Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Peugeot 308 zná české ceny. Základ od 465.000 Kč, plug-in od 770.000 Kč

Ondřej Mára
Diskuze (57)

Nová generace kompaktního hatchbacku je dostupná v pěti výbavových stupních a s pestrou nabídkou motorizací.

Základem nabídky nové generace Peugeotu 308 je výbavový stupeň Active Pack, který v kombinaci s nejdostupnější motorizací 1.2 PureTech 110 S&S MAN6 začíná od cenovky 465.000 Kč. Celkem jsou v nabídce tři zážehové motory, dva vznětové (1.5 BlueHDI 130 S&S MAN6 od 535.000 Kč) a dokonce ani v základní výbavě nechybí plug-in HYBRID 180 e-EAT8, jehož cena startuje od 770.000 Kč.

Ve výbavě Active Pack přitom nechybí 6 airbagů, bohatý balíček bezpečnostních funkcí, přední LED světlomety s LED denním svícením, zadní LED svítilny s grafikou tří drápů a v podbězích se mohou zabydlet 16palcová ocelová kola, nebo 6 a 17palcová hliníková kola.

V interiéru vůz standardně nabízí i-Cockpit s 10palcovou digitální přístrojovou deskou, 10palcový dotykový infotainment, multifunkční kožený volant, automatickou dvouzónovou klimatizaci, látkové čalounění RENZE, výškově nastavitelná sedadla řidiče i spolujezdce nebo bezklíčové startování.

Vyšší výbavový stupeň Allure už začíná s výkonnější motorizací 1.2 PureTech 130 S&S MAN6 od částky 545.000 Kč, dohromady nabízí dvě zážehové a dvě vznětové motorizace (1.5 BlueHDI 130 S&S MAN6 od 585.000 Kč) a opět nechybí ani hybrid 180 e-EAT8 s cenovkou od 840.000 Kč. Vyšší cenovka ovšem znamená například paket Safety Plus s radarem, couvací kameru, přední LED světla se stylizovaným denním svícením nebo zatmavená skla zadních oken.

Video se připravuje ...

Potěší také Air Quality systém, paket Peugeot Connect s 3D on-line navigací, dynamická sedadla se zesíleným bočním vedením vpředu, kombinované čalounění Falgo & koženka, textilní dekor palubní desky, virtuální ovladače iToggles s možností vlastního nastavení nebo loketní opěrka s držáky nápojů vzadu.

Výbava Allure navíc dostává nadstavbu Allure Pack, která přidává paket Drive Assist + Rear Warning s adaptivním tempomatem, upozorněním na dopravu za vozem, systémem sledování mrtvého úhlu nebo rozšířeným systémem rozpoznání dopravního značení.  Allure Pack navíc přidává také „hands-free“ odemykání a startování Proximity, nová 17palcová kola Halong s výbrusem nebo bezdrátovou nabíječku telefonů. Nabídka motorizací je stejná jako ve verzi Allure, ovšem s příplatkem 25.000 Kč.

Těsně pod vrcholem stojí výbava GT, která už nabízí pouze dvě spalovací jednotky a dva plug-in hybridy. Základem je motor 1.2 PureTech 130 S&S EAT8 od částky 710.000 Kč, který doplňuje motorizace 1.5 BlueHDI 130 S&S EAT8 od částky 760.000 Kč. Slabší plug-in Hybrid 180 e-EAT8 startuje od 905.000 Kč, novinkou je ale výkonnější Hybrid 225 e-EAT8 za částku od 955.000 Kč.

S výbavou GT přitom zákazníci dostávají Matrix LED světlomety, vrstvená skla předních dveří, 18palcová kola Kamaruka, 3D i-Cockpit, Driver Sport Pack, vyhřívaný volant, kombinované čalounění látkou a Alcantarou se zeleným prošíváním, hliníkový dekor, tmavé čalounění stropu, sportovní hliníkové pedály nebo textilní koberečky.

Naprostým vrcholem je pak verze GT Pack, která přidává systém Visionpark3 se 4 kamerami a pokrytím 360° okolí, paket Drive Assist Plus s funkcí Lane Positioning Assist sedadlo řidiče s elektrickým nastavením a certifikací AGR, masážní funkce pro obě přední sedadla, prémiový audio-systém Focal, 18palcová hliníková kola s výbrusem v barvě Onyx, automatické sklápění zrcátek při couvání a boční osvětlení karoserie „Lion Spotlight“.

Nejvyšší výbavový stupeň už přitom obsahuje pouze tři motorizace. Zážehovou 1.2 PureTech 130 S&S EAT8 od 770.000 Kč, vznětovou 1.5 BlueHDI 130 S&S EAT8 od 820.000 a výkonnější plug-in Hybrid 225 e-EAT8, který jako jediný startuje nad hranicí jednoho milionu korun, konkrétně od částky 1.020.000 Kč.

Nový Peugeot 308 v karosářském provedení hatchback dorazí na český trh až v lednu příštího roku. K praktičtějšímu kombíku s označením SW zatím bližší informace nemáme.

Ondřej Mára
Diskuze (57)

Doporučujeme

10. 9. 2021 18:52
Re: Re: Re: Re: Re: Tak ono to nebude tak horký...
Mne prioritne nejde o pocet valcov, ale vykon, hybrid nechcem a ked do kombi nalozis ricatu svokru s bagazov je v kopci vymalovane. Takych 150 koni + v benzine je moje optimum v c segmente
10. 9. 2021 15:32
Re: Jsem
12-13tkm ale dělám doma vč vzduch a kabiny nejjednodušší motor na výměny těhle věcí.Servis netřeba
Avatar - Emel
10. 9. 2021 15:07
Re: Re: Re: Re: Re: Tak ono to nebude tak horký...
Sociální status neřeším... nakonec zvenku nikdo nepozná, co mám v autě za motor.
10. 9. 2021 15:00
Re: 308
Vybavené auto s lepším motorem se dalo ještě před rokem koupit za cca 400 000,-. Třeba Seat Leon kombi 1.5 TSI FR. Mnohem dražší základ s tříválcem je moc.
10. 9. 2021 14:53
Re: Tak ono to nebude tak horký...
Tříválec v základu za 550 000,- není OK. A to ani netuším, jestli ten tříválec nebude čínský.