Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda se těší velkému zájmu o revoluční motor Sky-X. Poptávka překonává očekávání

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 29. 11. 2019 • 00:27
107
33
Zobrazit náhledy (107)
Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3

Japonská značka se rozhodla s přísnými emisními normami bojovat po svém. Vytvořila pohonnou jednotku Sky-X, o kterou je mimořádný zájem.

Japonská Mazda působí na dnešním automobilovém trhu jako zjevení. Pořád sází na atmosférické motory, její první elektrický crossover MX-30 nabízí dojezd jen 210 kilometrů a namísto elektrifikace modelového portfolia raději vytvořila zbrusu novou pohonnou jednotku Skyactiv-X, jež má kombinovat to nejlepší z benzinových a naftových motorů.

Jako první tuto technologii dostala Mazda 3 a crossover CX-30, v kompaktním hatchbacku jsme jej už mohli vyzkoušet v rámci mezinárodních jízd. Dobrou zprávou pro Japonce je, že o tuto technologii je mimořádný zájem. Dokonce vyšší, než automobilka před uvedením motoru na trh předpokládala.

V jednom z nedávných rozhovorů to potvrdil Yasuhiro Aoyama, výkonný ředitel společnosti Mazda Europe: „Od uvedení motoru dostáváme velmi dobrou zpětnou vazbu. Šedesát procent objednávek nové Mazdy 3 je aktuálně s motorem Skyactiv-X, pro crossover CX-30 je to 45 %,“ chlubí se Aoyama. Oba vozy přitom v nabídce mají i klasické zážehové a vznětové jednotky.

Vstup na trh se neobešel bez drobných dětských bolístek. Asi 6000 vozů Mazda vybavených motorem Sky-X muselo či musí navštívit servis kvůli možným problémům s nedostatečným přísunem paliva. Může se stát, že řídicí jednotka motoru a převodovky vypočítá nesprávný poměr směsi vzduchu a paliva, což může vést ke ztrátě výkonu. Problém vyřeší jednoduchá aktualizace softwaru, která zabere asi půl hodiny.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Velký zájem? Byl bych moc moc opatrný
| 30. 11. 2019
http://www.autoforum.cz/…musi-do-servisu/

No nekup to, to se vyplatí. To Se zas někdo pěkně napakuje. Zas to budou okecavat SW, dva roky mlžit a lhát a pak nabídnou odkup za podmínky ze si u nich koupíš další nové auto a to vykoupené se prodá nějakému hejlovi který o tom zatím neslyšel. Než na to přijde tak je po tříleté záruce.

http://www.autoforum.cz/…musi-do-servisu/

Mazda Prodávala auta s výrobní konstrukční vadou kde se brousila váčky s hřídelem. Moc dobře o tom věděli. Udělali svolavacku, prý kvůli brzdam, podle VIN A VŠEM VYMĚNILI VE VSI TICHOSTI OLEJ S PILINAMI ZHRUBA KDYŽ TY AUTA MĚLA NAJETO CCA 15000km. Pak začal kolotoč. Kecy o software, vypalování filtru, krátké jízdy, auto nevhodné do města.... byla byla... bylo jasne ze ty motory moc nevydrží a tak přišli s nabídkou ze to auto vykoupi od prvního majitele s tím ze si u nich koupi další auto. To vykoupene prodají dal a druhy majitel uz nemá šanci na reklamaci. No proste sviňárna největšího kalibru !!!!
Tady je jasně vidět co prodávali:
https://youtu.be/Th58DpEIX98
tady je strojový překlad diskuse pod videem:
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
- vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
- kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
- výměna tyčí
- náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
- výměna filtru olejového čerpadla
- kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, ...
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop)
spotreba
| 30. 11. 2019
ja mám 1,6 benzín + plyn originál montáž, hladký
Dacia 75kW/100k/
deklarované spotreby 8,5l plyn
a 6,3l benzín

sedia úplne do puntíku
doporučujem, plyn kupujem 0,5€ za liter
spočítajte si to
Re: Re: Re: Re: Re: Mám ji
| 30. 11. 2019
V tom prípade asi nevymetáš trvale stojaci obchvat a rannú a poobednú špičku, či?
Re: Re: Re: Re: Mám ji
| 30. 11. 2019
Ja to s Peugeot 508SW 2.0Hdi 180koni Automat 2016 dávam s prehľadom po Bratislave, resp. za 6,3l. A to bývam na kopci.
Re: Re: Re: Mám ji
| 30. 11. 2019
Za 6,5 to dízel v súčasnej premávke v bratislave nedáva...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku