Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové BMW M2 v obří maskované galerii: Prohlédněte si auto, které zakončí významnou éru

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 13. 6. 2022 • 20:32
73
12
Zobrazit náhledy (73)
BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2

Ani druhá generace kupé řady 2 nezůstane ochuzena o sportovní emkovou verzi. Technické parametry zůstávají nadále tajemstvím, pokochat se můžeme alespoň rozsáhlou galerií maskovaných exemplářů.

Od slavnostního debutu nové generace BMW M2 nás sice dělí ještě několik měsíců, automobilka už ale vypustila malou videoupoutávku, kterou teď rozšířila o fotogalerii. Neprozrazuje moc, prototypy se po závodním okruhu Salzburgring stále prohánějí s vrstvou maskovací fólie. I tak je ale nejen petrolheadům jasné, že se pod ní ukrývá mimořádně zajímavý stroj.

Zároveň bylo před časem potvrzeno, že druhé vydání M2 bude posledním emkem se spalovacím motorem bez elektrifikace. To není tak hrozná zpráva, jak se může na první pohled zdát. Neznamená to, že všechny další vozy M už budou jezdit jen a pouze na elektrickou energii, dostanou však nějakou formu elektrické výpomoci. Éra ryze spalovacích motorů v útrobách sportovních BMW každopádně brzy definitivně skončí.

Video se připravuje ...

Už nějaký čas víme, že BMW M2 nabídne šestiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly, pohon zadních kol a šestistupňovou manuální, případně osmistupňovou samočinnou převodovku. Přesné parametry agregátu však zůstávají tajemstvím, nedozvěděli se je ani zahraniční novináři, kteří měli před pár dny exkluzivní příležitost prvního svezení. Předběžně se hovoří o výkonu asi 330 kW a točivém momentu přes 600 newtonmetrů. Stovku má auto zvládnout za 4,2 sekundy a svištět dokáže až 250 km/h. Pohotovostní hmotnost se má pohybovat kolem 1650 kg, přičemž řada komponent je sdílena s M3 a M4.

BMW zároveň láká na řadu volitelných položek, které M2 posunou ještě o úroveň výše. V tiskové zprávě je zmíněna například karbonová střecha redukující hmotnost či karbonová skořepinová sedadla pro řidiče a spolujezdce. Světová premiéra novinky proběhne letos v říjnu, prvních kusů se na trhu dočkáme v dubnu příštího roku. Ano, skoro za rok… tak snad to rychle uteče!

Související články

Témata
Avatar - speedfred
15. 6. 2022 14:16
Re: Mně se design
Za poslednú vetu 👍🏻👍🏻
Súčasná M2 podľa mňa tak rýchlo nezostarne, za mňa je top v terajšom výbere u BMW.Perfektný exteriér a hlavne interiér.
Avatar - iudex
15. 6. 2022 13:41
Re: Mně se design
Včera som si práve ošahal 2er naživo a naživo sa mi páči ešte viac. Vôbec nie je veľké, ako niektorí píšu, pocitovo je oproti predošlej generácii len širšie a to je dobre, vizuálne pôsobí tak agresívnejšie, rozkročenejšie ako predchodca, ktorý bol taký štíhly až útly. Vnútri je ale stále tak príjemne stiesnené, palubovka je blízko, interiér je špičkový, ergonomiky dokonalý, akurát vzadu je to akurát tak na aktovku, resp. len pre malé deti.
No a ako bonus je už aj u nás v dispozícii 240i ako zadokolka, teda taká lacnejšia alternatíva k budúcej M2.
Škoda ale, že tak, ako bola vystavená, sa už 2er nedá objednať, pretože do nových sa už dáva digitálny interiér. ;-\
Avatar - lyon667
14. 6. 2022 09:53
Re: Mně se design
O tom není pochyb, už jen díky nahrazení S55 za S58. Jen s tím designem byla předchozí generace dotaženější a agresivnější. Škoda taky absence mechanické ruční brzdy. Za mě by byla ideálem S58 v F87 šasi...
Avatar - Dinar
14. 6. 2022 09:38
Re: Mně se design
To info mám jen z videí na YT, tvrdil to třeba Joe Achilles, ten se na bmw specializuje, sám má M2 předchozí i M3 akutální. Každopádně to za to svezení stát bude. ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 6. 2022 09:25
Re: Mně se design
Paráda! Až tak dobré to je? E46 M3 je dodnes absolutní vrchol. :yes: To už bude stát za svízko potažmo o doplnění garáže. Díky za inspiraci! :yes: :yes: :yes:
Články odjinud