Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Omlazená Škoda Karoq už má ceny. Nový základ je dražší a lépe vybavený

Jan Zajíc Jan Zajíc 1. 12. 2021 • 17:37
82
61
Zobrazit náhledy (82)
Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline Škoda Karoq Sportline

Škoda krátce po odhalení modernizovaného Karoqu představuje také nové ceny.

Automobilka docela výrazně překopala český ceník. Omlazený Karoq na tuzemský trh vstupuje v pěti výbavových stupních - Ambition, Style, Style Exclusive, Sportline, Sportline Exclusive - a s pěti pohonnými jednotkami na výběr. Kompletní ceník zatím k dispozici nemáme, ale nabídnout můžeme alespoň základní ceny jednotlivých výbavových linií.

video

Začněme u nejlevnější verze. Škoda z nabídky škrtla dosavadní základní variantu Active, kterou nahrazuje provedení Ambition. To s přeplňovaným tříválcem 1.0 TSI o výkonu 81 kW začíná na částce 638.900 Kč.

Karoq Active stál 530.900 Kč, v "předfaceliftovém ceníku", platném ještě pro vozy skladem, ho už ale nenajdeme. Současný základ pro Karoq před omlazením je s motorem 1.0 TSI 81 kW ve výbavě Ambition za 613.900 Kč.

Škoda zdůrazňuje, že modernizované SUV nyní už v základu nabízí ve srovnání s Karoqem v provedení Active bohatší výbavu, a to v hodnotě 116.900 Kč. Zahrnuje navíc LED přední světlomety, Top LED zadní světla, ostřikovače světlometů, elektrické sklápění zrcátek, parkovací senzory vzadu, 16palcová kola z lehké slitiny, ochranné lemy kol, rozpoznání únavy, startování tlačítkem, tempomat s omezovačem rychlosti, světelný a dešťový senzor, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním, dvouzónovou automatickou klimatizaci, Sunset, výškově nastavitelná sedadla řidiče a spolujezdce s bederními opěrkami, Jumbo Box s přední loketní opěrkou, bezdrátový Smartlink, infotainment Bolero s 8palcovým displejem, digitální asistentku Laura, web rádio, barevný maxidot, další 4 reproduktory a Care Connect na 3 roky.

video

„Stejně jako u ostatních modelových řad se i u modelu Karoq ukázalo, že zákazníci preferují lépe vybavené vozy. Proto jsme z nabídky odstranili základní verzi Active a sdružili nejžádanější prvky dosavadní volitelné výbavy do stupňů Style Exclusive a Sportline Exclusive tak, abychom je zájemcům poskytli ve standardních ceníkových specifikacích bez jakýchkoliv dalších příplatků,“ vysvětluje zrušení varianty Active Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení společnosti Škoda Auto.

Za období od září 2020 do září 2021 si podle automobilky téměř 47 % zákazníků vybralo variantu Style, další pětina zvolila výbavový stupeň Sportline. Jako třetí v pořadí následovala s téměř 15% podílem verze Ambition, akční modely (125 let a 2021) si u autorizovaných prodejců objednalo rovněž 15 % zákazníků. Zbylí zájemci pak volili varianty Scout či Active (obě pod hranicí 2% podílu).

Přesuňme se ale výš. Specifikace Style přidává 17palcová kola jiného designu, výraznější střešní spoiler v barvě vozu, volbu jízdního režimu, vyhřívání předních sedadel, ostřikovačů i volantu, bezklíčové zamykání a startování či vkládané tkané koberce. Takto vybavený Karoq vstupuje do předprodeje s cenovkou od 663.900 Kč.

Nový stupeň Style Exclusive obsahuje navíc například chromované lišty oken, dekorativní prahové lišty, adaptivní podvozek DCC, Matrix-LED přední světlomety, parkovací senzory vpředu a parkovací kameru vzadu, Travel Assist, vyhřívané čelní sklo, virtuální kokpit s 10,25palcovým displejem, virtuální pedál nebo infotainment Amundsen s navigací včetně online služeb na 3 roky. V tomto případě se začíná se základní motorizací 1.5 TSI (110 kW) na částce 823.900 Kč.

Variantu Sportline odlišuje několik designových prvků vně i uvnitř, ale také progresivní řízení, adaptivní podvozek DCC, adaptivní tempomat do 210 km/h či Matrix-LED přední světlomety. Ceny startují na 763.900 Kč.

Vrcholnou specifikaci zatím představuje Sportline Exclusive, nabízející třízónovou klimatizaci a vrcholný infotainment Columbus s 9,2palcovým displejem. Toto provedení začíná na 838.900 Kč.

První exempláře by se k zákazníkům měly dostat na jaře příštího roku.

Související články

Témata
3. 12. 2021 14:03
Re: Zoufalci
Jo přesně, on Passat je v ceníku o 100 dražší, ale zase je na něj o víc jak 100 tis. vyšší běžná sleva, takže na pořízení levnější a zároveň lepší auto.. mně by sedan nevadil, máme jiné rodinné auto. Ale kdo chce rodinné služební auto, stejně bere combi, tak je to asi jedno..
3. 12. 2021 14:02
Re: Zoufalci
Ne koukal jsem na kombíky..
Avatar - Emel
2. 12. 2021 21:44
Re: Zoufalci
Tak jestli je to sedan proti liftu, tak je to asi i celkem pochopitelný, se sedanem jako s rodinným vozem to není žádný terno.
Mně se vždycky o dost víc líbil Superb, ale v posledních letech vycházel po slevách o dost dráž.
Avatar - Emel
2. 12. 2021 21:39
Re: Zoufalci
My jsme měli vždycky větší slevy na Passaty, tam býval standard přes 20%, u Superbu byl člověk rád za 10%, takže i v tý pořizovačce byl Passat ve finále znatelně levnější. Ale není to žádnej velkej fleet.
2. 12. 2021 16:48
Re: Zoufalci
Teď na to koukám, Superb v manuálu Ambition se prodává za stejnou cenu jako Passat Highline DSG. Shodný nájezd, rok výroby atd. To je šílený, co je Čech schopnej připlatit si za to, aby jezdil v horším autě jen proto, že má německo-českej znak na kapotě :-! :-! :-! .

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud