyvíjí. Je to perfektní příklad toho, že cesta do pekel je vydlážděna dobrými úmysly. Koncept na papíře nebo na monitoru vypadal super, ale development finálního produktu byl obviously somewhat rushed... ;-\
M5 pro Moto GP.
| 15. 3. 2018
4,4 :yes:
Tak to už čekáme dva. >:-[]
Na včerejšek nehleď, dnešek pokorně snášej a zítřka se neboj. :-)
Avatar - speedfred
M5 pro Moto GP.
| 14. 3. 2018
to vadnutie mi troska vadilo u N55 (M235) a V8 som mal 3L a 4,4L. To všetko je ale už minulosť,čakám na krajšie zajtrajšky.
M5 pro Moto GP.
| 14. 3. 2018
Tak, tak. Člověk, který vyndá za V8 od BMW setsakrapořádnej peníz, nechce být pokusným králíkem a pilotem v rally po značkových servisech, byť záručních.

Já pořád voprašuju N62, takže poslední nerozbitá V8 a čekám, čekám, čekám...... :-|

Ty asi budeš taky pěknej kousek, když ti vadilo vadnutí od 5500 u V osmy. To já mám pomalu od 2500 na otáčkoměru pavučiny. >:D (M62 měl asi pět kubatur, ta tvoje ?)
Avatar - speedfred
M5 pro Moto GP.
| 14. 3. 2018
pekne vysvetlené a celkom som sa aj pobavil :yes: - testovanie už robia asi zákazníci.
V8 som mal naposledy ešte z rady M62 a to boli ozaj vcelku podarené motory.
Teraz som sedlal N55 ktorá bola už myslím celkom vychytaná,spoľahlivá,výkonná a vcelku úsporná.Vadilo mi troška ako to už "vädlo" od 5500rpm
Karbonovanie priamovstrekov je bolesť moderných motorov a tak ich aspoň treba točiť a točiť , čo si vcelku v premávke neviem predstaviť s takou S63 pretože by si bol furt v nelegálnych rýchlostiach >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku