Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové BMW M5 vstupuje na český trh. Cena je hodně lákává!

David Bureš David Bureš 3. 11. 2017
67
64
Zobrazit náhledy (67)
BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5

Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ nebo Audi RS 7 Sportback performance mají nového soupeře z Mnichova. BMW M5 láká na schopnosti i cenu!

BMW řady 5 letos vstoupilo na trh v nové generaci a od té doby postupně rozšiřuje nabídku. Sedan doplnil kombík, portfolio verzí doplnil plug-in hybrid a teď i vrcholné provedení, tradičně nazvané M5, které se u prodejců fyzicky objeví v únoru 2018. Napjatě očekávaná novinka však už teď prostřednictvím konfigurátoru odhalila českou cenu. A ta je hodně lákavá, za novou M5 v základu zaplatíte 3.194.000 korun.

To znamená, že mnichovský sportovní sedan s osmiválcem o výkonu 441 kW svým soupeřům konkuruje nejen svými schopnostmi, ale také svoji cenovkou. V této kategorii si sice na ní tolik nehraje, přesto je třeba zmínit, že M5 je levnější než přímý konkurent v podobě Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+. Tahle osmiválcová střela se 450 kW totiž stojí 3.424.300 korun. A M5 je levnější i než pomalu loučící se Audi RS 7 Sportback, které v 445kW verzi performance přijde na 3.273.900 korun.

V základu přitom u M5 nedostanete jen 4,4litrový osmiválec s dvěma turbodmychadly kombinovaný s osmistupňovým automatem a unikátním pohonem všech kol, ale také bohatou výbavu, která se ostatně od luxusního sedanu dá očekávat.

360p720p

K dispozici máte adaptivní podvozek, 19palcová kola z lehké slitiny, elektrické otevírání víka kufru, adaptivní diodové světlomety, čtyřzónovou automatickou klimatizaci, parkovací senzory vpředu a vzadu, hudební systém Harman Kardon nebo navigaci.

Nabízené příplatkové prvky jsou vesměs shodné s běžnou řadou 5, máme tady hudební systém Bowers & Wilkins (za 97.552 Kč), ovládání gesty (+6.786 Kč) nebo noční vidění (+54.184,-). Zajímavostí pak je, že i k M5 lze pořídit elektricky sklopné tažné zařízení, a to za 32.526 korun.

Specialitou pro M5 je nicméně M sportovní výfukový systém nabízený za 40.638 Kč, karbon-keramické brzdy za 238.472 korun nebo třeba karbonový kryt motoru, ten dostanete za 32.526 korun.

Nevíme jak vy, my bychom ale brali jedno v modré...

















BMW M5 – srovnání s konkurencí
Model BMW M5 Audi RS 7 Sportback performance Lexus GS F Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+
Motor 4.4 V8 bi-turbo 4.0 V8 TFSI 5.0 V8 4.0 V8 twin-turbo
Pohon 4x4 4x4 zadní 4x4
Zdvihový objem [cm3] 4395 3993 4969 3982
Válce/ventily 8/4 8/4 8/4 8/4
Největší výkon [kW/min] 441/5600-6700 445/6100-6800 351/7100 450/5750-6500
Točivý moment [N.m/min] 750/1800-5600 750/2500-5500 530/4800-5600 850/2500-4500
Převodovka 8A 8A 8A 9A
Max. rychlost [km/h] 250 (305*) 250 (305*) 270 250 (300*)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 3,4 3,7 4,6 3,4
Komb. spotřeba [l/100 km] 10,5 9,5 11,2 8,8
Pohotovostní hm. [kg] 1855 1930 1865 1880
Základní cena [Kč] 3.194.000 3.273.900 2.559.000 3.424.300
*Bez omezovače

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Otázka pro Dinara
| 6. 11. 2017
Pravdepodobne ano, a i dalsi by volili jako daily driver 340i.

Mne to proste napadlo, kolikrat v zivote si muzes koupit M5. Otazka je, co pak obetujes, jestli to stoji za to. Racionalne pravdepodobne nestoji.

Dik za pokec, treba to nekdo vyzkousi a da na blog..:-)
Otázka pro Dinara
| 6. 11. 2017
Nechci mluvit za Stealthe, ale nepustil M3ku proto, že mu přišla jako zadokolka přemotorovaná a tudíž už hůř kontrolovatelná? S tím by 540i a 540xi už vůbec neměly mít problém.
Otázka pro Dinara
| 6. 11. 2017
Diky,

ja v ni (540i) jeste nejel, neni snadne ji sehnat. Nepochybuji, ze vykon nechybi..:-)

Ona je to ted pro mne asi jasna volba, jen je ta M5 provokativne blizko..:-)

Mozna je to naivni, vim ze Stealth po pocatecnim nadseni z M3 celkem vychladl...proto se nakonec ptam na diskuzi tech, co s tim maji neco najeto, a jsou nebo se umi vcitit do role uzivatele, takovych lidi neni v CR moc.

Jeste jednou diky za reakci.

A kde je onen zmiňovaný konfigurák?
| 6. 11. 2017
No vidiš...congratulations!
Burešův plat...
| 6. 11. 2017
Já bych se toho nevyužití nebál. Jasně, po městě to člověk moc nevyužije, ale vždycky si představím cestu do Rakouska a krásné rovinky silnice směrem na Písek a tam se předjíždí jedna radost. Když budu mluvit za sebe, tak 350 koní je na předjíždění fajn, ale rozhodně si nemyslím, že by dalších 200-300 koní člověk v takových situacích nevyužil. Na okruh je M5ka blbost, ale na rychlé přesuny s rodinou vypadá ideálně.

Že by měla M5 "příliš mnoho" výkonu, bych tedy obavy neměl. Příliš mnoho definuji tak, že se nikdy nepodíváš k omezovači a to se ti podle mne s tímhle autem nestane. Když budu porovnávat se svou motorkou, která má 175 koní na 175 kilo suché váhy, tak i tam se někdy podívám (mimo okruh) do otáčkového maxima, takže tady bych se nebál. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku