Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru Levorg již pořídíte s novým dvoulitrem. Kolik za něj dáte?

David Bureš
Diskuze (80)

Levorg se místo přeplňované šestnáctistovky dočkal atmosférického dvoulitru. V rámci faceliftu se změnil i charakter auta.

Subaru Levorg je kompaktní kombík, který v době premiéry nadchnul svým podvozkem. Evropské prodeje ale byly spíše slabšího ražení, a tak se automobilka v rámci letošního faceliftu rozhodla změnit charakter auta, které prý bylo až moc sportovní. Proto jej naladila více komfortně. V rámci změn se změnil i motor pod kapotou.

Dosavadní turbodmychadlem přeplňovanou benzinovou šestnáctistovkou typu boxer o výkonu 125 kW střídá atmosférický dvoulitr o výkonu 110 kW, opět spárovaný s CVT převodovkou a pohonem všech kol. Důvodem tohoto kroku jsou i přísnější emisní normy. Subaru se rozhodlo nepřizpůsobovat turbomotor pravidlům Euro 6d-TEMP, a tak v Levorgu raději využilo agregát známý z Foresteru.

Ceny modernizovaného Levorgu startují na hezky kulatých 700.000 Kč, zatímco dosud byl japonský kombík o 25.000 korun dražší. Měl však silnější motor a bohatší výbavu – už v základu měl natáčecí bi-LED světlomety, bezklíčové odemykání, parkovací kameru nebo přední mlhovky, které dnes dostanete až ve vyšších výbavách.

Základní výbava Levorgu každopádně dnes zahrnuje elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka s vyhříváním, dešťový a světelný senzor, kožený multifunkční volant, vyhřívání předních sedadel, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické stahování oken nebo dvouzónovou automatickou klimatizaci.

Dále nechybí ani 17palcová kola z lehkých slitin, multimediální systém ovládaný prostřednictvím sedmipalcové dotykové obrazovky, palubní počítač, sedm airbagů, aktivní asistent pro jízdu v pruzích nebo adaptivní tempomat.

Za druhý stupeň Active se připlácí 80.000 korun, přičemž za tuto částku dostanete aktivní natáčecí bi-LED světlomety, diodové přední mlhovky, bezklíčový vstup, zadní parkovací kameru, sledování mrtvého úhlu nebo automatické přepínání tlumených a dálkových světel.

Vrcholné Executive za 880.000 korun pak poskytuje 18palcová kola, sportovní sedadla s koženým čalouněním, elektricky nastavitelnou sedačku řidiče v osmi směrech, navigaci, hliníkové pedály nebo větší přední brzdy.

Subaru Levorg – české ceny modernizovaného provedení
Motor 2.0i
Emisní norma Euro 6d-TEMP
Zdvihový objem [cm3] 1995
Válce/ventily 4/4
Největší výkon [kW/min] 110/6200
Točivý moment [N.m/min]  198/4200
Převodovka CVT
Max. rychlost [km/h] 195
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,7
Komb. spotřeba NEDC [l/100 km] 7,3
Komb. spotřeba WLTP [l/100 km] 8,7
Cena Trend [Kč] 700.000
Cena Active [Kč] 780.000
Cena Executive [Kč] 880.000
David Bureš
Diskuze (80)

Doporučujeme

Avatar - Beefcake
13. 7. 2019 13:37
Re: Subo
To vobec nie je o uberani vykonu.
Avatar - Dany
13. 7. 2019 07:51
Re: Subo
Starší Levorg podľa automobilky zrejme bol až moc športový:
"Evropské prodeje ale byly spíše slabšího ražení, a tak se automobilka v rámci letošního faceliftu rozhodla změnit charakter auta, které prý bylo až moc sportovní."
Avatar - Dany
13. 7. 2019 07:49
Re: Subo
Iba som odpovedal na otázku. To, že je "spojka" u Subaru vyladená lepšie ako haldex nespochybňujem. Ale bavíme sa pod Levorgom. Pod novým Levorgom. Využije Levorg potenciál pohonu s atmosférou pridusenou 6d-temp? Naozaj porovnávaš dif s LSD s prevodovkou CVT? Iste, že CVT je lepšia na snehu a ľade, aj iní v snežnom režime uberajú výkon a vyhladzujú charakteristiku
Ak si za svoje prachy kúpiš nový Levorg, rád sa s tebou stretnem. Ak si ho kúpiš s 2,0 T, nebodaj kúpiš nové STI, tak sa stretnem ešte radšej ;-)
Avatar - Beefcake
12. 7. 2019 15:29
Re: Subo
Marne som teraz patral na sk.cz strankach, kde sa to prezentuje ako sportove auto.
Vsade je to o vsestrannosti.
Avatar - Beefcake
12. 7. 2019 15:27
Re: Klasika
Impreza mala podobne motory uz davno, co asi ludia netusia.
Otazka je, ci je lepsi Levorg s 2.0 (ci Impreza a 1.6) alebo ziadny, lebo to bolo o tom. Pre vacsinu tu zrejme ziadny.