Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Everrati je další restomod klasické 911. Tentokrát ale elektrický...

Jan Zajíc Jan Zajíc 31. 5. 2021 • 01:57
14
2
Zobrazit náhledy (14)
Everrati Porsche 911 Everrati Porsche 911 Everrati Porsche 911 Everrati Porsche 911 Everrati Porsche 911 Everrati Porsche 911 Everrati Porsche 911 Everrati Porsche 911 Everrati Porsche 911

K Porsche 911 tradičně patří plochý šestiválec uložený za zadní nápravou. Společnost Everrati však na tuhle tradici kašle.

Britská firma, která byla založena v roce 2019, totiž představuje vlastní restomod Porsche 911, konkrétně generace 964, který charakteristický prvek slavného německého sporťáku postrádá.

Postrádá vlastně úplně spalovací motor, v Everrati z "devětsetjedenáctky" udělali elektromobil... 

Elektrický restomod vzniká kompletním odstrojením vozu a důkladným omlazením všech dílů, případně výměnou některých komponentů za nové. Nové jsou například i některé panely karoserie, které jsou vyrobeny z uhlíkových vláken.

Elektrické pohonné ústrojí podle úpravce dává nejvyšší výkon 373 kW a maximální točivý moment 500 N.m, což stačí k akceleraci z klidu na stovku za méně než 4 sekundy. S plně nabitým akumulátorem pak auto ujede prý více než 240 kilometrů.

Zástavba elektrického pohonu samozřejmě způsobila narůst hmotnosti, Everrati na to zareagovala úpravou podvozku, který dostal například adaptivní tlumiče od firmy Tractive.

Společnost Everrati aktuálně na prvním exempláři uskutečňuje finální testy, po jejich ukončení se pustí do práce na vozech pro zákazníky. První z nich se svých kousků dočkají ještě letos. Ceny přestavby startují na částce 250 tisíc liber, což je v přepočtu 7,4 milionu korun.

Související články

Témata
1. 6. 2021 06:24
Re: Elektricka 911
A proč?? 911 byla hračka s hračkou zůstala. Nikdo s tím nejezdí do Chorvatska na dovolenou.
31. 5. 2021 19:12
Elektricka 911
Usekat ruce !

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku