Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Stylové nabíjení: Everrati teď nabízí ke klasikám na baterky i designové nabíječky

Daniel Fuglevič
Diskuze (4)

Výrobce domácích stanic Andersen EV už nyní nabízí elegantní nabíječky, které nejsou jen bílou krabicí na stěně. Spolupráce se známým úpravcem však jejich design posune na novou úroveň.

Britská společnost Everrati, která nabízí přestavby klasických vozů na elektromobily, se rozhodla svůj byznys rozšířit také o nabídku domácích nabíječek. Ve spolupráci s firmou Andersen EV, prémiovým poskytovatelem domácího nabíjení, tak zajistí ke svým elektrickým modelům i nabíjecí stanice v designu, který bude majitelům ladit se samotným vozem.

Video se připravuje ...

Everrati říká, že se zakázkovými stanicemi míří na zájemce, kteří si váží stylu domácí nabíječky stejně jako svého auta. Jednoduše řečeno nebudou majitelé svá klasická auta na baterky nabíjet z moderně vypadajících stanic – na prvních fotkách ukazuje společnost nabíjecí stanici ve formě jednoduché schránky, která se svým dřevěným dekorem zapadá ke stylu starého domu i nabíjeného Land Roveru.

Lze si ale představit, že například pro elektrická Porsche 911 nebo Mercedes SL Pagoda z nabídky Everrati si zákazníci zvolí kompletně jiný design domácí nabíječky. Každá stanice bude ostatně na zakázku vyráběna ve Velké Británii a obě společnosti zmiňují možnost až dvoustovky různě upravitelných designů, vyvedených v barvách či dekorech padnoucích k jakémukoliv vozu a domovu.

Stylové nabíječky nebudou výhradou pouze nových zákazníků, zpětně si je mohou dle svých představ objednat i stávající majitelé vozů od Everrati. Technika domácích stanic Andersen A3 a A2 zajistí dle specifikace nabíjecí výkon 7 či 22 kW, navíjecí kabel včetně konektoru chytře schovaný v konstrukci schránky, využití sítě solárních panelů na domu nebo konektivitu s aplikací v telefonu.

Standardní série nabíječek Andersen A3 a A2 začíná na cenovkách od 995 liber (asi 29.000 korun), respektive od 1199 liber (asi 35.000 korun). Personalizované stanice ve spolupráci s Everrati tak určitě přijdou na větší částku v závislosti na samotném designu.

Everrati má současně v portfoliu kromě zmíněného Porsche 911 (964), Mercedesu SL Pagoda (W113) a Land Roveru také přestavbu klasického Range Roveru ze 70. let nebo dokonce elektrickou repliku Fordu GT40 od dílny Superformance.

Daniel Fuglevič
Diskuze (4)

Doporučujeme

6. 6. 2024 17:08
Prý "klasická auta na baterky"!
Už jste někdy četli větší chucpe? :-[] :-[] :-[] :no:
6. 6. 2024 16:16
Aneb jak znehodnotit historický vůz
Toto snad nemyslí vážně... Přestavovat staré, poctivé stroje na nesmyslný pohon? To pak ten automobil ztratí cenu, protože to za 1. Není originál a za 2. ten pohon je prostě na nic.
Nikdy bych takového "veterána" nekoupil, to by mi za to museli zaplatit, včetně za to, abych se za to nemusel stydět.
6. 6. 2024 15:27
Re: Gocajdank
...ale když už chtějí styl, tak ten kabel by měl být opředený tkaninou. Vodfláknutý.
6. 6. 2024 15:05
Gocajdank
Konečně to někoho napadlo. Taková zřejmá věc, která nesmírně chyběla a kvůli absenci které se ta elektromobilita ne a ne masově rozšířit.