Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Druhá modelová řada Bugatti má být nejlepším vozem své kategorie

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 23. 9. 2019
49
2
Zobrazit náhledy (49)
Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier

Bugatti pod křídly koncernu Volkswagen prozatím nabízí výhradně dvoumístné hypersportovní vozy, ale pomalu se začíná rýsovat zásadní změna. Druhá modelová řada má představovat vysokovýkonný čtyřmístný automobil schopný jízdy mimo zpevněné vozovky.

Bugatti se v současnosti naplno věnuje aktuálnímu modelu Chiron. Ten se již dočkal provedení Chiron Sport, je nabízen s prosklenou střechou a také posloužil za základ pro modely Divo, La Voiture Noire a Centodieci.

Budoucnost značky Bugatti ovšem nemusí být spojena pouze s hypersportovními vozy, což během letošního autosalonu v Ženevě v rámci rozhovoru pro Automotive News Europe opět naznačil Stephan Winkelmann, generální ředitel značky Bugatti. Ten již dříve uvedl, že společnost je připravena vyrábět více než jeden model a jeho deriváty.

V souvislosti se značkou Bugatti se o druhé modelové řadě mluví více než deset let a od roku 2009, kdy byl odhalen koncept 16C Galibier se téměř neustále spekuluje o doplnění hypersportů luxusním a zároveň lehce sportovně laděným sedanem.

Na podzim loňského roku se stále více spekulovalo o tom, že se Bugatti vydá podobným směrem jako ostatní výrobci luxusních automobilů a namísto sedanu nebo limuzíny nabídne crossover nebo SUV, s nímž se vydá podobným směrem jako Urus u Lamborghini či Bentayga u Bentley a v rámci mateřského koncernu stane nad nimi. V průběhu letošního roku se naopak velmi spekulovalo o pohonném ústrojí druhé modelové řady značky Bugatti a velmi často byl zmiňován čistě elektrický pohon.

Stephan Winkelmann nyní v rozhovoru pro Car Magazine opět lehce poodhalil budoucnost značky, v jejímž čele stojí a zmínil i druhou modelovou řadu. S ohledem na skutečnost, že řada zákazníků preferuje vozy s vyšší pozicí řidiče za volantem pro lepší přehled o okolním provozu, se máme dočkat plně čtyřmístného automobilu schopné jízdy i mimo zpevněné vozovky.

Bugatti má tedy připravovat crossover, který má svou světlou i celkovou výškou a stylem stát mezi tradičními limuzínami a klasickými SUV. V souvislosti s řešením karoserie se spekuluje o dvoudveřovém kupé s výklopnou zadní stěnou, ale s ohledem na skutečnost, že Bugatti není značkou, která je z historického pohledu zatížena tradicí vozů s jediným párem dveří tak, jako například Aston Martin či Lamborghini a s přihlédnutím k modelům DBX a Urus právě od těchto značek lze počítat i s vozem, který nabídne dva páry dveří.

V případě pohonu zcela nového zástupce značky Bugatti je v posledních měsících často zmiňován čistě elektrický pohon, ale podle nejnovějších neoficiálních informací se můžeme nejprve dočkat konvenčního provedení nebo hybridu, kombinujícího elektromotory s přeplňovaným zážehovým osmiválcem původem od značky Lamborghini. Cena se pak má pohybovat kolem 1.000.000 amerických dolarů (zhruba 23,6 milionu Kč), i když i zde se stále jedná o spekulaci.

Cílová skupina zákazníků značky Bugatti se nemá změnit, ale s ohledem na její zvětšování má být nová modelová řada připravena uspokojit požadavek na výjimečný automobil, který lze skutečně využívat v každodenním provozu.

Zdroj: Car Magazine

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

SUV mor
| 23. 9. 2019
Zapreda znacku a znici jej image kvoli vidine zisku z SUV obludy...
Avatar - fostek
Winkelmann to dělá stejně
| 23. 9. 2019
dělá totéž...prodá prestiž značky.
Udělá levnější modelové řady a prodávaá Brand.
Nakrmí zákazníky luxusní značkou a akcionáře vatou. Akorát, že ta značka už je pak prestižní míň.
No ale snad to udrží v rozumných intencích.
Protože Porsche s Macanem a Mercedes s těma malejma srágorama s renaultíma motorama nebo pkourem vod Hnissanu, ale ani to Lambo se SUV se mi moc nepozdávají.
Vivat McLaren!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku