Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Peugeot 308 zná české ceny. Základ od 465.000 Kč, plug-in od 770.000 Kč

Ondřej Mára Ondřej Mára 9. 9. 2021 • 09:23
70
57
Zobrazit náhledy (70)
Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308

Nová generace kompaktního hatchbacku je dostupná v pěti výbavových stupních a s pestrou nabídkou motorizací.

Základem nabídky nové generace Peugeotu 308 je výbavový stupeň Active Pack, který v kombinaci s nejdostupnější motorizací 1.2 PureTech 110 S&S MAN6 začíná od cenovky 465.000 Kč. Celkem jsou v nabídce tři zážehové motory, dva vznětové (1.5 BlueHDI 130 S&S MAN6 od 535.000 Kč) a dokonce ani v základní výbavě nechybí plug-in HYBRID 180 e-EAT8, jehož cena startuje od 770.000 Kč.

Ve výbavě Active Pack přitom nechybí 6 airbagů, bohatý balíček bezpečnostních funkcí, přední LED světlomety s LED denním svícením, zadní LED svítilny s grafikou tří drápů a v podbězích se mohou zabydlet 16palcová ocelová kola, nebo 6 a 17palcová hliníková kola.

V interiéru vůz standardně nabízí i-Cockpit s 10palcovou digitální přístrojovou deskou, 10palcový dotykový infotainment, multifunkční kožený volant, automatickou dvouzónovou klimatizaci, látkové čalounění RENZE, výškově nastavitelná sedadla řidiče i spolujezdce nebo bezklíčové startování.

Vyšší výbavový stupeň Allure už začíná s výkonnější motorizací 1.2 PureTech 130 S&S MAN6 od částky 545.000 Kč, dohromady nabízí dvě zážehové a dvě vznětové motorizace (1.5 BlueHDI 130 S&S MAN6 od 585.000 Kč) a opět nechybí ani hybrid 180 e-EAT8 s cenovkou od 840.000 Kč. Vyšší cenovka ovšem znamená například paket Safety Plus s radarem, couvací kameru, přední LED světla se stylizovaným denním svícením nebo zatmavená skla zadních oken.

video

Potěší také Air Quality systém, paket Peugeot Connect s 3D on-line navigací, dynamická sedadla se zesíleným bočním vedením vpředu, kombinované čalounění Falgo & koženka, textilní dekor palubní desky, virtuální ovladače iToggles s možností vlastního nastavení nebo loketní opěrka s držáky nápojů vzadu.

Výbava Allure navíc dostává nadstavbu Allure Pack, která přidává paket Drive Assist + Rear Warning s adaptivním tempomatem, upozorněním na dopravu za vozem, systémem sledování mrtvého úhlu nebo rozšířeným systémem rozpoznání dopravního značení.  Allure Pack navíc přidává také „hands-free“ odemykání a startování Proximity, nová 17palcová kola Halong s výbrusem nebo bezdrátovou nabíječku telefonů. Nabídka motorizací je stejná jako ve verzi Allure, ovšem s příplatkem 25.000 Kč.

Těsně pod vrcholem stojí výbava GT, která už nabízí pouze dvě spalovací jednotky a dva plug-in hybridy. Základem je motor 1.2 PureTech 130 S&S EAT8 od částky 710.000 Kč, který doplňuje motorizace 1.5 BlueHDI 130 S&S EAT8 od částky 760.000 Kč. Slabší plug-in Hybrid 180 e-EAT8 startuje od 905.000 Kč, novinkou je ale výkonnější Hybrid 225 e-EAT8 za částku od 955.000 Kč.

S výbavou GT přitom zákazníci dostávají Matrix LED světlomety, vrstvená skla předních dveří, 18palcová kola Kamaruka, 3D i-Cockpit, Driver Sport Pack, vyhřívaný volant, kombinované čalounění látkou a Alcantarou se zeleným prošíváním, hliníkový dekor, tmavé čalounění stropu, sportovní hliníkové pedály nebo textilní koberečky.

Naprostým vrcholem je pak verze GT Pack, která přidává systém Visionpark3 se 4 kamerami a pokrytím 360° okolí, paket Drive Assist Plus s funkcí Lane Positioning Assist sedadlo řidiče s elektrickým nastavením a certifikací AGR, masážní funkce pro obě přední sedadla, prémiový audio-systém Focal, 18palcová hliníková kola s výbrusem v barvě Onyx, automatické sklápění zrcátek při couvání a boční osvětlení karoserie „Lion Spotlight“.

Nejvyšší výbavový stupeň už přitom obsahuje pouze tři motorizace. Zážehovou 1.2 PureTech 130 S&S EAT8 od 770.000 Kč, vznětovou 1.5 BlueHDI 130 S&S EAT8 od 820.000 a výkonnější plug-in Hybrid 225 e-EAT8, který jako jediný startuje nad hranicí jednoho milionu korun, konkrétně od částky 1.020.000 Kč.

Nový Peugeot 308 v karosářském provedení hatchback dorazí na český trh až v lednu příštího roku. K praktičtějšímu kombíku s označením SW zatím bližší informace nemáme.

Související články

Témata
10. 9. 2021 18:52
Re: Re: Re: Re: Re: Tak ono to nebude tak horký...
Mne prioritne nejde o pocet valcov, ale vykon, hybrid nechcem a ked do kombi nalozis ricatu svokru s bagazov je v kopci vymalovane. Takych 150 koni + v benzine je moje optimum v c segmente
10. 9. 2021 15:32
Re: Jsem
12-13tkm ale dělám doma vč vzduch a kabiny nejjednodušší motor na výměny těhle věcí.Servis netřeba
Avatar - Emel
10. 9. 2021 15:07
Re: Re: Re: Re: Re: Tak ono to nebude tak horký...
Sociální status neřeším... nakonec zvenku nikdo nepozná, co mám v autě za motor.
10. 9. 2021 15:00
Re: 308
Vybavené auto s lepším motorem se dalo ještě před rokem koupit za cca 400 000,-. Třeba Seat Leon kombi 1.5 TSI FR. Mnohem dražší základ s tříválcem je moc.
10. 9. 2021 14:53
Re: Tak ono to nebude tak horký...
Tříválec v základu za 550 000,- není OK. A to ani netuším, jestli ten tříválec nebude čínský.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud