Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Captur vs. Honda HR-V – Gal proti samurajovi

David Bureš David Bureš 18. 12. 2015 • 17:26
80
154
Zobrazit náhledy (80)
Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur
Do segmentu malých SUV zamířil nový zástupce. Jak si Honda HR-V vede proti zavedenému modelu v podobě Renaultu Captur?


Úvod, pořizovací náklady


Malá SUV patří mezi nejrychleji rostoucí segmenty v Evropě. Od ledna do září se na evropských trzích prodalo přes 800.000 těchto vozů, což je o polovinu více než ve stejném období loňského roku. Automobilky na tento zájem reagují a nabídku takových aut postupně rozšiřují. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli postavit jednu z letošních novinek proti zavedenému soupeři. Nové modely zastupuje Honda HR-V, zatímco na straně starých známých stojí Renault Captur, který se na českém trhu prodává od jara 2013.

Captur si za více než dva roky prodeje vybudoval silnou pozici, loni i letos je v Evropě nejprodávanějším malým SUV. Jeho prodeje v prvních devíti měsících roku meziročně rostly o 22 %, podle mnohých názorů i na úkor malého hatchbacku Renaultu Clio, který si meziročně polepšil jen o procento.

180p270p360p540p720p1080p

Ani Honda však není úplnou novinkou, na starém kontinentě se sice začala prodávat až letos, v Japonsku je ale nabízena s označením Vezel už od konce roku 2013. Na domácí půdě navíc slavila výrazný úspěch, loni se v zemi vycházejícího slunce Vezel stal vůbec nejprodávanějším SUV na trhu. HR-V a Captur jsou proto zajímavými soupeři – na jedné straně stojí úspěch podle vkusu japonských zákazníků, na druhé straně prodejně úspěšný evropský styl.

Proti sobě jsme postavili vozy s naftovým motorem pod kapotou. Benzinové jednotky jsou sice v případě obou modelů na českém trhu oblíbenější, v případě testovaných turbodieselů ale k sobě mají obě auta parametrově nejblíže. Rozdíl mezi 1.5 dCi (81 kW) Renaultu a 1.6 i-DTEC (88 kW) Hondy činí jen 7 kW a 40 N.m.

Oba vozy řadíme do segmentu malých SUV, přesto je třeba zmínit, že Honda HR-V má blízko k těm kompaktním. Na délku měří 4.294 mm, což je o 172 mm více než v případě Capturu. Tento rozdíl je znát hlavně na vnitřním prostoru.

Francouz láká cenou

Hondu HR-V je možné pořídit ve třech výbavových stupních, Renault Captur dokonce v pěti. Pokud však výběr omezíme na zkoušené turbodiesely, nabídka se u francouzského SUV rázem omezí na dvě nejvyšší verze. Přesto Captur stojí méně – základní cena testovaného 1.5 dCi (81 kW) činí 464.900 Kč, zatímco HR-V s motorem 1.6 i-DTEC (88 kW) pořídíte od 539.990 Kč.

suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty

Oba vozy za zmíněnou částku nabízejí slušnou výbavu. Nechybí klimatizace, tempomat nebo litá kola. Honda sice dokáže nalákat na standardně dodávaná vyhřívaná sedadla, to je ale její jediná konkurenční výhoda. Captur ve verzi Intens proti tomu kontruje mlhovkami, navigací nebo dešťovým a světelným senzorem. HR-V tyto prvky také umí nabídnout, ale až ve vyšších stupních výbavy, individuálně si za ně není možné připlatit. To je zkrátka nevýhoda pevně stanovených verzí, které jsou pro auta ze země vycházejícího slunce typické.

Pořizovací nákladyHonda HR-VRenault Captur
ZÁKLADNÍ CENA
Motor a stupeň výbavy1.6 i-DTEC/529.900 Kč (Comfort)1.5 dCi/464.900 Kč (Intens)
STANDARDNÍ VÝBAVA A PŘÍPLATKY
Denní svícení [Kč]halogenovédiodové
Litá kola [Kč]16"17"
Rezervní kolo [Kč]-2.000
Metalíza [Kč]13.90012.500
Klimatizace [Kč]automatickáautomatická
Zadní parkovací kamera [Kč]-4.000
Vyhřívaná přední sedadla [Kč]S5.000
Parkovací senzory vpředu/vzadu [Kč]--/S
Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka [Kč]SS
Kožený volant [Kč]-S
SERVIS
Světlomet/zadní sdružená svítilna [Kč]16 504/10 5607393/2319
Přední/zadní nárazník [Kč]12 669/50347409/6659
Přední blatník [Kč]75384430
Čelní sklo [Kč]10 0586009
Brzdové destičky přední + výměna [Kč]2419 + 19352054 + 551
Hodinová sazba v servisu [Kč]742787
Náklady na servisní prohlídky do ujetí 100 000 km [Kč]14 82923 251
ZÁRUKY
Celý vůz/lak/neprorez. karoserie (roky)3/3/125/3/12
Prodloužená zárukaNe5/200 000 km

Honda je dražší také v oblasti náhradních dílů, Renault však poráží v nižší hodinové sazbě servisu (742 Kč vs. 787 Kč) a nižšími náklady na předepsané servisní prohlídky. Captur však standardně nabízí pětiletou záruku, zatímco HR-V tříletou. Výhodou Japonce je osmiletý věrnostní program, který kryje náklady v případě poruchy některých dílů, prodloužená záruka ale k dispozici není. U Francouze se může zvýšit celkový nájezd. Standardně je pětiletá záruka omezena na ujetí 100.000 km, za 9.190 Kč může být tento maximální nájezd dvojnásobný. Verdikt v otázce ceny je tak jasný, Captur je v této oblasti prostě o třídu lepší.

HODNOCENÍ POŘIZOVACÍCH NÁKLADŮHonda HR-VRenault Captur
Základní cena58
Standardní výbava a příplatky68
Servis58
Záruky78
Průměr5,758,00

Dojem, praktičnost


Excentrické tričko proti usedlé polokošili

Jakmile se obě SUV postaví bok po boku, zrak se ihned otočí ke Capturu. Francouz je na první i druhý pohled líbivější a má větší šmrnc, což dále zdůrazňují příplatkové prvky upravující vzhled auta. Barevná kola nebo jiná barva střechy testovaného exempláře jasně značí, že Captur cílí hlavně na mladší zákazníky. Pestré barvičky navíc nejsou nijak drahé, třeba sada oranžových detailů karoserie přijde na 7.500 Kč. Jedinou výtkou tak může být fakt, že Captur je až příliš podobný crossoveru Kadjar nebo malému hatchbacku Clio.

Také HR-V má své kouzlo. Skryté kliky zadních dveří navozují iluzi kupé, celkové ladění designu je ale usedlejší než u Capturu. Navíc si nemůžeme pomoci, že z některých úhlů (hlavně zezadu) působí Honda poněkud neforemně a možná i trochu zastarale – na mysli máme především koncové svítilny. Také HR-V umí individualizovat svůj vzhled, katalog příslušenství zahrnuje přední „lízátko,“ speciální stupačky nebo sadu chromovaných dílů. Nabídka ale není tak široká jako u Francouze.

suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty

HODNOCENÍ DESIGNUHonda HR-VRenault Captur
Vnější vzhled68
Vnitřní vzhled76
Zpracování86
Ergonomie77
Konektivita77
Průměr7,006,80

Moderní design proti lacinějším materiálům

Naopak svým vnitřkem Honda zasazuje Renaultu těžkou ránu. Už v zavírání dveří je rozdíl – u Capturu se ozve laciná plechová rána, zatímco u HR-V jen jemné dovření. Přestože oba vozy používají na vrchu palubní desky tvrdé plasty, celkové pojetí vyzní v HR-V výrazně lépe. Použité materiály Capturu zkrátka vypadají lacině, až křehce, byť s kvalitou zpracování na tom není nijak špatně – uvnitř nic nevrže a komponenty dobře lícují. Také jednoduchá grafika v kapličce s přístroji vypovídá o nízké ceně auta. To materiály HR-V působí hodnotněji a hlavně moderněji – rozhodně by jeden neřekl, že se oba vozy světu představily ve stejném roce. Dotyková tlačítka na středovém panelu asi nevyhoví všem, fungují ale až na výjimky spolehlivě.

Designéři Renaultu se však vyřádili na netradičních detailech. Schránka před spolujezdcem se nevyklápí, ale vysouvá (což pro dlouhány na místě spolujezdce není příliš praktické), kapsy na zadní straně předních sedadel nahradily gumicuky. Potahy sedadel pak ocení rodiny s malými dětmi i milovníci stylu. U verze Intens jsou měnitelné, je možné je stáhnout a v případě nutnosti vyprat, případně vyměnit za jiné. Nové potahy stojí od 6.490 Kč.

Pohodlněji se nám sedělo v HR-V, u Capturu je pozice vyšší a jeho sedadla tolik neobejmou tělo. Sedačky obou aut by navíc mohly mít delší sedáky. U Francouze dále zamrzí chybějící loketní opěrka, která je dodávána jen ve formě příslušenství – stojí 3.990 Kč (bez montáže). V obou případech nás zaujaly řadicí páky. V HR-V je příjemně krátká a zároveň díky vyvýšené pozici dobře po ruce, hlavice se však nedrží úplně příjemně. V tomto ohledu boduje Captur, který v rámci nabídky příslušenství dostal ideálně tvarovanou kulatou hlavici z někdejšího Mégane GT220 (+2.290,-). Je ale kovová, a tak při chladných ránech studí do ruky.

suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty

U obou SUV najdeme jistá pochybení v oblasti ergonomie. V Renaultech nám dlouhodobě vadí zapínání tempomatu u ruční brzdy, tlačítka na volantu navíc nejsou podsvícena, což je za tmy matoucí. Dekor v dolní části volantu pak klouže v rukou, což je obzvlášť nepříjemné na klikaté silnici. U Hondy si zase stále nedokážeme zvyknout na složité ovládání palubního počítače.

Oba vozy do testu dorazily s multimediálním systémem včetně navigace, který používá sedmipalcovou dotykovou obrazovku. V případě Japonce se jedná o systém Honda Connect dodávaný v testované verzi Executive standardně, pro nižší stupeň Elegance za 16.000 Kč. Renault pro Captur ve verzi Intens standardně dodává systém Media Nav, my ale sáhli po lepším R-Linku za 15.000 Kč (bez příplatku až v nejvyšší verzi X-Mod).

Oba systémy je možné do určité míry individualizovat – u Hondy zvolíte třeba tapetu, u Renaultu podobu úvodní obrazovky – vedle sebe se může objevovat mapa navigace, aktuálně naladěná stanice rádia a další údaje. Oba systémy reagují na pokyny obdobnou rychlostí, z hlediska intuitivnosti ale u nás vyhrál francouzský R-Link. V jeho menu jsme potřebná data našli na první dobrou, zatímco u Hondy jsme si na logiku museli nejprve zvyknout.

Přestože jsou na tom oba soupeři z hlediska rozvoru podobně – 2.610 mm Hondy poráží Renault o nevýznamné čtyři milimetry – vnitřním prostorem se oba velice liší. Vliv na tom mají použité platformy. Captur je postaven na základech malého hatchbacku Clio, zatímco HR-V sdílí architekturu s modelem Jazz, který kombinuje prvky hatchbacku a MPV.

HR-V prostorností vzadu jasně dominuje, auto opravdu překvapuje, kolik zde konstruktéři našli místa. Ani Captur není vzadu nějak stísněný (až na průměrnou výšku nad sedákem), jen má zkrátka v podobě Hondy těžkého soupeře. „Pomoci“ si navíc může standardně dodávanou posuvnou zadní lavicí, kterou Honda nenabízí ani za příplatek. Jen škoda, že je lavice v celku a že po posunu zcela vpřed je místo pro pasažéry pouze nouzovou záležitostí.

suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty

Mamutí prostor na zadních sedadlech není u HR-V na úkor velikosti zavazadelníku, ba naopak. Jeho základní objem činí díky volnému prostoru pro rezervu 470 litrů, všechny verze Hondy jsou totiž na českém trhu dodávány s lepicí sadou. Tuto hodnotu je možné zvýšit až na 1.533 litrů, a to díky slavným Magic Seats. Ty se jedním tahem samy sklopí do roviny, v případě potřeby je možné zvednout jejich sedák a převážet rozměrnější zavazadla v kabině. Tento trik umožnilo umístění palivové nádrže pod přední sedadla. Nakládací hrana je v případě HR-V nižší než u Capturu, leží v 66 cm nad vozovkou (vs. 73 cm).

Honda HR-V vs. Renault Captur – srovnání rozměrů zavazadlových prostorů
ModelHonda HR-VRenault Captur
Objem zavazadelníku min/max [l]470/1533377/1235
Výška nákladové hrany [mm]660730
Šířka kufru v nejužším místě [mm]10001010
Délka kufru [mm]800380-590
Délka po sklopená zadní opěradla [mm]16001310
Výška pod plato [mm]560610

Ani zavazadelník Capturu není malý, jeho objem se pohybuje od 377 do 455 litrů podle polohy zadní lavice. I v tomto případě je standardem lepicí sada, rezervní kolo se dodává za 2.000 Kč. Schod po sklopení zadní lavice vyrovnává dvojitá podlaha, která je v případě testované verze oboustranná – z jedné strany je omyvatelný plast, z druhé pak koberec. Sklopením zadních sedadel vznikne prostor velký 1.235 litrů, což je další důkaz, že v otázce prostornosti Captur na přece jen větší HR-V ztrácí.

HODNOCENÍ INTERIÉRUHonda HR-VRenault Captur
Prostornost97
Přední sedačky77
Zadní sedačky97
Kufr97
Variabilita87
Průměr8,407,00

Motor, jízdní vlastnosti


Motorově vyrovnaní soupeři

Pod kapotou testovaného Capturu se objevuje známá vznětová patnáctistovka s 81 kW a 260 N.m. To v útrobách HR-V pracuje relativně nový motor – 1.6 i-DTEC (88 kW a 300 N.m), který byl vyvinut speciálně podle potřeb evropských zákazníků jako nástupce starší 2.2 i-DTEC. Nejvyššího výkonu obě auta dosahují v 4000 otáčkách, točivý moment u Renaultu vrcholí v 1750 otáčkách, zatímco u Hondy o něco výše, ve 2000 otáčkách.

Na základě parametrů by se dalo odhadnout, že HR-V bude o pořádný kus rychlejší než Captur, to by ale Francouz nesměl být o zhruba metrák lehčí. Síly jsou tak rázem vyrovnané a na silnici oba automobily působí podobně rychle.

To se potvrdilo i měřením. Výkon HR-V je znatelný až ve vyšších rychlostech. Captur totiž silnější Hondu v pružném zrychlení z 60 na 80 km/h porazil o 0,3 sekundy. Ve zrychlení z 80 na 120 km/h už tempo udávala Honda (12,8 s vs. 13,4 s).

suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty

Honda HR-V vs. Renault Captur – dynamické měření na letišti
ModelHonda HR-VRenault Captur
Pneumatiky215/55 R17205/55 R17
Pružnost na 4. RS(60-100 km/h)/5. RS (80-120 km/h) [s]7,5/12,87,2/13,4
Otáčky na nejvyšší RS při 130 km/h24002500
Skutečná rychlost při tachometrových 50, 90 a 130 km/h [km/h]46,6/86,6/123,147,1/86,2/125,3
Brzdná dráha ze 100 km/h [m]43,544,7

Přesto nepatrné rozdíly mezi oběma agregáty najdeme. Zátah japonské šestnáctistovky je lineárnější bez znatelného turboefektu, to u francouzské patnáctistovky je kolem 2000 otáček citelný silnější kopanec.

Řazení v Capturu je slušné, v HR-V ale doslova dokonalé – dráhy jsou velice přesné a krátké, řidič si opravdu vychutnává práci s kraťoučkou řadicí pákou. Snad jen ta spojka je až zbytečně citlivá, což ztěžuje rozjezdy.

suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty

Captur díky své nižší hmotnosti boduje také v oblasti spotřeby, a to jak té udávané, tak reálné. Kombinovaná spotřeba Capturu podle metodiky EU činí opravdu nízkých 3,7 litru na 100 km, zatímco u HR-V je o 0,3 litru vyšší. Stejného rozdílu jsme dosáhli i při testování. Při ostřejší jízdě jel Captur za šest, zatímco HR-V za 6,3 litru. S lehkou nohou se s Renaultem dá dostat k hranici pěti litrů, v případě Hondy spíše na 5,5 litru.

HODNOCENÍ MOTORUHonda HR-VRenault Captur
Zrychlení76
Pružnost77
Spotřeba udávaná89
Spotřeba v testu67
Odhlučnění motoru86
Průměr7,207,00

Jistotou se chlubí oba

Podvozky obou aut používají obdobná řešení – vzpěry McPherson vpředu a jednoduchou zadní nápravu. Jízdně jsou na tom oba vozy velmi podobně, oba nabízejí přesné řízení a slušné jízdní vlastnosti, ve všech ohledech je ale na tom Honda o pověstný chlup lépe než Renault. Captur v zatáčkách pěkně sedí, do jízdy ale často mluví kontrola trakce, zatímco HR-V si i v ostřeji projetém oblouku vystačí bez zásahu elektronického pomocníka. Naladění podvozků obou aut je spíše tužšího ražení, Captur ale na nerovnostech poskakuje o něco více.

suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty

Největší rozdíl je znatelný v odhlučnění podvozku – od kol HR-V se ozývá pouze jemný dusot, to v Capturu jednotlivé nerovnosti dobře slyšíte. Naopak aerodynamický hluk v dálničním tempu je u obou aut zhruba podobný, Honda je možná o něco tišší. Zatímco u benzinové Hondy jsme si stěžovali na hluk od motoru, u té se vznětovou šestnáctistovkou je všechno v pořádku – agregát točí ve 130 km/h příjemných 2400 otáček. To brzdový systém je u Capturu i HR-V obdobně účinný, z rychlosti 100 km/h jsme s Capturem zastavili na 45 metrech, HR-V bylo o metr lepší.

Ve dvou aspektech je ale na tom Captur přece jen lépe. Za prvé, jeho světlomety svítí jasněji než základní halogeny HR-V. Řešením jsou diodové světlomety, ty jsou ale pro Hondu dostupné až v nejvyšší verzi Executive. Za druhé je pak nutno zmínit světlou výšku 200 mm, díky níž Captur zvládne i jízdu po rozježděné polní cestě. To HR-V se světlostí 170 mm dává najevo své ryze městské zaměření.

suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty

HODNOCENÍ JÍZDNÍCH VLASTNOSTÍHonda HR-VRenault Captur
Ovladatelnost87
Komfort odpružení76
Odhlučnění podvozku86
Řízení88
Řazení97
Brzdy88
Průměr8,007,00

Závěr


Závěr

Duel Renaultu Captur a Hondy HR-V je soubojem dvou nejprodávanějších aut – zatímco Captur je nejprodávanějším malým SUV v Evropě, HR-V boduje v Japonsku, kde byl loni vůbec nejprodávanějším SUV na trhu. Náš test ukázal, že prodejní úspěchy obou modelů nejsou náhodou.

Honda je v mnoha aspektech lepší, za svoji kvalitu si ale nechává zaplatit, čímž se jí Renault přiblížil na dosah. Na body ale HR-V nakonec přece jen vyhrálo. Francouz nicméně za Japoncem nijak výrazně nezaostává, a tak díky své výrazně nižší ceně může být pro mnoho zájemců lepší volbou. Nabízí i povedenější vzhled, který je možné snadno upravit pomocí množství individualizačních prvků. Náš verdikt je každopádně jasný – rozhodně se vyplatí si za HR-V připlatit, protože nabízenou kvalitou si svoji vyšší cenovku dokáže obhájit.

suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty suv honda renault testy video redakcnivideo srovnavacitesty

SHRNUTÍ HODNOCENÍ
MODELHonda HR-VRenault Captur
POŘIZOVACÍ NÁKLADY5,758,00
DESIGN7,006,80
INTERIÉR8,407,00
MOTOR7,207,00
JÍZDNÍ VLASTNOSTI8,007,00
CELKOVÝ PRŮMĚR7,277,16
CELKEM***1/2***1/2

Honda HR-V 1.6 i-DTEC (88 kW)

Nejlevnější verze modelu479.900 Kč (1.5 i-VTEC/96 kW Comfort)
Základ s testovaným motorem539.900 Kč (1.6 i-DTEC/88 kW Comfort)
Testovaný vůz bez příplatků679.900 Kč (1.6 i-DTEC/88 kW Executive)
Testovaný vůz s výbavou693.800 Kč (1.6 i-DTEC/88 kW Executive)

Plusy

  • Prostorná kabina
  • Moderní interiér
  • Dobře odhlučněný motor

Minusy

  • Vyšší pořizovací cena
  • Nízký výkon světlometů
  • Citlivá spojka

Renault Captur 1.5 dCi (81 kW)

Nejlevnější verze modelu309.900 Kč (0.9 TCe/ 66 kW Life)
Základ s testovaným motorem464.900 Kč (1.5 dCi/81 kW Intens)
Testovaný vůz bez příplatků464.900 Kč (1.5 dCi/81 kW Intens)
Testovaný vůz s výbavou509.690 Kč (1.5 dCi/81 kW Intens)

Plusy

  • Nízká cena
  • Atraktivní vzhled
  • Slušná světlá výška

Minusy

  • Horší odhlučnění podvozku
  • Lacinější materiály
  • Hrubší zvuk motoru

Foto: Petr Homolka

Zobrazit celý článek
Témata
Model Honda HR-V 1.6 i-DTEC Renault Captur 1.5 dCi
Cena základní sestavy 679 900 Kč 464 900 Kč
Cena testované sestavy 693 800 Kč 509 690 Kč
Motor
Typ motoru: přeplňovaný vznětový přeplňovaný vznětový
Válce / ventily: 4 / 4 4 / 4
Zdvihový objem (ccm): 1597 1491
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 88 / 4000 81 / 4000
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 300 / 2000 260 / 1750
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 192 180
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 10 11.4
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): 4.2 / 3.8 / 4 4 / 3.6 / 3.7
Emise CO2: 104 98
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 470 / 1103 377 / 1235
Objem nádrže (l): 50 45
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1395 / 475 1288 / 475
Rozměr pneu: 215/55 R17 205/55 R17
Honda HR-V 1.6 i-DTEC
Renault Captur 1.5 dCi
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4294 4122
b) šířka (mm): 1772 1778
c) výška (mm): 1605 1566
d) rozvor (mm): 2610 2606
e) rozchod vpředu (mm): 1535 1531
f) rozchod vzadu (mm): 1540 1516
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 860 / 1090 860 / 1040
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 710 / 950 600 / 800
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 980 1010
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 940 890
k) šířka vpředu (mm): 1490 1380
l) šířka vzadu (mm): 1420 1380
délka sedáku vpředu (mm): 470 470
délka sedáku vzadu (mm): 450 500
výška opěradla vpředu (mm): 600 650
výška opěradla vzadu (mm): 570 560
místo vzadu pod předním sedadlem: Ano Ano
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Zrovnávačka o ničom
| 20. 12. 2015
HRV je len o 3 cm kratšia ako Qashqai a cenovo sa pohybuje na úrovni tejto triedy crossoverov takže asi tak.
no tak trošku objektivně
| 20. 12. 2015
200 mm je zmíněno přímo v tomto testu v kapitole "Jistotou se chlubí oba". Ovšem jinde se píše 17 cm. (Bodenfreiheit 170 mm) tak jak píšeš ty.
[odkaz]
Avatar - _Karel_
no tak trošku objektivně
| 20. 12. 2015
Tak umíš číst nebo neumíš? V brožuře Capturu, na stránkách Renaultu, píší o 17cm. A já se ptal, odkud ty bereš 20. Někde je chyba.
no tak trošku objektivně
| 20. 12. 2015
Co na tom chceš vysvětlovat. Captur má 20 cm a HRV 17 cm. Nejtragičtější je CX3. Ta má snad jen 15 cm.
Kopanec ?
| 20. 12. 2015
Moc nerozumím, proč je u Capturu cítit ten silný kopanec při 2000 ot.min, když dle údajů výrobce má mít motor maximum síly už při 1750 otáčkách.
Předpokládám že pokud by byl příčinou jen opožděný nástup turba, pan redaktor by se o něm zmínil. Proto si myslím že výrobce buď bohapustě lže, nebo jste k testu dostali auto s vadným motorem

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku