Miliardáři při nákupu bugatti rádi rozhazují. Příplatky bývají dražší než ferrari
Ředitel automobilky Bugatti se rozpovídal o ochotě miliardářů utrácet za příplatky. Uvádí, že si rádi dopřejí individualizaci i za půl milionu eur.
O exkluzivní značce Bugatti se v posledních dnech mluví s nejnovějším rychlostním rekordem. Na německé testovací dráze Ehra-Lessien se nejnovější luxusní roadster W16 Mistral stal nejrychlejším otevřeným produkčním autem všech dob, když se Andy Wallacem za volantem rozjel na rychlost 453,91 kilometrů v hodině a už navždy se zapsal do historie. Pro Bugatti je to další světový rekord.
Automobilka při oficiálním zveřejnění rekordu současně uvedla, že unikátní vůz s celým jménem Bugatti W16 Mistral World Record Edition rovnou zamíří do jedinečné sbírky The Singh Collection, která se skládá z předchozích speciálních edic rekordních modelů. Obsahuje také Veyron 16.4 Super Sport, Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse World Record Edition a Chiron Super Sport 300+.
O jedinečném mistralu Bugatti uvádí, že s odhalenými karbonovými vlákny a kontrastním lakování v barvě Jet Orange stál až neuvěřitelných 14 milionů eur, tedy zhruba 354 milionů korun. A tím se postupně dostáváme ke specifické klientele značky, která se skládá z nejbohatších miliardářů na světě, ochotných za nová bugatti zaplatit téměř libovolnou částku.
Mate Rimac, aktuální ředitel automobilky, se navíc rozmluvil o tom, že zákazníci továrny jsou ochotni za příplatky na jediném hypersportu zaplatit klidně i 500 tisíc eur, tedy více než 12,6 milionu korun. S takovým příplatkem jsou volitelné prvky dražší než nové dvanáctiválcové Ferrari 12Cilindri. Často dokonce chtějí, aby jejich vůz byl unikátní a automobilce dají volné ruce a neomezený rozpočet, aby splnila jejich přání.
Ideální ukázkou takového vozu je nedávná unikátní kreace inspirovaná nejslavnějším bugatti všech dob – Bugatti Chiron Super Sport „57 One of One“. Miliardáři prostě milují exkluzivitu, ať už se jedná o exkluzivní barvy, materiály čalounění nebo další doplňky. Nejnovějším modelem značky přitom je Bugatti Tourbillon, navazující na již ukončený chiron, se základní cenou od 3,8 milionu eur, přibližně 96 milionů korun.