Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Garage Italia Customs proměňují klasický Fiat Panda 4x4 ve stylový elektromobil

Garage Italia Customs Fiat Panda 4x4
Garage Italia Customs Fiat Panda 4x4
Garage Italia Customs Fiat Panda 4x4
Garage Italia Customs Fiat Panda 4x4
21 Fotogalerie

Společnost Garage Italia Customs dokazuje, že má jistou slabost pro první Fiat Panda 4x4 a na základech tohoto modelu připravuje malou sérií exkluzivních elektromobilů.

Společnost Garage Italia Customs má na svém kontě řadu stylově upravených automobilů, z nichž lze připomenout Alfu Romeo 4C La Furiosa, BMW i8 Futurism Edition, Mazdu MX-5 Levanto či Jeep Renegade Hell’s Revenge nebo Pagani Huayra Lampo a rovněž Fiat Fullback Cross.

Mezi nejnovější kreace této firmy, jejímž vlastníkem je Lapo Eduard Elkann, jenž je vnukem bývalého šéfa Fiatu Gianniho Agnelliho, patří série pěti elektromobilů Panda 4x4 Icon-e. Každý z těchto vozů má vlastní jméno a díky spolupráci s externími partnery i styl. Garage Italia Customs tímto projektem do jisté míry navazuje i na renovaci vozů, jehož původním majitelem byl právě Gianni Agnelli.

 

První z pětice elektromobilů na základech modelu Panda 4x4 nese jméno PANDERIS a vznikl ve spolupráci s módní značkou Vitale Barberis Canonico. Druhý vůz je pojmenován PANDORO a podílela se na něm italská módní návrhářka Marta Ferri. Třetím exemplářem je PAND'ART, na jehož vzniku spolupracoval Arthur Kar z L'Art de L'Automobile. Čtvrtý se jménem PANDINA JONES je výsledkem spolupráce s fórem Car & Vintage a inspiroval jej samotný Indiana Jones. Pátým a posledním vozem této série je 00PANDA pro tajného agenta.

Společnost Garage Italia Customs uvádí, že každý z automobilů je v rámci své proměny kompletně demontován. Karoserie v rámci přestavby podstupují nové lakování odstíny vyvinutými ve spolupráci s BASF R-M, zatímco do interiéru míří nové potahové látky a některé z vozů se mohou pochlubit i Alcantarou.  

 

Zásadní proměna se pak odehrává pod kapotou a původní spalovací motor je u každého z vozů nahrazen elektromotor spojeným s původní převodovkou a pohonem všech kol. Společnost Garage Italia Customs uvádí, že maximální rychlost je 115 km/h a dojezd na jedno nabití je 100 km podle WLTP. V závislosti na zvoleném systému se baterie nabijí na plnou kapacitu za tři nebo až osm hodin.  

Zdroj: Garage Italia Customs S.R.L.